جاباما
۱۱۶۱۵۱۰
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

یحیی: باید صلح را بین ایران و عربستان برقرار کنیم

سرمربی پرسپولیس با تشکر از میزبانی عربستان و تیم الهلال گفت: به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم دوستی و صلح را بین دو کشور ایران و عربستان بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم.

ایسنا: سرمربی پرسپولیس با تشکر از میزبانی عربستان و تیم الهلال گفت: به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم دوستی و صلح را بین دو کشور ایران و عربستان بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم.

یحیی: باید صلح را بین ایران و عربستان برقرار کنیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها از جمله باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبشان تشکر کنیم. در هر صورت کشور ما و عربستان مشترکات دینی زیادی دارند. ما به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم. امیدوارم ما بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار حساسی را در پیش داریم؛ دیداری که می‌تواند برای ما و هوادارانمان پیام‌آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان بزرگی دارند و فکر می‌کنم فردا شاهد بازی باکیفیت و از نظر فوتبالی در سطح بالایی خواهیم بود. مطمئنم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است که بین این دو تیم برگزار می‌شود. خیلی خوب می‌شد که ما در بازی فینال همدیگر را دیدار می‌کردیم اما به خاطر قرعه در این مرحله بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. کاری که باید برای بازی فردا انجام دهیم، باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که تیم ما دارد، در روزهای سخت نشان دادیم که بازیکنان بزرگی داریم و تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور تماشاگران و میزبانی الهلال، بازی سختی خواهیم داشت. باید تمرکز کافی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در مجموعه امیدوارم بازی خوب لذت‌بخشی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما یک‌سری مشکلات مربوط به "بازی نکردن" داریم. لیگ ما شروع نشده و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. در بازی قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم. سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و سه بازی دوستانه انجام دادیم. با توجه به "فیفا دی" چند بازیکن اصلی خودمان را هم در اختیار نداشتیم و بدون حضور ملی‌پوش‌ها بازی تدارکاتی خودمان را برگزار کردیم. از این بابت فکر می‌کنم AFC می‌توانست برنامه بهتری داشته باشد که باشگاه‌ها با آماده‌سازی و شرایط بهتری وارد این مسابقات شوند. فشردگی مسابقات قطعا روی کیفیت ما و الهلال تاثیر می‌گذارد. سعی کردیم با این مشکلات برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. حفظ تمرکز و نگه داشتن خودمان در ریتم مسابقه بسیار مهم است.

سرمربی پرسپولیس درباره باگشت مصدومان الهلال به شرایط مسابقه و حضور مقابل تیم او گفت: فکر می‌کنم الهلال تیم پرمهره‌ای است. هر کسی مصدوم شود، در این تیم جایگزین‌های خوبی وجود دارد. مطمئنا الهلال فردا تیم کاملی خواهد بود. هر چند ممکن است دو بازیکن این تیم حضور نداشته باشند. اطلاعات دقیقی ندارم اما می‌دانم جایگزین‌ها و بازیکن های خارجی خوبی دارند. فکر می‌کنم فردا با تیم کاملی بازی خواهیم کرد. اگر به این فکر کنیم که چند بازیکن این تیم در حال حاضر مصدوم هستند دچار مشکل می‌شویم. ما به این فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود.

وی به تمجید از سرمربی شناخته شده الهلال پرداخت و گفت: ضمن اینکه فکر می‌کنم ژاردیم مربی باهوشی و بزرگی است. او در این شرایط کار کرده است و فکر می‌کنم می‌تواند از وضعیتی که وجود دارد، بیشترین استفاده را ببرد. قطعا تجربه آقای ژاردیم کمک می‌کند که الهلال به بهترین شرایط خود برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به عنوان یک استقلالی احترام زیادی برای آقا یحیی قائلم

      پاسخ ها

      • شیخ دیاباته

        جدی میگی لنگی جون ؟؟؟!!!
        خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بی نام

      خدا بداد پرسپولیس برسه

    • بدون نام

      صفیر صلح مگه میشه مگه داریم.

    • بدون نام

      دیروز داشتی میگفتی کارشکنی امروز بایدصلح بشیم

    • حسين

      اين حرف براي دهن تو بزرگه ....

    • مومیوند

      اگه بچها بازی خودشان بکنن حتما برنده ایم

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشقه)

      ان شاءالله میبریم.

    • پرسپولیسی

      احسنت بسیار عالی

    • بدون نام

      عزیزم شما فوتبالت ارائه بده
      تو سیاست دخالت نکن
      سرت به کار خودت باشه

    • بدون نام

      ایران باعربستان مشکلی ندارد، جمهوری اسلامی وعربستان، اگرآب وروغن راتوانستی درهم حل کنی، ایندو راهم می‌توانی..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای مارمولک هردیقه یه رنگی حالا شدن پسرخالت تادیروز دشمنت بودن

    • بدون نام

      سفیر ایران شده چابلوس

      پاسخ ها

      • بردروغگو

        چاپلوس به دلال قائدی میگن

    • بدون نام

      خدا کند آشتی بشود مردم راحت وارزان خانه خدا بروند قبل از اینکه از دنیا بروند

    • بدون نام

      فردا ببازه باز شروع می کنه از کارشکنی و شرایط بد تیمش گلایه کردن هوچیگر اعظم ولی بازی تدارکاتی خوبیه برای پیش فصل چون فردا خوب می دون و بعد باخت هم به خونه برمیگردن تا با فولاد بازی کنن فکر کنم همینم تو ذهنشونه

    • علی

      به عنوان یک استقلالی آفرین بر شما. آقا یحیی صحبت شما بسیار سنجیده و درسته...

    • معراج عبدالهی

      آقای گلممدی عزیز هنوزم دیر
      نشده، برو یمن تابدونی صلح
      وعربستان سخیف ونکبت چیه
      معلومات خودتون رو ببرید بالا
      مگر الهلال ازقشقایی ضعیف تره
      نکنه شدید سفیر خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج