جاباما
۱۱۶۱۴۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زارع‌پور: نقاط چالشی طرح صیانت بررسی شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح صیانت از فضای مجازی دارای نقاط مثبت بسیاری است اما نقاط چالش برانگیزی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح صیانت از فضای مجازی دارای نقاط مثبت بسیاری است اما نقاط چالش برانگیزی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

«عیسی زارع‌پور» روز جمعه در حاشیه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها که در پژوهشگاه ارتباطات برگزار می‌شود، در پاسخ به ایرنا و درباره طرح صیانت افزود:‌ برای روز یکشنبه که زمان رسیدگی به طرح صیانت از قضای مجازی است، نماینده خود را معرفی کرده ایم و حضور فعالی برای ارتقا این طرح خواهیم داشت.

وی افزود: البته هنوز چیز مکتوبی وجود ندارد و باید کمیسیونی از نمایندگان مختلف برگزار شود تا بتوانند به با کمک دیگر نمایندگان طرحی را تهیه کنند و آن را به تصویب برسانند. اکنون یک پیش نویس تهیه شده که به هیچ وجه به معنای این نیست که باید اجرا شود.

زارع پور تاکید کرد: معتقدیم این طرح علاوه بر نقاط مثبت نقاط چالش برانگیزی دارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وزیر ارتباطات افزود: درباره طرح صیانت نظرات جدی داریم و با توجه به فضای همراهی و نخبگانی که در مجلس وجود دارد می‌توان به نتایج خوبی دست یافت.

وی ادامه داد: معتقدم در عین حال که می توان فضای مجازی را نظام‌مندتر و قانونمندتر از گذشته کرد، از این فرصت نیز برای پیشرفت کشور به صورت حداکثری استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: فناوری اطلاعات برای کشور فرصت است و باید از آن برای ارتقا کارآمدی و بهبودی زندگی مردم استفاده کرد. نگاه دولت سیزدهم نیز این است که از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج