جاباما
۱۱۶۲۱۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بزیک: الهلال آماده‌تر از پرسپولیس بود

مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه این تیم قبل از رویارویی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا محک جدی نخورده بود، گفت: خط حمله پرسپولیس ضعف داشت و مدافعان هماهنگ نبودند.

خبرگزاری مهر: ادموند بزیک در خصوص شکست ۳ بر صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی پربرخورد و تماشایی را شاهد بودیم. الهلال آماده تر از پرسپولیس بود و توانست برنده این دیدار باشد. الهلالی های در کوران مسابقات لیگ بودند و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می بردند اما پرسپولیس تازه تمریناتش را شروع کرده و اگر چه چند بازی تدارکاتی برگزار کرده بود اما هیچکدام همانند یک بازی رسمی نمی تواند محک جدی برای تیم باشد.

وی افزود: وقتی که یک تیم درگیر مسابقات است به آمادگی کامل می رسد، شناخت کاملی از هم پیدا می کنند و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند. ضمن اینکه مصدومان الهلال هم به این بازی رسیدند و همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس از گردونه رقابت های این فصل لیگ قهرمانان حرف شود.

بزیک ادامه داد: اتفاقاتی که قبل از پرواز به عربستان برای پرسپولیس افتاد شرایط روحی و روانی بازیکنان را تغییر داد. آنها تمرکز خود را از دست دادند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد فنی سرخپوشان تهرانی هم گفت: خط دفاع پرسپولیس با تغییراتی که در آن بوجود آمده بود نتوانست هماهنگی لازم را داشته باشد؛ بازیکنانی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته اند همگی خوب هستند اما هنوز به یک هماهنگی دست پیدا نکرده اند.

بزیک افزود: در خط هافبک هم ضعف هایی وجود دارد. به طور مثال اسدی با اینکه بازی پرتوان و خوبی است اما چون در کوران مسابقات نبود و هنوز با بازیکنان پرسپولیس هماهنگ نشده نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. در خط حمله هم پرسپولیس دچار ضعف بود. این تیم نه تنها بازیکن خارجی نگرفت بلکه حتی یک مهاجم شش‌دانگ را هم از دست داد و شرایط برایش سخت شد. بنابراین لازم است که برای فصل آینده و بازیهای در پیش روی پرسپولیس چند بازیکن با کیفیت جمع شوند تا پرسپولیس بتواند قدرت همیشگی خود را بدست بیاورد.

وی در مورد عملکرد وحید امیری و سیامک نعمتی تاکید کرد: هر دو بازیکن تلاش زیادی کردند اما الهلال به خوبی آنها را آنالیز کرده بود. ضمن اینکه بازیهای تک حذفی شرایط خاص خودش را دارد. مطمئنا اگر این مرحله به صورت رفت و برگشت بود پرسپولیس هرگز حذف نمی شد زیرا استراتژی بازیهای تک حذفی با رفت و برگشت تفاوت های زیادی دارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص صحبت های پایانی گل محمدی بعد از شکست برابر الهلال عربستان و قبول مسئولیت این باخت گفت: سرمربی پرسپولیس کاملا حرفه ای صحبت کرد و نشان داد که با این حرف ها از بازیکنانش حمایت می کند. باید بپذیریم سرمربی تا کنار خط می تواند بیاید و داخل زمین، این بازیکنان هستند که نکات فنی او را باید اجرا کنند و اگر این اتفاق نیفتد همانند این بازی شاهد شکست تیم خواهیم بود. بنابراین در شکست همه عوامل مقصر هستند و نمی توان تمام تقصیرها را به گردن سرمربی انداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج