۱۱۶۱۳۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سریال «Squid Game» و بدهی سنگین بارسلونا

اوضاع مالی بارسلونا به شدت آشفته است به طوری که این باشگاه بدهی‌های زیادی دارد که بخش زیادی از این بدهی‌ها بابت خرید بازیکن با شیوه‌هایی عجیب و غیر معمول در چند سال اخیر است.

فوتبالی: اوضاع مالی بارسلونا به شدت آشفته است به طوری که این باشگاه بدهی های زیادی دارد که بخش زیادی از این بدهی ها بابت خرید بازیکن با شیوه‌هایی عجیب و غیر معمول در چند سال اخیر است.

سریال «Squid Game» و بدهی سنگین بارسلونا

بارسلونا در دوران مدیریت بارتومئو خرید هایی داشت که پول خرید آن ها را به طور کامل به باشگاهی که از آن بازیکن خریده بود، پرداخت نمی‌کرد و چند قسط برای پرداخت پول این بازیکنان تعیین می کرد که همین قضیه مبلغ نهایی بازیکن را افزایش می‌داد. از طرفی این مسئله باعث می‌شد تا بند های مختلفی در قرارداد بازیکن قرار بگیرد که به باشگاه قبلی او سود مالی می رساند.

به گفته کادناسر، بارسلونا 115 میلیون یورو بابت بازیکنانی که در سال‌های اخیر به این باشگاه پیوسته اند بدهی دارد که البته این مبلغ تنها بخشی از کل بدهی هنگفت بارسلونا است. به طور مثال برای فیلیپه کوتینیو، بارسلونا همچنان مبلغ 42 میلیون یورو به لیورپول بدهکار است.

سریال «Squid Game» و بدهی سنگین بارسلونا

این شرایط بارسلونا و بدهی های سنگینی که دارد، موجب برخی واکنش های جالب میان هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی شده است.

* ادامه متن حاوی اسپویل بخشی از داستان سریال «بازی مرکب» یا همان «squid game» است.

برخی از هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی شرایط فعلی بارسلونا و بدهی های مالی این تیم را با سریال squid game یا همان بازی مرکب مقایسه کرده اند چرا که در این سریال که این روز ها در سطح جهانی بسیار محبوب شده است، شخصیت‌هایی که وارد این بازی می‌شوند، بدهی‌های مالی بسیار سنگینی دارند که از عهده پرداخت آن ها بر نمی‌آیند و به همین علت مجبور می‌شوند تا وارد این رقابت شوند و بازی‌هایی را انجام دهند که شکست در آن‌ها منجر به مرگشان می‌شود. در نهایت برنده این رقابت‌ها، مبلغ هنگفتی را به عنوان پاداش دریافت می‌کند. همین انگیزه مالی موجب می‌شود تا افراد بدهکار در طول این بازی‌ها دست به کارهای مختلفی بزنند.

بارسلونا اکنون در شرایطی قرار گرفته که به نظر می‌رسد به این سادگی ها از عهده پرداخت بدهی‌هایش بر نمی‌آید چرا که آن ها حتی نمی‌توانند باقی مانده دستمزد رونالد کومان را پرداخت کرده و او را اخراج کنند و یک مربی بهتر بیاورند تا از این روند نتیجه گیری ضعیف جلوگیری شود. بارسلونا به خاطر همین شرایط مالی افتضاحش بود که مسی را از دست داد و نتوانست خرید قابل توجهی در تابستان داشته باشد.

سریال «Squid Game» و بدهی سنگین بارسلونا

در واقع شوخی های تلخی با این اوضاع بارسلونا انجام می شود و گفته می‌شود که خوان لاپورتا، مدیر فعلی بارسلونا باید در یک بازی مشابه بازی مرکب شرکت کند تا شاید بتواند برنده شود و پول زیادی به دست بیاورد و اوضاع باشگاه خود را نجات دهد چرا که با این روند فعلی، شرایط بارسلونا درست نشدنی به نظر می‌رسد!

در سکانسی از سریال بازی مرکب، سئونگ گی هون که شخصیت اصلی داستان است از شرکت کردن دوست قدیمی خود چو سانگ وو، که یک فرد باهوش و تحصیلکرده است، در این مسابقه مرگبار تعجب کرده است و پس از خروج از بازی به او می‌گوید:" به خاطر بدهی در این مسابقه بودی؟ فراموشش کن تو پسر نابغه‌ای هستی و دوباره می‌توانی یک شروع جدید داشته باشی و پول دربیاوری!" که سانگ وو در جواب او با حالت کنایه می‌گوید:"6 میلیارد دربیاورم؟" که منظور او رقم بالای بدهی و جبران ناپذیر بودن شرایطی است که در آن گرفتار شده و تنها با شرکت در این بازی مرگبار شاید بتواند از این وضعیت خلاص شود.

سریال «Squid Game» و بدهی سنگین بارسلونا

شرایط بارسلونا هم چیزی شبیه به شخصیت سانگ وو در سریال بازی مرکب شده است و با روند فعلی، پرداخت بدهی های بارسلونا عملا غیرممکن به نظر می‌رسد چرا که لاپورتا یک بار در مصاحبه‌ای بدهی رقم واقعی بارسلونا را یک میلیارد و سیصد میلیون یورو اعلام کرده بود. همین مسئله و بدهی های سنگین بارسلونا موجب شده تا هواداران این شوخی تلخ را با مدیریت باشگاه خود داشته باشند و او را به شرکت در "بازی مرکب" دعوت کنند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج