۱۱۶۱۱۱۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

سفر بی‌بازگشت شاخِ اینستاگرام

گابی پتیتو، دختر ۲۲ساله آمریکایی که تصاویر سفرهای او در شبکه‌های اجتماعی باعث شده بود میلیون‌ها نفر او را دنبال کنند به قتل رسیده است و اف‌بی‌آی در تعقیب همسفر اوست که مدت‌هاست ناپدید شده و کسی از وی خبر ندارد.

همشهری: گابی پتیتو، دختر ۲۲ساله آمریکایی که تصاویر سفرهای او در شبکه‌های اجتماعی باعث شده بود میلیون‌ها نفر او را دنبال کنند به قتل رسیده است و اف‌بی‌آی در تعقیب همسفر اوست که مدت‌هاست ناپدید شده و کسی از وی خبر ندارد.

به نقل از گاردین، آخرین‌باری که خانواده گابی پتیتو او را دیدند، زمستان سال گذشته و زمانی بود که او خود را آماده می‌کرد تا همراه نامزدش به نام لاندری از شهرشان در حوالی نیویورک راهی یک سفر جاده‌ای شوند. گابی علاقه زیادی به سفرهای جاده‌ای داشت و انتشار تصاویر سفرهایش در شبکه‌های اجتماعی او را به چنان شهرتی رساند که باعث شده بود میلیون‌ها نفر او را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

سفر بی‌بازگشت شاخِ اینستاگرام

سفر گابی و لاندری با یک خودروی ون سفید که همه لوازم مورد نیازشان در آن بود آغاز شد و این آخرین‌باری بود که پدر و مادر دختر جوان، او را زنده می‌دیدند. گابی مثل همیشه از مکان‌های دیدنی تصاویر مختلفی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد تا اینکه در اوایل‌ماه سپتامبر، همسفر او به نام لاندری به‌تنهایی و سوار بر همان ون سفیدی که راهی سفر شده بودند به خانه‌اش برگشت و وقتی خانواده‌اش درباره نامزدش پرسیدند، سکوت کرد و چیزی نگفت.

او چند روز بعد از این ماجرا، زمانی که برای پیاده‌روی از خانه خارج شده بود ناپدید شد و خانواده‌اش دیگر او را ندیدند. چند روز بعد از این ماجرا و در اواسط سپتامبر بود که خانواده گابی وقتی دیدند دخترشان به تماس‌هایشان جواب نمی‌دهد و در شبکه‌های اجتماعی نیز فعال نیست، نگران وی شده و راهی اداره پلیس شدند.

آنها خبر از ناپدید شدن مرموز دخترشان دادند و وقتی مأموران به تحقیق درباره گابی پرداختند و فهمیدند که همسفرش چند روز قبل به‌تنهایی به خانه برگشته و بعد به طرز مرموزی ناپدید شده، حدس زدند که اتفاق شومی برای دختر جوان رخ داده است.

از همان زمان جست‌وجو برای یافتن گابی و همسفرش آغاز شد تا اینکه 20سپتامبر جسد گابی در نزدیکی اردوگاهی در ایالت وایومینگ پیدا شد. پیدا شدن جسد دختر جوان، جنجال بزرگی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی آمریکا به‌وجود آورد. خیلی‌ها پیگیر ماجرا بودند و می‌خواستند از آنچه بر سر این دختر آمده بود مطلع شوند.

با این حال جسد گابی در حالی پیدا شده بود که بیشتر از 3هفته از مرگش می‌گذشت و معلوم نبود که چه اتفاقی برای او رخ داده است. در این شرایط، همسفر او به نام لاندری که وی نیز ناپدید شده بود تحت تعقیب قرار گرفت اما هیچ ردی از وی وجود نداشت. در ادامه جسد گابی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا دلیل مرگ وی مشخص شود و در نهایت سه‌شنبه گذشته بود که متخصصان اعلام کردند که این دختر بر اثر خفگی به قتل رسیده و احتمالا این خفگی ناشی از فشار دست روی دهان و گلوی او بوده است.

با مشخص شدن علت مرگ شاخ اینستاگرامی آمریکا، تحقیقات اف‌بی‌آی برای دستگیری همسفر او ادامه دارد تا مشخص شود که در زمان مرگ گابی، چه اتفاقی رقم خورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید بهرامی

      نامزدش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج