۱۱۶۲۲۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کومان: فاتی بازیکن مهمی برای بارسا خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در تقابل شب گذشته با والنسیا از مهاجم اسپانیایی و هافبک برزیلی‌اش هم تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: رونالد کومان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته نهم لالیگای اسپانیا موفق شد میهمان خود والنسیا را با نتیجه ۳ بر یک از پیش‌رو بردارد، پس از این بازی درباره پنالتی که داور در دقایق پایانی نیمه اول به خاطر خطایی که روی آنسو فاتی صورت گرفت، به سود بارسا اعلام کرد و ممفیس دپای هم آن را تبدیل به گل کرد، اظهار داشت: فیلم اتفاقی که در صحنه پنالتی افتاد را بعد از بازی دیدم. شما می‌توانید تردید داشته باشید اما داور در سوت خود دمید و کمک‌داور ویدئویی (VAR) هم دخالتی نکرد، بنابراین پنالتی درست بود.

وی همچنین در خصوص بازگشت مهاجم شماره «۱۰» خود به ترکیب بارسلونا و ارائه بازی خوب از خود اظهار داشت: برای بازگشت آنسو به ترکیب تیم برنامه داشتیم. کم‌کم او به لحاظ فیزیکی پیشرفت خواهد کرد، بازیکن مهمی برای تیم خواهد شد و این را در این دیدار نشان داد. داشتن فاتی مهم است و ما بازیکنانی همچون او و سرخیو آگوئرو را کم داشتیم که می‌توانند کیفیت تیم را بالا ببرند و ما را تبدیل به تیمی رقابتی‌تر کنند. آنسو و دپای مکمل یکدیگر هستند. آنها در این بازی نشان دادند که چه ارتباط فوق‌العاده‌ای با هم دارند. تیم متمرکز بود و ما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی هلندی بارسلونا در ادامه در تمجید از زننده گل سوم تیمش در این بازی که خیلی‌ها پیش از فصل او را تمام‌ شده فرض می‌کردند اما کم‌کم نشان داد که می‌تواند بازیکنی تأثیرگذار و مفید برای این تیم باشد، خاطرنشان کرد: کوتینیو در یان بازی خوب و سریع بود و ما با وجود او کنترل بیشتری در خط میانی داشتیم. از همان روز اول به فیلیپه اعتقاد داشتم. او به تلاشش برای بازیابی کیفیت واقعی بازی‌اش ادامه خواهد داد چون او به لحاظ بدنی هر روز بهتر می‌شود.

بازی شب گذشته اولین بازی بود که مسؤلان ایالت کاتالونیا اجازه دادند تا برای اولین بار در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، ورزشگاه نوکمپ با ظرفیت ۱۰۰ درصدی پذیرای هواداران باشد، اما ورزشگاه کاملاً پر نشد.

کومان در این باره خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا ورزشگاه در این بازی به طور کامل پُر نشد، اما باید از رویکرد هوادارانی که به ورزشگاه آمد را مورد تمجید قرار دهیم.

بارسلونا که با این برد ۱۵ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد، حالا باید خود را برای بازی چهارشنبه با دیناموکیف در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج