جاباما
۱۱۶۱۶۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طاهری: درباره جدایی بازیکنان، مجیدی تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی درباره جدایی بازیکنان مجیدی و کادرفنی است و اگر قرار به جدایی بازیکن یا بازیکنانی باشد، این اتفاق در کمال آرامش و احترام انجام خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان: بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره جذب بازیکنان جدید و جدایی برخی بازیکنان اظهار داشت: با حضور کوین یامگا در تمرین امروز صبح استقلال بخشی از دغدغه هواداران برطرف شد، ان‌شالله طی دو، سه روز آینده نیز تکلیف سایر بازیکنان خارجی استقلال روشن خواهد شد و با حضور آن‌ها در تمرینات استقلال می‌توانیم با ترکیب کامل به استقبال مسابقات لیگ برتر برویم.

وی ادامه داد: همانطور که یامگا پس از طی مراحل پزشکی قرارداد خود را با استقلال امضا کرد سایر نفرات مورد نظر کادر فنی هم با همین کیفیت به تیم اضافه خواهند شد، تا هواداران شاهد حضور آن‌ها در ترکیب تیم باشند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که تکلیف بازیکنانی که شنیده می‌شود با تصمیم کادرفنی از تیم جدا خواهند شد، چه می‌شود، گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی در این ارتباط فرهاد مجیدی و کادرفنی است، مطمئنا اگر قرار به جدایی بازیکن یا بازیکنانی باشد، این اتفاق در کمال آرامش و احترام انجام خواهد گرفت. به هر حال تمام این بازیکنان برای استقلال زحمت کشیدند و باید زحمات آن‌ها مورد قدردانی قرار بگیرد. مطمئناً با هماهنگی کادرفنی و کادر مدیریتی همه چیز در آرامش کامل انجام خواهد گرفت.

طاهری در ادامه با اشاره به آغاز عملیات خاک‌برداری کمپ مرحوم ناصر حجازی نیز گفت: این آرزوی خانواده بزرگ استقلال بود که دارای یک کمپ استاندارد و باکیفیت باشیم. نه تنها من بلکه کادرفنی، بازیکنان و تمام هواداران از این اتفاق بسیار خوشحال هستند. شأن باشگاه استقلال این نیست که ما هر روز در یک محل تمرین کنیم. اگر این کمپ تجهیز شود و امکانات مدرن داشته باشد، قطعاً استقلال هم می‌تواند با بهره‌برداری از آن کیفیت فنی خود را بالاتر ببرد. باید به نوبه خودم از مدیرعامل و هیئت مدیره تشکر کنم که با یک حرکت زیر بنایی به فکر حل این بحران همیشگی افتادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج