جاباما
۱۱۶۲۴۳۶
۱ نظر
۵۰۶۸
۱ نظر
۵۰۶۸
پ

مرگ شوهر ۲ روز بعد از قتل همسر

چند ساعت پس از مرگ مرد جوان بر اثر مصرف بیش از حد مواد‌مخدر، جسد همسرش که در خانه‌شان به قتل رسیده بود پیدا شد.

همشهری: چند ساعت پس از مرگ مرد جوان بر اثر مصرف بیش از حد مواد‌مخدر، جسد همسرش که در خانه‌شان به قتل رسیده بود پیدا شد.

شامگاه یکشنبه گذشته گزارش مرگ اسرارآمیز مردی به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. متوفی مردی حدودا ۴۷ساله بود که به‌نظر می‌رسید بر اثر مصرف زیاد مواد در خانه یکی از دوستانش بدحال و به بیمارستان منتقل شده اما در نهایت جانش را از دست داده است. با وجود این بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی‌قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.

یک ساعت از این ماجرا گذشته بود که معلوم شد همسر متوفی نیز به قتل رسیده است. ماجرا از این قرار بود که پس از مرگ متوفی در بیمارستان و انتقال جسدش به پزشکی‌قانونی، یکی از بستگان او مقابل خانه وی رفت تا مدارک شناسایی او را برداشته و به پزشکی‌قانونی ببرد. اما هرچه زنگ زد، کسی جوابش را نداد و این در حالی بود که تصور می‌شد همسر وی در خانه باشد.

در ادامه معلوم شد که بوی تعفن شدیدی از داخل آپارتمان متوفی به مشام می‌رسد. همین مسئله باعث شد که ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی گزارش شود و آنها با حضور در محل، قفل آپارتمان را شکستند و قدم در خانه گذاشتند.

ماموران به محض ورود به خانه با پیکر بی‌جان همسر ۴۵ساله متوفی روبه‌رو شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. در ادامه و با حضور تیم جنایی در محل معلوم شد که ۴۸ساعت از مرگ این زن می‌گذرد. از طرفی همسایه‌ها می‌گفتند که متوفی و همسرش مدام با یکدیگر درگیری داشتند و آنها هرشب صدای مشاجره و درگیری‌شان را می‌شنیدند.

در این شرایط فرضیه جنایت از سوی متوفی پررنگ شد و مأموران احتمال می‌دهند که مرد معتاد در جریان درگیری، همسرش را به قتل رسانده و پس از آن خانه را ترک کرده و به خانه دوستش رفته و در آنجا به‌دلیل مصرف بیش از حد مواد‌مخدر، جانش را از دست داده است. با این حال تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی آتش خوئی

      جواب بدهید آقایان مهریه لازم وواجب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج