جاباما
۱۱۶۲۳۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الهامی: ورزشگاه وطنی خانه نساجی است

سرمربی تیم نساجی ابراز امیدواری کرد که تیمش هرچه زودتر بتواند در ورزشگاهی خانگی خود بازی کند.

ورزش سه: سرمربی تیم نساجی ابراز امیدواری کرد که تیمش هرچه زودتر بتواند در ورزشگاهی خانگی خود بازی کند.

تیم نساجی لیگ بیستم را بد شروع کرد و یکی از مدعیان سقوط محسوب می شد اما با حضور ساکت الهامی، شرایط این تیم بهتر شد و مازندرانی ها موفق شدند در لیگ برتر بمانند. آنها فردا در چارچوب هفته اول لیگ برتر در فصل جدید به مصاف فجرسپاسی خواهند رفت. صحبت های ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از این دیدار را در ادامه می خوانید:

فجر یک تیم دوست داشتنی است

خوشحالیم که لیگ برتر از فردا شروع خواهد شد. همه تیم ها برای یک جایگاه مناسب باهم به رقابت خواهند پرداخت. به مجموعه فجرسپاسی که یک تیم دوست داشتنی است و هیچ گاه جایگاهش دسته یک نبود هم تبریک می گویم. فجر یک تیم دوست داشتنی از شهر خوب شیراز است که مردمانی دوست داشتنی دارد. شیراز و فجر چند سالی به حق و ناحق در لیگ برتر خالی بود و خوشحالم که اینک در لیگ برتر هستند. از آقای کلانتری و مجموعه مدیریتی فجر تشکر می کنم که امروز سر همگی سر مزار نادر دست نشان، اسطوره و امپراتور مازندران حضور یافتند. همچنین به روح پر فتوح شهید سپاسی هم درود می فرستم که یکی از دوست داشتنی ترین تیم ها را به ما هدیه داده است.

80 درصد تیم‌مان را حفظ کردیم

بازی فردا قطعا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. تیم ها عوض شده اند و ناشناخته هستند ولی برای ما یک مورد دیگر هم وجود دارد؛ فجر فصل گذشته در لیگ برتر حضور نداشت ولی با شناختی که از آقای کلانتری دارم می دانم تیمی باکلاس با فوتبال خوب روی زمین خواهند داشت. این کار ما را سخت می کند و با توجه به اینکه هفته اول است همه تیم ها امیدوار به این هستند که استارت خوبی بزنند. ما هم این قاعده مستثنی نیستیم. ۸۰ درصد تیم نسبت به فصل گذشته حفظ شده است. امیدوارم که بتوانیم فردا ابتدا یک بازی باکیفیت انجام دهیم و سپس نتیجه خوبی کسب کنیم هر چند فجر با بازی های پیش فصلی که انجام داده قطعا تیم گردن کلفتی است. ما هیچ شناخت دیگری از آنها نداشتیم و این کار ما را سخت کرده است. تمام هدف مان این است که بچه هایمان با کیفیتی که از خودشان نشان می دهند به نتیجه لازم برسند.

تیم باکیفیتی داریم

ما جزو تیم هایی هستیم که خیلی نسبت به فصل گذشته ثبات داشتیم. نزدیک به ۸۰ درصد تیم فصل گذشته را حفظ کردیم. با بازیکنانی را هم که جذب کردیم چه آنهایی که جوان هستند و چه آنهایی که سابقه ملی و کاپیتانی دارند تیم باکیفیتی داریم. هر چند شروع فصل است ولی رفته رفته مطمئنم تیم مان به روالی که می خواهیم خواهد رسید. جزو تیم هایی خواهیم بود که بتوانند خواسته هوادارانشان را انجام دهند.

بازی اول همیشه سخت است

لیست ما چند سهمیه جا دارد.فعلا تمام فکرمان این است که با همین تیم جلو برویم. تیم کاملی داریم. در هفته اول هیچ تیمی برای خودش متصور نیست که تیم مقابل تیم ضعیفی است. اگر چنین فکری بکنند سخت در اشتباه هستند. بازی اول همیشه سخت و پرفشار است. اگر شناخت هم نداشته باشیم کار قطعا سخت است. ولی با شناختی که از بچه ها دارم مطمئن هستم که یک فوتبال باکیفیت ارائه خواهند کرد.

هدف گذاری نساجی برای فصل جاری؟

من در مورد هدف گذاری همین قدر می توانم بگویم که فردا با فجر که تیم گردن کلفتی است بازی داریم. فردا به دنبال این هستیم که مقابل تیم خوب فجر به آن چه که نیاز داریم برسیم.

صحبت در مورد وطنی غم انگیز است

نمی خواهم در مورد زمین ساری صحبت کنم چون در حیطه وظیفه من است. در مورد وطنی هم اگر صحبت کنم چیزی جز غم و اندوه نخواهد ماند. نباید نساجی با این هویت و شخصیت خانه به دوش باشد. هر چند که نساجی متعلق به کل شمال و مازندران است ولی به هر حال خانه ما ورزشگاه وطنی است. خوفی که ورزشگاه وطنی دارد شاید آزادی نداشته باشد. تمام ناراحتی من این است که نمی توانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. انشالله هر چه زودتر شرایط به گونه ای باشد که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و جوابگوی هواداران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج