۱۱۶۲۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پزشکیان: ساختن عدد خیانت به کشور است

پزشکیان با بیان اینکه متاسفانه در گذشته ما عدد و رقم ساختیم، گفت: ساختن عدد و رقم بزرگترین خیانتی است که برخی در کشور انجام دادند.

خبرآنلاین: مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم در کافه خبر در پاسخ به این پرسش که آیا توزیع بنزین پتروشیمی موجب افزایش آلایندگی در شهرهای بزرگ شده است یا خیر، گفت: گزارشی که مقامات مسئول داده اند نشان می دهد که هر کدام از این موضوعات درصدی در این موضوع دخیل است. این طور نیست که همه عوامل به بنزین پتروشیمی ها باز گردد.

وی ادامه داد:اما براساس گزارش وزارت نفت، یک سری از پالایشگاه های ما بنزین هایی که تولید کرده اند که سرب آن بالا است و این موارد سرطان زا است.ضمن اینکه اگر بنزین را وارد می کردند ارزان تر از آنچه خود دولت تولید کرد،هزینه می شد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با انتقاد از برخی آمار سازی ها دردولت گذشته، افزود:متاسفانه در گذشته ما عدد و رقم هم ساختیم.وقتی عدد و رقم را غیر شفاف کردیم مشکل به وجود می آید و هر کس مدعی است که کارش درست است.

نماینده مردم تبریز در مجلس نهم با اشاره به برخی وعده های دولتمردان سابق در مورد کاهش بیکاری جوانان، رکود اقتصادی و تورم ، خاطر نشان کرد: ساختن عدد و رقم بزرگترین خیانتی است که در کشور برخی انجام دادند. حق این است که آن عدد و رقم را درست بیان کنیم ولو اینکه به ضرر ما باشد. کفر هم این است که روی آن عدد و رقم را بپوشانیم و وارونه جلوه بدهیم.

وی در بخشی دیگری از این گفت وگو در خصوص اینکه فکر می کنید در مجلس آینده اقبال مردم به کدام سو خواهد بود، گفت: این امر بستگی به جامعه، کسانی که وارد صحنه می شوند و نحوه تبلیغات دارد؛ من الان اطلاعات کافی ندارم، اما معتقدم مردم به کسانی رای می دهند که اثری از آنها دیده باشند. اگر در جامعه از هر جناحی -چه اصولگرا و چه اصلاح طلب- آدم هایی وجود داشته باشند که زحمت بکشند، مردم به آنها رای می دهند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس نهم، گفت:اگر خدماتی که به مردم می دهیم مشکلات را جوابگو باشد، مردم حتما دوباره به همان فرد رای می دهند.

پزشکیان با اشاره به نامزدی اش در انتخابات مجلس هشتم، اظهار داشت:من وقتی در مجلس هشتم آمدم نه دولت و نه مجریان استانی اصلا قبول نداشتند من رای بیاورم ولی رای اول تبریز را اوردم و درهمان دور اول بالا آمدم.پولی هم برای تبلیغات خرج نکردم.

وی که می گفت برای حضور در مجلس نهم هم شخصا هزینه ای نکرده است، گفت:حتی وقتی در ایام انتخابات قرار بود پیامک بفرستیم چون هزینه اش ۵ میلیون می شد، از خیر این کار کذشتیم.

پزشکیان تاکید کرد: اگر قرار باشد دور آینده هم نامزد انتخابات شوم، از تبریز خواهد بود و نگاهی به تهران ندارم و اگر مردم هم رای ندهد من هم مثل بقیه مردم می رویم و زندگی ام را می کنم.

نماینده تبریز در مجلس نهم با تاکید بر اینکه جوانهای ما به سرعت در حال پیر شدن هستند، اظهار داشت:ما هیچ کار نکرده ایم و اگر ما نتوانیم راه حلی برای زندگی این جوانها پیدا کنیم، جامعه اسلامی با خطر مواجه است. باید بستر اقتصادی آماده نشود ، حل کردن موردی مشکلات فایده ای ندارد

مشروح گفت وگو با مسعود پزشکیان به زودی منتشر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج