۱۱۶۲۴۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانی: به آینده استقلال با حضور آجورلو خوش‌بینم

«استقلال در لیگ بیست و یکم می‌تواند به سکوی قهرمانی برسد؟» این سؤالی است که این روزها هواداران استقلال به مراتب از خود می‌پرسند و شاید اینطور به خود پاسخ دهند: «با این نحوه یارگیری حتماً کار سخت است.»

ایراان ورزشی: «استقلال در لیگ بیست و یکم می‌تواند به سکوی قهرمانی برسد؟» این سؤالی است که این روزها هواداران استقلال به مراتب از خود می‌پرسند و شاید اینطور به خود پاسخ دهند: «با این نحوه یارگیری حتماً کار سخت است.» استقلال برای فصل آتی شاکله تیمش را از دست داده است و همین تردید هواداران استقلال را زیاد می‌کند. از طرفی بازیکنانی هم که به تیم استقلال اضافه شدند به لحاظ کارشناسان فوتبال چندان در نام استقلال نیستند.

به این ترتیب استقلال لیگ را باید با نگرانی شروع کند و وقتی این دغدغه بیشتر می‌شود که تیم‌های دیگر که رقیب او محسوب می‌شوند همانند تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات با قدرت ظاهر شده‌اند. در خصوص همه این نگرانی‌ها با شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال صحبت کردیم که به تازگی در تیم نساجی مشغول به فعالیت شده است.

در مورد شرایط استقلال می‌خواستیم با شما صحبت کنیم.

اما من در تیم نساجی مشغول به فعالیت شده‌ام و اجازه دهید فعلاً در خصوص استقلال صحبتی نداشته باشم.

اما همیشه در ذهن مخاطبان فوتبال شما کاپیتان استقلال هستید و این عنوان با شما عجین شده است.

بله. افتخار می‌کنم که کاپیتان استقلال بودم و به شدت این تیم را دوست دارم فقط به خاطر اینکه در تیم نساجی مشغول هستم خواستم که فعلاً صحبت نکنم اما اشکالی ندارد سؤالات‌تان را بپرسید.

چه اتفاقی افتاد که به ایران برگشتید و مربی نساجی شدید؟

من می‌خواستم برگردم اما تا به این لحظه شرایط مهیا نبود. تا اینکه آقای ساکت که از دوستان خوب من است و کارش را قبول دارم از من خواست به نساجی بیایم، من هم قبول کردم. تیم نساجی هم تیم پرطرفدار و جوانی است و من دوست دارم در کنار چنین تیمی کار کنم.

می‌خواهیم در مورد شرایط استقلال هم کمی با هم صحبت کنیم. چند وقتی است آقای آجورلو مدیرعامل استقلال شده است، نظرتان در خصوص اینکه ایشان مدیرعامل استقلال شده‌اند، چیست؟

ایشان فردی فوتبالی است. سال‌ها در فوتبال زحمت کشیده و رزومه خوبی دارد و حتی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال بودند. خوشحالم که ایشان در کنار استقلال است و امیدوارم به همراه استقلال نتیجه بگیرد. خیلی‌ها اینطور می‌گویند که مدیران فوتبالی حتماً نباید فوتبالی باشند اما من برعکس این تعداد افراد معتقدم که فرد باید از بدنه فوتبال باشد. آینده استقلال را همراه با آقای آجورلو خوب می‌بینم. شما نگاه کنید سپاهان چه ساختاری دارد و چطور پیش می‌رود. سپاهان موفقیتش را مدیون همین ساختار است. تیم پرطرفدار استقلال هم در کنار آقای آجورلو امیدوارم به چنین ساختاری برسد. استقلال خیلی وقت است حتی مشکل زمین تمرین دارد و نباید تیمی با این قدمت از این مشکلات رنج ببرد.

قرار است که باز آقای مجیدی در کنار استقلال برای فصل آتی باشد. نظرتان در خصوص ادامه همکاری استقلال با مجیدی چیست؟

بالاخره فرهاد مجیدی جزو بازیکنان استقلال بود و تاکنون بد هم کار نکرده است. باید به او فرصت بدهند تا تفکراتش را پیاده کند. مجیدی برای فصل پیش‌رو خودش تیمش را بست و قطعاً بهتر می‌تواند با این تیم کار کند.

عده‌ای معتقد هستند که استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار نکرد. نظر شما چیست؟

من اینطور اعتقاد ندارم. این بازیکنان با نظر مجیدی جذب شدند و حتماً فرهاد تفکرات خود را برای جذب این بازیکنان داشته است. به نظر این بازیکنان جوان و با نشاط هستند و می‌توانند به استقلال کمک کنند. ضمن اینکه مجیدی نشان داده با بازیکنان جوان خوب کار می‌کند. همانطور که گفتم باید به مجیدی فرصت دهند تا با تفکرات خود پیش برود. البته به هواداران هم حق می‌دهم آنها سال‌ها است که دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه بوده و حق دارند نگران باشند.

استقلال در نخستین بازی خود به مصاف تیم هوادار می‌رود، تیمی تازه‌وارد که شاید همین مسأله کار استقلال را آسان کند برای رسیدن به نتیجه.

اما من اینطور فکر نمی‌کنم. بازی با تیم‌های تازه‌وارد سخت است چون هیچ شناختی از آنها نداریم. مربی تیم هوادار از جنس استقلال است. عنایتی سال‌ها در استقلال بوده و توانسته خیلی خوب تیم هوادار را به لیگ برتر بیاورد و همین نکات می‌تواند کار استقلال را برای شروع فصل و نتیجه گرفتن سخت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج