جاباما
۱۱۶۱۶۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا در پی پیوستن به رئال مادرید

به نظر می‌رسد هافبک فرانسوی منچستریونایتد در پی پیوستن به جمع کهکشانی‌ها است.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا که سال پایانی قراردادش را با منچستریونایتد سپری می‌کند، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به گوش می‌رسد و گفته می‌شود در پایان فصل جاری از جمع شیاطین سرخ جدا می‌شود، این در حالی است که از یوونتوس، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این هافبک فرانسوی یاد می‌شود.

روزنامه اسپانیایی «ABC» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد؛ پوگبای ۲۸ ساله علاقه‌مند است به رئال مادرید ملحق و با هموطنش کریم بنزما همبازی شود، این در حالی است که احتمال پیوستن دیگر هموطنش یعنی کیلیان امباپه به جمع کهکشانی‌ها هم وجود دارد.

طبق این گزارش؛ مینو رایولا مدیر برنامه‌های پوگبا نیز در تلاش است تا این هافبک فرانسوی را راهی پرافتخارترین باشگاه اروپا کند، این در حالی است که مدیران باشگاه رئال مادرید هم قصد دارد با ارائه پیشنهادی با دستمزد ۱۴ میلیون یورو در سال، او را برای پیوستن به این تیم متقاعد کنند.

باشگاه منچستریونایتد اما سخت به دنبال تمدید قرارداد پوگباست، بازیکنی که این فصل را درخشان آغاز کرده و در هشت بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته، هفت پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» پیش از این خبر داده بود، منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی با دستمزد ۴۰۰ هزار پوند در هفته به این هافبک فرانسوی می‌کند که اگر مورد موافقت پوگبا قرار بگیرد، او به صدر لیست بازیکنانی خواهد رفت که بیشترین دستمزد دریافتی را در لیگ برتر دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج