جاباما
۱۱۶۰۴۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صعود فولاد سیرجان به نیمه‌نهایی باشگاه‌های آسیا

تیم فولاد سیرجان صعودش را به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا قطعی کرد.

تسنیم: چهارمین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد. سیرجانی‌ها در این دیدار که سومین مسابقه آنان در مرحله گروهی بود، ۳ بر یک العربی قطر را شکست دادند و با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین جدول شدند و صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی کردند.

صعود فولاد سیرجان به نیمه‌نهایی باشگاه‌های آسیا

این دو تیم در چهارمین دیدار امروز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که با 2 برد و 6 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول گروه B قرار داشتند.

شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 نتیجه را واگذار کردند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا در مجموع سه بر یک پیروز شوند.

کار العربی قطر که خوان سیچلو هدایت آن را برعهده دارد، با این شکست برای صعود به جمع چهار تیم برتر سخت شد و باید فردا (سه‌شنبه) نماینده ازبکستان را از پیش‌رو بردارد.

فولاد سیرجان که در دیدارهای اول و دوم خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را 3 بر صفر و نماینده ازبکستان را 3 بر یک شکست داده ، فردا (سه‌شنبه) در آخرین رقابت خود در این مرحله و از ساعت 12 به وقت تهران به مصاف داموند فود تایلند می‌رود.

در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند تا برای مقام‌های اول تا چهارم با هم رقابت کنند.

همچنین تیم‌های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های پنجم دو گروه نیز تک مسابقه کسب رتبه نهم را برگزار خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج