۱۱۶۲۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مگوئيان: از استقلال پول ميلياردي نگرفتم

بازيکن جديد تيم فوتبال استقلال گفت: قرارداد من با آبي‌پوشان ميلياردي نيست و خيلي کمتر از چيزي که شما فکر مي‌کنيد با اين تيم قرارداد بستم.

خبرگزاری فارس: هارئر مگوييان درخصوص علت پيوستن‌اش به استقلال گفت: در ارمنستان تقريبا همه مردم تيم‌هاي سپاهان، استقلال و پرسپوليس را مي‌شناسند و از آنجايي که استقلال تيم شناخته شده‌اي است و طرفداران زيادي دارد من هم راغب شدم که به اين تيم پرافتخار و پرطرفدار بيايم و طبق راهنمايي‌هايي که ادموند اختر به من کرد پيشنهاد استقلال را پذيرفتم البته من از تيم‌هاي ديگر هم پيشنهاد داشتم اما ترجيح دادم به اين تيم مطرح بيايم.

وي ادامه داد: سرمربي تيم حتما بازيکناني را به خدمت مي‌گيرد که بتواند به تيم کمک کند و فکر مي‌کنم مرا مي‌خواسته که حالا در ايران هستم. قلعه‌نويي روي من نظر داشته و من هم حالا پيراهن استقلال را به تن مي‌کنم.

مگويي ان درباره سابقه حضورش در تيم‌ملي ارمنستان هم خاطرنشان کرد: من سال‌ها در تيم‌ملي ارمنستان بازي کردم و ۴ سال است که در تيم‌ملي کشورم بازي مي‌کنم. من در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۰ آفريقاي جنوبي، جام ملت‌هاي اروپا در سال ۲۰۱۲ و بازي‌هاي مقدماتي جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل براي تيم‌ملي کشورم بازي کردم و بازي‌هاي زيادي هم براي ارمنستان انجام دادم.

وي ادامه داد: من به عنوان يک بازيکن ملي‌پوش به استقلال آمدم و مي‌خواهم به اين تيم کمک کنم تا موقعيت خودم هم در تيم‌ملي بهتر شود البته مي‌دانم که در اين تيم انتظارات از من بالا است اما همه تلاشم را مي‌کنم تا به اين انتظارات پاسخ دهم.

بازيکن جديد تيم فوتبال استقلال درباره شناختش از استقلال هم گفت: استقلال يکي از پرطرفدارترين تيم‌هاي آسيا است و هواداران ميليوني دارد و اين مسئله مرا ترغيب کرد تا به اين تيم بيايم و حالا هم از اين انتخاب خوشحالم.

وي خاطرنشان کرد: اميدوارم هرچه زودتر در استقلال جا بيفتم تا بتوانم انتظاراتي که هواداران از من دارند برآورده کنم. من مي‌دانم که کار سختي در استقلال دارم.

مگويان در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا قرارداد او با استقلال ميلياردي است يا نه اظهار داشت: من ميلياردي پول نگرفتم و خيلي کمتر از چيزي که شما فکر مي‌کنيد پول قراردادم است البته شنيده‌ام که درباره مبالغ بالا در فوتبال ايران صحبت مي‌شود اما قرارداد من با استقلال ميلياردي نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج