جاباما
۱۱۶۰۴۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جمله معروف مهرآوران چه بود؟

میثم رازفر، بازیگر سریال «زن زندگی، مرد زندگی» گفت: امروز روز خاکسپاری مرد دوست داشتنی، با آرامش، متین و حرفه ای بود، از همین جا می گویم خیلی مخلصیم عمو عزت!

ایسنا: میثم رازفر، بازیگر سریال «زن زندگی، مرد زندگی» گفت: امروز روز خاکسپاری مرد دوست داشتنی، با آرامش، متین و حرفه ای بود، از همین جا می گویم خیلی مخلصیم عمو عزت!

میثم رازفر، بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» که در برنامه صبحگاهی «سلام تهران» حضور داشت، از خاطرات هم بازی بودنش با مرحوم عزت الله مهرآوران گفت.

جمله معروف مهرآوران چه بود؟

این بازیگر گفت: امروز روز خاکسپاری عزت الله مهرآوران، مرد دوست داشتنی، با آرامش، متین و حرفه ای بود. ما در برابر تجربه ایشان حرفی برای گفتن نداشتیم. تیکه کلام او «بابا» بود. از همین جا می گویم خیلی مخلصیم عمو عزت.

بازیگر «زن زندگی مرد زندگی» درباره حضورش در این مجموعه طنز توضیح داد: با غلامرضا رمضانی که از همکاران همسرم بودند، در یکی از فیلم های محمد حمزه ای که درباره هفته نیروی انتظامی بود همبازی شدم، از همان دو سال پیش در ذهن او مانده بودم و برای «زن زندگی مرد زندگی» مرا دعوت شدم.

وی سپس به شوخ طبعی زنده یاد مهرآوران اشاره کرد و گفت: من خودم شوخ طبع هستم اما زمانی که با آقای مهرآوران آشنا شدم تازه فهمیدم که دیگران از دست من چه می کشند، زیرا متوجه نمی شدم که ایشان شوخی می کند یا جدی است.

رازفر همچنین یادآور شد: عمو عزت همیشه با صدای خاص خود می گفتند که «آقا هنرپیشه هاتون آماده ان». خانم حاتمی این جمله ایشان را در روز آخر ضبط کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج