جاباما
۱۱۶۰۶۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مقتدی صدر: باید سلاح در دست دولت باشد

رهبر جریان صدر امروز، دوشنبه متعهد شد به استفاده از سلاح بی‌ضابطه خاتمه داده و به بهبود وضعیت اقتصادی، بهداشتی و آموزشی کشورش بپردازد.

ایسنا: رهبر جریان صدر امروز، دوشنبه متعهد شد به استفاده از سلاح بی‌ضابطه خاتمه داده و به بهبود وضعیت اقتصادی، بهداشتی و آموزشی کشورش بپردازد.

به گزارش سایت شبکه سومریه نیوز، مقتدی، صدر رهبر جریان صدر در سخنرانی خود پس از انتخابات عراق تاکید کرد، فراکسیون صدر بزرگترین فراکسیون برای تشکیل دولت است.

صدر اظهار کرد: از تمام سفارتخانه‌هایی که در امور عراق و تشکیل دولت دخالت نکردند، تشکر می‌کنیم هرگونه دخالتی واکنشی دیپلماتیک یا احتمالا مردمی متناسب با جرم رخ داده به همراه داشته باشد و عراق تنها متعلق به عراقی‌هاست.

رهبر جریان صدر افزود: هرگز اجازه مداخله نخواهیم داد و از این پس باید سلاح در دست دولت باشد و خارج از چارچوب دولت استفاده نشود حتی از جانب کسانی که داعیه مقاومت داشتند.

صدر ادامه داد: زمان آن شده که ملت بدون اشغالگری، بدون شبه نظامیان زندگی کنند و از هیبت دولت کم نشود و عراق، عراق مرجعیت، حکما و چهره‌هاست و ما براساس نصایح آنها عمل می‌کنیم. ما برای وحدت صف عشایر به منظور حمایت از عراق تلاش می‌کنیم و سلاح خارج از چارجوب دولت را حذف می‌کنیم.

این چهره شیعه عراق اشاره کرد، از این پس دولت و احزاب تسلطی روی اموال و منابع نخواهند داشت بلکه این اموال و منابع متعلق به ملت خواهد بود و هر فاسدی هر که باشد مواخذه می‌شود. نفت ملت برای ملت است.

صدر قول داد برای افزایش ارزش دینار عراق تلاش خواهد کرد تا به تدریج به سطح ارزهای جهانی برسد. بازسازی، صنعت،‌ تجارت،‌ آموزش، بهداشت مورد توجه و تلاش بیشتر قرار خواهند گرفت و هیچ فرقی بین این استان و آن استان نیست مگر به قدر نیاز و تعداد جمعیت.

صدر بیان کرد، بعث کافر علما را کشت و خون عراقی‌ها را ریخت. اما فساد را با خون خود برمی‌کنیم و ملت در داخل و خارج از عزت برخوردار خواهند شد و ناظر ما خواهند بود.

صدر در پایان گفت، ملت باید فراکسیون بزرگتر را بدون آثار سلاح و بدون ناراحت کردن دیگران جشن بگیرند. امروز روز ملت است و اصلاحات پیروز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالحسین جرفی

      علی برکت الله...

    • بدون نام

      این چی گفت؟؟!!!؟،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج