۱۱۶۲۱۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تیپ جالب مسی در دیدار با پسر بازیکن سابق برزیل

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، به تازگی به همراه سایر هم‌تیمی‌های خود دیداری با پسر میشل بستوس، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و باشگاه‌هایی مثل المپیک لیون، داشته است که در آن سر و وضع برخی از بازیکنان پی اس جی از جمله خود لیونل مسی جالب است.

فوتبالی: لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، به تازگی به همراه سایر هم‌تیمی های خود دیداری با پسر میشل بستوس، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و باشگاه هایی مثل المپیک لیون، داشته است که در آن سر و وضع برخی از بازیکنان پی اس جی از جمله خود لیونل مسی جالب است.

لیونل مسی بازیکنی نیست که معمولا لباس هایی عجیب و غریب بپوشد و بخواهد از این نظر جلب توجه کند چرا که همواره فوق ستاره آرژانتینی را در مراسم ها و جا های مختلف با لباس هایی آراسته و شیک و ظاهری نرمال دیده ایم و شاید تفاوت اصلی بازیکنی مثل لیونل مسی با بازیکنی مثل نیمار جونیور هم در همین چیز ها باشد چرا که منتقدان نیمار می گویند که او بیش از آنکه حواسش به فوتبال باشد، روی ظاهر خود و حواشی بیرون زمین وقت می گذارد.

تیپ جالب مسی در دیدار با پسر بازیکن سابق برزیل

اکنون مسی در دیدار با پسر میشل بستوس لباس جالبی بر تن دارد که قدری جلب توجه می کند. او یک تیشرت سفید به همراه یک شلوار و روپوش یاسی رنگ پوشیده است و بدین ترتیب تیپ جالبی در این دیدار داشته است.
میشل باستوس در حال حاضر ۳۸ ساله است و این پسر او است که تشابه ویژه ای با خودش دارد و با بازیکنان و ستارگان پی اس جی دیداری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج