جاباما
۱۱۶۱۵۰۱
۳ نظر
۵۰۲۷
۳ نظر
۵۰۲۷
پ

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

به رسم هر آدینه، مهم‌ترین اتفاقات دنیای فناوری در هفته گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

برترین‌ها: به رسم هر آدینه، مهم‌ترین اتفاقات دنیای فناوری در هفته گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

قابلیت جدید واتس‌اپ که تلگرام فاقد آن است!

همه تلگرام را برتر از واتساپ می‌دانند و می‌گویند نمی‌تواند با آن رقابت شود. اما این قابلیت جدید واتساپ یک برگ برنده جدید در این رقابت رو می‌کند.

بعد از انتشار اخباری در خصوص احتمال اضافه شدن یک «پخش کننده پیام های صوتی سراسری» به واتساپ، اکنون خبر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده این پیام‌رسان در حال کار روی امکانات جدیدی برای پیام‌های صوتی در هر دو نسخه اندرویدی و آی او اسی اپلیکیشن خودش است.

تیم توسعه‌دهنده واتساپ مشغول کار روی امکانات جدیدی است تا این اپلیکیشن را به خصوص در بخش پیام‌های صوتی پیشرفته‌تر کند. آخرین اخباری که از طرف واتساپ به گوش می‌رسد، کار روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد در آینده‌ای نزدیک هنگام ضبط صدا، ضبط را متوقف کنند و در زمان دیگری ادامه آن را ضبط کنند. این قابلیت جدید واتساپ گزینه خیلی مفیدی است، زیرا به لطف آن کاربران دیگر مجبور به متوقف کردن کامل و ضبط یک پیام صوتی جدید نیستند.

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

همانطور که در ویدیوی کوتاه بالا می‌بینید، بعد از توقف ضبط پیام صوتی شما یک دکمه ضبط دیگر را می‌بینید که وقتی روی آن ضربه بزنید می‌توانید مجدداً به ادامه ضبط پیام قبلی بپردازید. این قابلیت جدید واتساپ طی توسعه نسخه جدید اپلیکیشن WhatsApp برای آیفون‌ها رویت شده است. اگرچه این قابلیت برای نسخه اندرویدی واتساپ هم توسعه پیدا خواهد کرد. هر زمانی که این قابلیت در اختیار تسترها قرار بگیرد شما را مطلع می‌کنیم.

میوه‌ای که حکم بانک خون را برای بدن دارند

کم خونی به شرایطی گفته می‌شود که در آن میزان RBC یا هموگلوبین پایین‌تر از حد طبیعی است. RBC‌ کمکی برای انتقال اکسیژن به تمام قسمت‌های بدن است و هموگلوبین، یک پروتئین غنی از آهن در RBC است که رنگ قرمز را به سلول‌های خونی می‌دهد.این میوه‌ها علاوه بر فواید دیگری که میتواند برای بدن داشته باشد، حکم بانک خون را برای بدن دارد و استفاده مستمر از آن‌ها توصیه میشود.

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

وعده وزیر ارتباطات درباره اینترنت با سرعت فضایی

خبرگزاری ایسنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه‌ داریم مردم با فیبرنوری سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند.

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

عیسی زارع‌پور:

* (با بیان اینکه شبکه ملی به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی): شبکه ملی اطلاعات به این معناست که ما در داخل کشور یک شبکه پرظرفیت داشته باشیم که وقتی می‌خواهیم به ارتباطات بین‌الملل هم مرتبط شویم، حداکثر ظرفیت به کمک آید و مردم تجربه کاربری خوبی داشته باشند. ازجمله اینکه برنامه ما در وزارت ارتباطات این است که در چهار سال آینده، به تک‌تک خانه‌های مردم، فیبر نوری ببریم و پروژه فیبر در منزل را اجرا کنیم که مردم سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند.

* شبکه ملی اطلاعات یک طرح بزرگ است که بخش‌هایی از آن در هشت سال گذشته انجام شده اما اگر بخواهیم ابلاغیات شورای عالی فضای مجازی درباره شبکه ملی اطلاعات و مصوبه سال گذشته شورا درباره طرح کلان شبکه ملی اطلاعات که ۵۳ کلان‌پروژه تعریف شده و حدود هفت پروژه در حوزه وزارت ارتباطات است را مبنا قرار دهیم، شاید نزدیک به ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته باشد. اینجا افق را سال ۱۴۰۴ گذاشتند و ما تلاشمان این است که ظرف دو تا حداکثر سه سال آینده، شبکه ملی اطلاعات را به‌شکل کامل محقق کنیم.

* (با بیان اینکه پروژه فیبر نوری به منازل، یک کار سخت و پیچیده است): مخصوصا در شهرهای بزرگ که کنده‌کاری و رساندن فیبر به همه نقاط کار سختی است اما نیاز به یک عزم ملی دارد که من آن را در دولت سیزدهم می‌بینم که این اتفاق رخ دهد. همه تجهیزات شبکه ملی اطلاعات در داخل کشور وجود دارد، ما فیبر نوری را هم از خارج از کشور وارد می‌کردیم اما حالا در کشور تولید و حتی به خارج صادر می‌شود. اما ما مشکل خودناباوری داریم. مخصوصا به لایه‌های مدیریتی توصیه می‌شود که این نمایشگاه‌ها و کارخانه‌ها را ببینند که جوانان ما می‌توانند آینده درخشانی برایمان در این حوزه رقم بزنند.

آمار فوق‌العاده دنبال‌کنندگان یوتیوبر ایرانی

آریا کئوکسر، یوتیوبر مشهور ایرانی به آمار فوق‌العاده ۲۰۰ هزار سابسکرایبر در یوتیوب رسید.

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

این یوتیوبر محبوب ایرانی و موفق، بالاترین درآمد را در بین درآمد یوتیوبرهای ایرانی دارد.

همچنین او به‌عنوان شماره یک این کار در ایران شناخته شده و چیزی حدود ۱۴۰ هزار سابسکرایبر یا دنبال‌کننده دارد.

او تا به امروز حدود ۱۰۰۰ ویدئو در کانال خود منتشره کرده. "درآمد اریا کیوکسر " مبلغی بین ۲۵ هزار دلار(۵۷۵ میلیون تومان) تا حدود ۴۰ هزار دلار(۹۲۵ میلیون تومان) به‌ صورت ماهانه فقط از یوتیوب است. موضوع فعالیت او بیشتر گیم است.

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

دختری که سرطان را شکست داد و به فضا سفر کرد

هیلی آرسنو در کودکی به سرطان استخوان مبتلا بود، حدودا ۲۰ سال پیش او توانست این بیماری را شکست دهد. او امروز یکی از کارکنان بیمارستان «سنت جود» آمریکاست، بیمارستانی که خودش در کودکی یکی از بیماران آن بود.⁣

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

اکنون بجای برخی از استخوان‌های پای چپ هیلی میله‌های فلزی قرار دارد. بنابراین او اولین شخصی است که با اعضای پروتزی وارد فضا شده. ⁣

ماموریت inspiration 4 در حمایت از بیمارستان تحقیقاتی «سنت جود» انجام شد که در آن هیلی آرسنو به همراه سه شهروند دیگر و به وسیله‌ی کپسول دراگون اسپیس ایکس به فضا سفر کردند. بلیت‌های این سفر توسط میلیاردر آمریکایی «جرد آیزاک‌من» که خود فرمانده این مأموریت بود تهیه شد. ⁣

تست عجیب ایمنی لندروور با شلیک مستقیم تانک

یک گروه با شلیک گلوله تانک، تست عجیبی از ایمنی خودروی لندروور گرفتند. موتور و بخش جلویی این خودرو پس از شلیک متلاشی شد.

سلکشن (۱۴)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درمورد فیبر نوری تا خونه روستایی ها که قطعا دروغی بیش نیست ،چون همین الان خطوط مخابراتی معمولی روستای ما خرابه ولی مخابرات هیچکاری نمیکنه تا ما به هزینه خودمون پول نوسازی و جایگزین کردن با فیبر نوری انجام بدیم بعدم مسئولین مثل این آقا بیان بگن ما انجام دادیم ولی ب هزینه جیب ملت و روستایی ها ،واقعا تو دوز و کلک حرفه ای شدین

    • بدون نام

      اینترنت ملی یعنی اینکه ما اینترنت بین الملل رو دسترسی نداشته باشیم، اینترنت ملی در حد2g هست بهتره مردم رو فریب ندیم، من کارشناس پشتیبان همراه اول هستم و در این مورد اطلاعات دارم ، با اینترنت ملی حتی دسترسی به گوگل هم امکان پذیر نیست

    • بدون نام

      شکست سرطان نادر و عجیب هست ولی من شخصی رو می‌شناسم که سرطان داشت و فقط یک دوره شیمی درمانی انجام داد در حال حاضر که ۱۵ سال گذشته کاملا سالمه و حتی دارو درمانی هم نیاز نداره، عمر دست ما نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج