۱۱۶۲۱۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سرمربی نیجریه: ایران بازی را کُشت

سرمربی تیم ملی نیجریه از کسب یک امتیاز برابر ایران راضی نیست.

ایسنا: سرمربی تیم ملی نیجریه از کسب یک امتیاز برابر ایران راضی نیست.

سرمربی تیم ملی نیجریه در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نگرانی‌های زیادی داشتیم. در ۲۰ دقیقه اول تلاش بسیار زیادی انجام دادیم، اما وقتی نتوانستیم به گل برسیم خیلی به ما فشار آمد. وقتی کار پیش نمی‌رفت بازیکنان ما ناامید شدند، اما فوتبال این است و این اتفاق‌ها می ‌افتد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تیم داوری گفت: من درباره عملکرد داوران حرف نمی‌زنم و احترام می‌گذاریم.

کشی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش نتوانست راهی برای گل زدن پیدا کند، گفت: ایران تصمیم گرفته بود، بازی را بکُشد و توانست در بیست دقیقه اول این کار را انجام دهد. بازیکنان من پس از این که نتوانستند در ۲۰ دقیقه اول به گل برسند، ناامید شدند. فکر می‌کردم که باید تغییری ایجاد کنم اما نتوانستیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم. ما بد بازی نکردیم فقط نتوانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه در پاسخ به این سوال که چرا هیچ یک از دو بازیکن تیمش در نیم ساعت اول با هم هماهنگ نبودند، گفت: من با شما موافق نیستم.چرا که بازیکنان ما تلاش خود را کردند و فقط در گلزنی ناکام بودند. من باید بگویم که به هر حال می‌خواستیم جریان بازی را عوض کنیم. از این که نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم ناراحتم. برای ایران احترام قائلم. آنها آمده بودند که بازی را کنترل کنند و به خوبی این کار را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تساوی مقابل تیمی که روی کاغذ ضعیف‌ترین تیم گروه بود،‌آیا شانسی برای بازی‌های بعدی قائل هستید،‌گفت: می‌خواهید بگویید بوسنی شکست ناپذیر است؟‌من موافق نیستم. بازی کاستاریکا برابر اروگوئه و اسپانیا برابر هلند را ببینید. ما نبردیم اما بد بازی نکردیم و این تنها نکته بود. من به عنوان مربی هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهم. در فوتبال بهترین هم نمی‌توانند چیزی را تضمین کنند.

کشی در پاسخ به این سوال که آیا اگر جای کی‌روش بود، دستور دفاع می‌داد، گفت: فیلم بازی‌های ایران را دیده بودیم و می‌دانستیم که شماره ۱۶ تنهایی حمله می‌کند، من مربی نیستم که بخواهم دفاعی بازی کنم. کی‌روش هم شیوه خودش را دارد. ما با هم تفاوت داریم. اما من مربی ایران نیستم و شیوه خودم را دارم.

سرمربی نیجریه در پاسخ به این سوال که آیا با مشاهده غیرت ایرانی‌ها سورپرایز شده است، گفت: ایران به لحاظ فیزیکی قدرتمند بود. چند بار هم بازیکنان من را زدند اما من نمی‌توانم به جای داور تصمیم بگیریم. آنها یک امتیاز می‌خواستند و گرفتند.

کشی درباره مشکل تیمش گفت: اصلی‌ترین مشکل ما این بود که صبور نبودیم. ما نباید احساس بدی داشته باشیم. درست است که دوست داشتم ببریم. اما دنیا به آخر نرسیده است. بازی‌های دیگری داریم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی نیجریه در پاسخ به این سوال که آیا در این جام نیز مانند جام قبلی مورد انتقاد خواهد بود، گفت: من همیشه مورد انتقاد هستم. چه ببریم و چه ببازیم از من انتقاد می‌شود. چه می‌شود گفت؟ اگر صبر نداشته باشیم یعنی مفهوم فوتبال را نمی‌فهمیم. در کشور ما همه فقط به دنبال برد هستند. درست است باید همیشه جاه طلبی داشته باشیم اما بالاخره نمی‌شود در تمام بازی‌ها پیروز شد.

کشی در پایان در پاسخ به این سوال که بین دو نیمه به شاگردانش چه گفته است، اظهار کرد: به آنها گفتم که ابتدای بازی تلاش کرده‌اید اما باید ادامه بدهید. به آنها گفتم که باید صبور باشید اما این اتفاق در تیمه دوم نیفتاد امروز مساوی کردیم و باید روی خودمان کار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاب تاب

      دلم خنک شد حال تو یکی گرفته شد...تا تو باشی به خبرنگارای ایرانی بی احترامی نکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج