جاباما
۱۱۶۲۱۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دو فصل متفاوت برای خرید‌های جدید پرسپولیس

خرید‌های تابستان سال جاری پرسپولیس همانند خرید‌های جدید فصل قبل این تیم به کار گرفته نشدند و فقط یکی از این نفرات به صورت ثابت مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان بازی کرد.

خبرگزاری مهر: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دومین تجربه حضور خود روی نیمکت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست رؤیای کسب مهم‌ترین جام باشگاهی قاره کهن را برآورده کند.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل الهلال عربستان از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ باز ماند تا نتواند بار دیگر حضور در فینال این رقابت‌ها را تجربه کند.

یحیی در اولین سال حضور روی نیمکت پرسپولیس در آسیا با ایجاد تغییرات گسترده در نقل و انتقالات تابستان ۱۳۹۹ توانست حریفان خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

در آن زمان کمتر کسی فکر می‌کرد حامد لک بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن جانشین مطمئنی و مناسبی برای علیرضا بیرانوند شود. سعید آقایی نیز عملکردی ایده آل در دفاع راست داشت. میلاد سرلک تبدیل به ستاره میانی سرخ‌ها شد و عیسی آل کثیر در دقایق ابتدایی حضورش با پیراهن پرسپولیس تبدیل به یکی از ستون‌های موفقیت این تیم شد.

عملکرد درخشان این بازیکنان باعث شد تا هیچ‌یک نتوانند ایرادی به خریدهای پرسپولیس بگیرد. عملکردی که در طول لیگ برتر بیستم نیز درخشان بود و سرخ‌ها را به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر رساند.

گل محمدی در تابستان ۱۴۰۰ نیز با وجود آنکه تنها سه خروجی داشت باز هم تعداد تازه واردهایش به عدد پنج رسید. با این حال یحیی کمترین استفاده را از این خریدها در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کرد. رضا اسدی تنها بازیکن جدید پرسپولیس بود که در دو دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان در جمع یازده بازیکن اصلی به میدان رفت تا سایر تازه‌واردها روی نیمکت بنشینند.

اسدی جانشین احمد نورالهی شد تا بتواند همچون این بازیکن کمربند میانی پرسپولیس را اداره کند اما او در بازی با الهلال نشان داد فاصله زیادی با بازیکن تیم ملی ایران دارد. نورالهی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود اما انتقال او به شباب الاهلی امارات سبب شد تا اسدی با کش و قوس فراوان به جمع سرخپوشان اضافه شود.

البته باید این را در نظر داشت که پرسپولیس حتی با نفرات جدید خود فصل گذشته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کارش را شروع کرد و به تدریج و با انجام بازی های بیشتر، این نفرات با تیم هماهنگ شدند اما مسابقه با استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان به صورت تک بازی بود و فاصله این دو مسابقه هم زیاد بود.

حالا باید دید تازه واردهای پرسپولیس با شروع لیگ برتر بیست و یکم چگونه به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کنند و یحیی تغییر در ترکیب تیمش را پس از حذف از آسیا آغاز می‌کند یا باز هم با بازیکنان قدیمی و باتجربه برای رسیدن به ششمین قهرمانی لیگ برتر کار خود را ادامه می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SARA

      تیم لنگ وگر مسی را هم خرید کند باز لنگ است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج