جاباما
۱۱۶۱۸۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آتش‌سوزی گسترده انبار مواد شوینده در ساوه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از آتش سوزی یک کارگاه و انبار مواد شوینده و دستمال کاغذی در این شهرستان خبر داد.

ایسنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از آتش سوزی یک کارگاه و انبار مواد شوینده و دستمال کاغذی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا برزگر با اشاره به اینکه این حادثه حوالی ساعت ۱۹.۴۵ امشب در یک انبار واقع در انتهای خیابان بهزیستی رخ داد و اظهار کرد: وقوع این حریق به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۱۲ آتش نشان از دو ایستگاه آتش نشانی با سه خودرو به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی گسترده انبار مواد شوینده در ساوه

وی بیان کرد: در این حادثه یک انبار مواد شوینده و کارگاه بسته بندی دستمال کاغذی دچار حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش گسترده به سایر نقاط جلوگیری بعمل آمد و عملیات اطفاء همچنان ادامه دارد.

برزگر با اشاره به اینکه این کارگاه فاقد ایمنی لازم بوده و با وقوع حریق، شدت آن افزایش یافته است، گفت: هنوز علت وقوع حادثه و میزان خسارت وارده این حریق گسترده مشخص نیست و پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: شدت حریق به حدی بوده است که انبار مواد شوینده و دستمال کاعذی از بین رفته است و آتش نشانان علاوه بر اطفای حریق در حال تخلیه مواد شوینده انبار شده هستند.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه این حادثه تنها یک مصدوم داشته که بلافاصله پس از وقوع حریق به بیمارستان اعزام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج