جاباما
۱۱۶۲۱۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توضیح خطیب‌زاده در خصوص مذاکرات بروکسل

در پی برخی نقل قول‌ها و برداشت‌ها از سخنان وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مبنی بر آغاز مذاکرات ایران و ۱+۴ این هفته، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه ایران اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود سفر آقای دکتر باقری معاون سیاسی وزیر خارجه به بروکسل صرفا با هدف ادامه گفتگو‌ها با انریکه مورا معاون جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و بر اساس توافق در تهران خواهد بود.

آخرین خبر: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در خصوص برخی نقل قولها و برداشتها از سخنان وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مبنی بر آغاز مذاکرات ایران و ۱+۴ از این هفته توضیحاتی ارائه داد.

در پی برخی نقل قولها و برداشتها از سخنان وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مبنی بر آغاز مذاکرات ایران و ۱+۴ از این هفته، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه ایران اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود سفر آقای دکتر باقری معاون سیاسی وزیر خارجه به بروکسل صرفا با هدف ادامه گفتگوها با انریکه مورا معاون جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و بر اساس توافق در تهران خواهد بود.

توضیح خطیب‌زاده در خصوص مذاکرات بروکسل

گفتنی است که علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست غیرعلنی امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه مجلس که وزیر امور خارجه در آن حضور داشت، اظهار داشت: امیرعبداللهیان درباره مذاکرات هسته‌ای به صراحت اعلام کرد که سیاست جمهوری اسلامی اقدام در برابر اقدام و عمل در برابر عمل است و آمریکایی‌ها باید حسن نیت و صداقت خود را نشان دهند.

به گفته سلیمی، امیر عبداللهیان تاکید کرد: ایالات متحده حتما بایستی اقدام جدی قبل از مذاکره را انجام دهند، ضمن اینکه بنای تهران آن است که مذاکره را از زمانی که ترامپ از برجام خارج شد، دنبال کنند نه موارد دیگر را.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج