۱۱۶۱۸۶۵
۷۴ نظر
۵۰۳۸
۷۴ نظر
۵۰۳۸
پ

کورسوی امید برای توقف اعدام آرمان

حکم قصاص آرمان عبدالعالی موقتا متوقف شد. آن طور که این جوان محکوم به اعدام تا پای چوبه دار رفته، اما به واسطه تعویق در اجرای حکم از سلول انفرادی به بند بازگشته است.

برترین‌ها: آرمان پسر جوانی که به اتهام قتل دختر مورد علاقه‌اش به‌نام غزاله به قصاص محکوم شده است، بار دیگر در یک‌قدمی چوبه دار به سلولش در زندان بازگشت و اجرای حکم متوقف شد. پیش از این قرار بود حکم روز چهارشنبه گذشته اجرا شود، اما این کار به روز شنبه موکول و روز گذشته بار دیگر اجرای حکم متوقف شد.

کورسوی امید برای توقف اعدام آرمان

گروه صلح و سازش دادسرای جنایی تهران هفته گذشته جلسه‌ای را میان اولیای‌دم و متهم برگزار کرده بودند تا بلکه بتوانند برای آرمان رضایت بگیرند، اما پدر و مادر غزاله حاضر به گذشت نشدند. آرمان متهم است در سال ۹۴ دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رساند. جسد غزاله در این سال‌ها پیدا نشد و همین امر باعث شد روند رسیدگی به این پرونده طولانی شود.

آرمان عبدالعالی متولد ۱۳۷۵ است که از هفت سال قبل به اتهام قتل غزاله، دختر مورد علاقه‌اش در زندان به سر می‌برد.آرمان در طی سال‌های حضور در زندان ادامه تحصیل داده و مدرک لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مهندسی پزشکی گرفته است. آرمان پس از اعتراف به قتل غزاله ۱۹ساله در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد، اما پس از مدتی با پس گرفتن اعتراف خود گفت که غزاله بر اثر یک حادثه جان باخته است. بر اساس اظهارات او، غزاله در پله‌ها پایش سر خورد و به زمین افتاد و از ترس جسدش را در چمدان قرار دادم و بیرون بردم. با گذشت چند سال از این ماجرا و در حالی که هنوز جسد غزاله پیدا نشده بود، مادر غزاله اعلام کرد: اگر آرمان بگوید جسد دخترشان را کجا مخفی کرده است، او را می‌بخشد.

خانواده غزاله گذشت نکرده است

اما اجرا نشدن حکم به معنای گذشت خانواده از قصاص آرمان نیست. مادر غزاله شامگاه جمعه درپی توقف اجرای حکم آرمان متنی را منتشر کرد. او در این متن که شاهین صمدپور آن را منتشر کرد، نوشت: هشت سال از روزی که رفت و برای آخرین‌بار نگاهم را بدرقه راهش کردم، می‌گذرد که ای‌کاش صدایی ضرب‌آلود از من دورش نکرده بود. هشت سال از زخمی که، چون خنجر به دل ما نشسته و مرهمی ندارد می‌گذرد... دوری از نگاه‌های معصوم و نوازش‌های جگر‌گوشه‌مان سال‌هاست که ما را می‌آزارد و برای همیشه از آن همه لذت بی‌نصیب... خیابان‌هایی که از خانواده خوشبخت ما یک خاطره از خوشبختی دارند و بس‌..

روزنامه همدلی در این باره نوشت: توقف اجرای حکم آرمان برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. این تصور وجود دارد که اولیای دم با دادن مهلت به آرمان، اجرای حکم را عقب می‌اندازند برخی نیز معتقدند که دستگاه قضایی به‌دنبال به صلح و سازش کشیدن این پرونده است.

کورسوی امید برای توقف اعدام آرمان

نهاد‌های حقوق بشری نیز خواستار توقف این جوان ۲۵ ساله شده‌اند. وقوع حادثه در هنگام نوجوانی آرمان از جمله مواردی است که برای توقف اجرای اعدام وی مطرح می‌شود. مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه نیز در تلاش است تا در نهایت بتواند رضایت اولیای دم را کسب کند. تلاش‌ها برای کسب رضایت خانواده مقتول نیز ادامه دارد. اما حرف خانواده مقتول این است که آرمان اعلام کند که جسد دخترشان کجاست، اما آرمان بار‌ها اعلام کرده است که خبری از جسد ندارد و همین موضوع، خانواده مقتول را در رضایت دادن دچار تردید کرده است.

قضاوت کار ما نیست

دیروز حجت‌الاسلام‌هادی صادقی درباره این پرونده گفت: به لحاظ قضایی کار دستگاه قضایی در پرونده آرمان عبدالعالی تمام شده است و باید از لحاظ اجرای حکم، بر اساس نظر خانواده مقتول یا قصاص انجام شود یا رضایت دهند.صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در پاسخ به این سوال که آیا شورای حل اختلاف در خصوص پرونده آرمان عبدالعالی ورودی داشته است یا خیر، گفت: بله؛ تلاش‌ها در این راستا ادامه دارد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: اولاً ما در مورد اینکه این فرد جرمی مرتکب شده یا خیر، نباید قضاوت کنیم؛ چرا که این پرونده جزئیات و مسائل مختلفی دارد که قضاوت را سخت می‌کند. خواهش من این است که مردم در خصوص این پرونده از اظهار نظر اجتناب کنند و این کار، کار قضات است.

آرمان جنایتکار نیست

او اضافه کرد: ده‌ها قاضی در این پرونده ورود کردند و چند نوبت بررسی شده است. این پرونده دو نوبت به دیوان عالی کشور رفته و قضات دیوان عالی کشور پرونده را مجدداً بررسی کردند و قضات بدوی هم در دادسرا و هم در دادگاه کیفری موضوع را بررسی کردند و حکم دادند.رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور اظهار کرد: ماده ۴۷۷ در خصوص این پرونده اعمال شده و مجدداً بررسی شده است. از لحاظ اتقان حکم تردیدی وجود ندارد و بر اساس شواهد موجود حکم قتل ظاهراً درست است.

کورسوی امید برای توقف اعدام آرمان

وی گفت: طبیعتاً این قتل ناخواسته بوده و معلوم نیست که هدف قبلی داشته یا خیر؛ اما پیش آمده است و این جوان مرتکب این کار شده است.صادقی با بیان اینکه این جوان سابقه جنایی نداشته است، گفت: این جوان جز جنایتکاران نیست و این اتفاق پیش آمده و با قصد قبلی نبوده است. رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور اذعان کرد: خانواده‌های قاتل و مقتوله بسیار محترم هستند و ما هر دو خانواده را دیدیم و با آن‌ها صحبت کردیم.صادقی در ادامه گفت: آرمان عبدالعالی زمانی که به زندان می‌رود، در حال اخذ دیپلم بوده، اما در زندان تا فوق لیسانس خود را نیز اخذ کرده است.

باید به خانواده مقتول هم حق داد

حجت‌الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: به لحاظ قضایی کار دستگاه قضایی تمام شده است و باید از لحاظ اجرای حکم بر اساس نظر خانواده مقتول یا قصاص کنند و یا رضایت دهند. در حال حاضر همه چیز دایر مدار خانواده مقتوله است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: باید به خانواده مقتوله حق داد و داغ بزرگی دیده‌اند و از طرف دیگر جنازه‌ای نیز در کار نیست و از این خاطر نیز خانواده مقتوله آزرده خاطر هستند.

امیدواریم خانواده مقتول رضایت دهند

او گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای نیست که به جسد دسترسی باشد و اتفاقی افتاده که قابل دسترسی نیست و هر چه این‌ها اصرار کنند که آرمان جای جنازه را بگوید، او نمی‌تواند بگوید چرا که خودش نیز نمی‌داند و اگر می‌دانست ده‌ها بار گفته بود.حجت‌الاسلام صادقی گفت: امیدواریم این خانواده رضایت دهند و خانواده آرمان بتوانند فرزند خود را به دامان خود بازگردانند. باید توجه داشت که این داغ با قصاص نیز تسکین پیدا نخواهد کرد. رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بیان کرد: این دو خانواده با هم آشنا هستند و این دو قصد ازدواج داشتند. می‌دانیم در این گونه موارد خانواده مقتول پس از قصاص، بعداً ناراحت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      طرف خودش اقرار کرده که چند مرتبه با میله به سر دختره کوبیده، اونوقت میگن که جنایتکار نیست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیر سن قانونی بوده، میفهمیم یعنی چی؟؟؟ یعنی سن بلوغ و بچگی... همون سنی که پسرا زیاد همو میزنن و دخترا هم دعوا میکنن... بعدش هم، حق ۱۰۰۰ درصد با خانواده مقتوله، اما کشتن آرمان محاله حتی یک ذره هم از حس بدشون کم کنه،

      • طاها

        به حال خانواده مقتول کاری ندارم
        ولی سزای عمل کسی که جون انسان دیگه و حق طبیعی اش رو میگیره قطعا اعدام هست

      • بدون نام

        همچین ادمی بایدقصاص بشه مگه شهرهرته اول همه چیزه اعتراف کنی وصحنه جرم را موبه موبازسازی کنی بعدش بگی شوخی کردم بخاطرهمین تناقض گویی باید بهش رضایت ندهند،طرف اعتراف کرده بعدوکیلش بهش گفته بزن زیرش همینکه میخواست قاضی واولیای دم رابعدازاعتراف گول بزنه دیگه جای دفاع براش نزاشته اگه سرهمون حرف اولش می ایستاد بهتربود چون بااین کارش پدرمادرمقتول را زجرداده وبه نوعی بی احترامی کرده چون خواسته از زیربارحکم دربره باید اعدامش کنند

    • بدون نام

      دختر خودت رو بکشند جنازه رو پیدا نکن بعد از این شعار ها بده

    • بدون نام

      طرفدار بخششم اما نه این پرونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        انگار اصلا قاتل خودش رو مسنحق مجازات نمیدونه

      • بدون نام

        دقیقا،تو همچین پرونده ای که اینقدرم معروف شده بخشش فقط آدمای شبیه آرمان رو جری تر میکنه که پس هر کارم بکنیم به زور برامون رضایت میگیرن،قصاص اینجور وقتا باید باشه تا بقیه ی مجرمین احساس امنیت نکنن،باز اگه اینقدر رسانه ای نشده بود یه چیزی،در خفا میبخشیدن ،اما الان برای خیلیا بدآموزی داره

    • بدون نام

      میخواست بیخودی عصبی نشه نکشه کم سن هم نبوده خیلی فقط تربیت درست نشده

    • بدون نام

      مدرکش هم گرفته معلومه خانواده غزال رو عذاب میده بیخیالیش

    • بدون نام

      خدا کنه کوتاه نیان

    • بدون نام

      باید قصاص شود تا جوانان دیگر، خشمشان را کنترل کنند و درس عبرت شود.

      پاسخ ها

      • موسی نوری

        به نظرمن او جان یک انسان وگرفت وبچو وبزرگ هم نداره اگه نگه جنازه کجاست حقشه0اعدامش کنن

    • بدون نام

      چرا مادرش گذاشتن غزال بره خونه همچین پسر خطرناکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل اینکه به دروغ به غزاله پیام داده مادرم هم خانه اس.

      • بدون نام

        چون بی بندوبار بودن

    • بدون نام

      وزارت ورزش مدرسه اش مدال قاتلی هم بهش دادن

    • بدون نام

      عقب میندارن استخدامش هم کنند بعد مدرک دادن تو زندان

      پاسخ ها

      • محمد رضا ص م

        وقتی که مگویید قتل عمدی نبوده درست پس چرا محل جسد نمی گویید هیچ وقت آدم عاقل قبول نمی کند که عمدی در کار نوده واگر جسد نشان بده آثار قتل کا مل مشخص می شود

    • نوید افکاری

      چه تلاشی میکنند برای آرمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وصلن

    • بدون نام

      امید؟؟؟!!!عجب!!!!

    • بدون نام

      امید؟؟؟!!!عجب!!!!

    • بدون نام

      رسما زورکی دارند رضایت میگیرن
      این چه جوری زندان بوده که انقدر راحت درسش رو ادامه داده

      پاسخ ها

      • ن - م

        پدرش پولداره و دستش بازه . الان هم که همه جا پول حرف اول رو می زنه

      • بدون نام

        مساله فقط پول نیست. قاتل و جانی پولدار هم در تاریخ داشتیم. جریان خونواده این پسر قاتل، فقط پولدار بودنشون نیست

    • بدون نام

      چقدر سخته برای هر دو طرف. کاری به اشتباه ندارم اما تصورش سخته که سه بار ببرنت پای چوبه ی دار این بچه اگر هم آزاد بشه واقعا نمیتونه سلامت روانش رو بدست بیاره طفلک. اونهمه سال زندان و سختی. از طرف دیگه خانواده ی غزاله که ببینن بچه شون کشته شده و طبیعتا قاتل میاد بیرون و فکر میکنن زندگی میکنه و خوش میگذرونه براشون غیر قابل تحمله... به خدا میسپاریمش که واقعا قضاوت از درک ما خارجه انشاالله بهترین نتیجه بشه

      پاسخ ها

      • .

        طفلک؟؟؟!!
        نمیدانم این حس مجرم پسندی هموطنانم از کجا نشات می گیرد

      • بدون نام

        حرفت درسته ولی با اون قسمت طفلکش موافق نیستم،طفلک نیست،طفلک پدر و مادر غزاله هستن که از دخترشون یه قبرم ندارن،آرمان بالاخره یا میمیره یا به زور پول باباش آزاد میشه،ولی پدر و مادر غزاله روزی هزار بار میمیرن از فکر اینکه دخترشون چی شد؟ جنازش کجاست؟

      • بدون نام

        درود برشما ،،، کاش مردم به جای دیگران تصمیم نگیرن

    • گمنام و نشان

      بنا به اظهارات نگارنده: قاتل جسد مقتوله را در چمدان گذاشته و به بیرون برده است ولی بعد میگید، خودش هم نمیداند جسد کجاست؟ خود این متن مشکوک میزند که چرا مابقی ماجرا که همان جسد در صندوق ( چمدان) را مخفی نگه میدارید. جسد زمان حمل به سمت بیرون تحویل چه کسی داده است؟ چرا قاضی موضوع جسد را محرمانه کرده است؟ جید که خود جان نداشته آیت که سر از بیابان یا چاه یا دریا و یا کوه در بیاورد؟
      پیشنهاد: اگر قاتل محل یا افراد همکاری با وی را که در حمل جسد کمک کرده اند معرفی کند، خانواده مقتوله وی را عفو کنند در غیر این صورت تقاص حق وی است.

    • بدون نام

      اینکه زده دختر مردم رو کشته ک اون خانم میتونست دختر ما خواهر ما باشه یه طرف ولی اینکه از اول نگفت کجا گذاشته نامردیه وگرنه از رروز اول گفتن بگو کجا بردی چمدون رو انداختی و این پسره نگفت

    • ta

      خود صمد پور میگه قضاوت کار قضاته.بعد خودش طرفدارآرمانه

    • بدون نام

      واقعا سخته آدم نمیتونه حتی 1لحظه جای اونا باشه ما توقع نداریم والدین غزاله رضایت بدن ولی به نظرم والدین غزاله هم مقصرن که گذاشتن دخترشون تنهایی به خونه ی یک پسر غریبه بره

    • بدون نام

      # نه - به - اعدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره اما نه این نوع قصاص

    • سایبری

      ان شاالله رضایت بدن و ایشون هم عوض شده باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظلم به خانواده مقتول

    • م ش

      برای چی باید رضایت بدند.از فردا هر کی دلش خواست به هر بهانه ائی بزنند یک نفر و به قتل برسانند بعد بگند رضایت بده خانواده مقتول.و قتل رواج پیدا کنه.توی تگزاس هم همچین چیزهایی قفله

    • بدون نام

      ممکنه دختر زنده باشه و برای انتقام از آرمان خودش رو قایم کرده باشه
      مگه ميشه هیچ اثری از جنازه پیدا نشه به آسمون که نرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی مراقب خودت باش که اجانب بعنوان مغز متفکر ندزدنت

      • سارای

        خدا شفا بده بااین فرضیه مسخره
        اینهمه پدرومادرشو عذاب داده تا انتقام بگیره

    • بدون نام

      مگه سوسک کشته انداخته سطل آشغال
      واقعا چقدر عوضی

    • بدون نام

      فقط اعدام میتونه سزای کار پلید این آدم باشه

    • شقایق

      با اعدام هیچکدوم از خونواده ها آرامش پیدا نمیکنن.ما جای اونا نبودیم پس نمی تونیم قضاوت کنیم .یک بار خودتون و جای خونواده قاتل بزارین وفکر کنین عزیز شما این کارو کرده.اونوقت چه انتظاری دارین از خونواده مقتول دارین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا خودتو جای خانواده مقتول نمیذاری؟ پاره تنت رو با قساوت بکشن و جسدش رو هم تحول ندن

      • بدون نام

        خوبه والا خونواده مقتول گناهکار شدن!!! اخه چرا قبل حرف زدن فکر نمیکنی؟؟؟ اتفاقا به قاتل جماعت نباید امون وگرنه هر کی مردمو بکشه و بعد رضایت بگیره دیگه نمیشه تو خیابونای این شهر تنهایی راه رفت

      • بدون نام

        عزیزم اگر مرتکب یک همچین غلطی بشه دیگه عزیزم ،نیست

      • poya

        اجرای حکم برای آرامش نیست برای عدالت و کنترل نرخ جرم است

      • بدون نام

        یک بار خودتون و جای خونواده قاتل بزارین وفکر کنین عزیز شما این کارو کرده!!

        عزیزان ما اهل اینجور کارها نیستند. عزیزان شما رو البته خبر ندارم

    • بدون نام

      یادم چند سال پیش ی خانم تنها و بی کس و بی پول بود که ی نوزاد داشت مثل همین فرد تو اوج عصبانیت زد شوهرش و کشت اینقد زود سریع و بدون پناهی به دار مجازات آویخته شد واقعا عجیبه چه کسانی پشت همچین خانواده ای هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موضوع رضایت از طرف مقابل هست
        خوب اون خانواده مقتول سریع نظر دادن و حکم اجرا شده
        ولی ایشون چند بارتا پای چوبه دار رفتن ولی توسط خود خانواده مقتول عقب افتاده چیز عجیبی نیست ربطی به آشنا و پارتی نداره

    • حمید

      دختر بزرگ کنی زحمت بکشی براش پاره ای تنت بیاد راحت بکشه بعد رضایت بدی به ریش همه بخنده از فرداش هرکسی میاد آدم میکشه و به خودش میگه رضایت میگیرم این موجود باید اعدام بشه بیشتر بخاطر درس عبرت هر اشتباهی یک تاوانی داره این جان یک انسان گرفته آینده یک انسان و خانوادش نابود کرده من یک پدرم وقتی دخترم گریه میکنه قلبم به درد میاد حالا یک مریض روانی باید دخترم بکشه باید اعدام بشه این موجود برگشتنش به جامعه خطرناکه یک لحظه خودتون بزارید جای خانواده ختر

    • بدون نام

      من از پدر و مادر غزال خواهش میکنم کاری به هیاهوی رسانه و کارشناسان قضایی نداشته باشن و در خصوص رای صادره که قصاص قاتل هست اصلا کوتاه نیان چون که قطعا خیلی خیلی زود از رضایتی که میدین پشیمون میشید و از اونایی که به دنبال فشار بر شما هستن تا ازتون رضایت بگیرن بخواید که خودشون و جای شما بزارن و بعد خواهی دید هیچ کدوم اونا شرایط سخت و دردناکی که طی این چندسال سپری کردین درک نکردن

    • بدون نام

      نباید کوتاه بیان

    • بدون نام

      یه کلام
      فقط قصاص.

    • امید

      این همه خشونت که در نظرات من دیدم واقعا باید برای سلامت روانی جامعه فکری شود این گونه که نظرات بیان شده با داعش قرقی ندارن اینجا در مورد جان یک انسان نظر میدهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داعش اونیه که دختر مردمو با میله میکشه و میذاره تو چمدون میذاره تو آشغالا! میدونی که برای اینکه یه جنازه رو بتونی تو چمدون جا بدی باید چی کارش کنی؟!

      • بدون نام

        آره. دارن در مورد جان یک انسان نظر میدن که حتی نمیگه چه بلایی سر جسد دختره آورده

    • بدون نام

      از خونواده محترم مقتول میخوایم بهیچ عنوان به این قاتل امون ندن وگرنه از فردا شهر پر میشه از قاتلای ازاد شده و دیگه ما از سایه حودمونم باید بترسیم

    • بدون نام

      پس هشتک نه به اعدام کجا رفت؟؟؟

    • بدون نام

      با این فکر خراب چه جوری روی درس تمرکز داشته فوق لیسانس گرفته

    • دایی حجت

      چه دلیلی داره اعدام نشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وصلن

    • بدون نام

      آخی بعد از ۶ سال از زندان آزاد بشه، مدرکم که تو این سالها گرفته با پارتیه پدرش بره سر یه کار خوب، ازدواج کنه، بچه دار بشه، پیر بشه، و تمام چیزهایی که از یه انسان دیگه گرفته بدست بیاره. این فرد یا باید حبس ابد بخوره و یا اعدام

    • بدون نام

      امیدوارم زودتر حکم اعدامش اجرا بشه

      پاسخ ها

      • الماس

        در همه جای دنیا اگر قاتل رو اعدام نکنند حبس ابد یا حبس طولانی براش میزنند اگر قرار بخشیده وآزاد بشه نفس حکم اعدام چه ارزشی داره

    • محسن

      انشاالله که خانواده دختره رضایت میدن. اگر هم ندادن باید حق ادا بشه

    • بدون نام

      قضاوت در این مورد بسیار سخته با قصاصم هیچ چیزی به خانواده مقتول اضافه نمیشه خدا کند بهر حال ببخشندش یا شرط کنند دببرستانی هدیه بدهد به محل شهر مقتول بنام مرحومه که نامش ماندگارشود ...

    • علی

      ما قبول داریم‌حقش اعدامه ولی از کجا‌مطمن‌بشیم‌غزاله‌بیگناهه اگه واقعا‌مادرش اگه بچه را دوست داشت درست تربیت ‌میکرد‌که‌به خونه غریبه رفت‌امد نکنه

      پاسخ ها

      • ن - م

        این چه حرفیه آخه . مگه هر کی بره خونه یکی باید کشته بشه . طرز تفکر شما شبیه داعش هست

    • سارای

      مگه نفهمیدید که وکیل آرمان گفته چون جنازه ای در کار نیست پس قصاصی هم نمیتونه اتفاق بیفته چون احتمال داره غزاله زنده باشه و اونوقت دیگه کار از کار گذشته
      جالبه که پدره آرمان با پول و نفوذ زیادی که داره همون اول توسط یه وکیل کاربلد به پسرش گفته به هیچ وجه جای جنازه رو نگو تا بتونیم کمکت کنیم

    • بدون نام

      قضاوتی درکار نیست، اما چرا باید برامون مهم باشه اعدام کسی که جون یه انسان رو گرفته؟!
      این چه تیتریه واسه این خبر که این قدر بولد ش کردین؟
      حق خانواده مقتول قصاصه
      این که دیگه قابل تغییر نیست

    • بدون نام

      فقط اعدام خدا نیامرزه اگه این پدر ومادر بخوان ببخشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج