جاباما
۱۱۶۲۴۷۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: استقلالی‌ها به نماینده کشورشان پشت کردند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه الهلالی‌ها اینقدر خوشحال نیستند که استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس خوشحال شده اند. من همیشه گفته‌ام که دشمن در خانه است.

خبرورزشی: مرتضی فنونی زاده ملی‌پوش اسبق پرسپولیس گفت: آنقدر که استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس خوشحال هستند خود الهلالی‌ها خوشحال نیستند و نمی‌توانم باور کنم که هواداران استقلال به نماینده کشورشان پشت می‌کنند و انگار نه انگار که پرسپولیس نماینده این آب و خاک بوده است. نکات مهم گفت‌وگوی مرتضی فنونی زاده را در زیر بخوانید.

* من در ۲۰ سال گذشته چنین باختی از پرسپولیس ندیده بودم. باخت داشته ایم اما با جسارت و تهاجمی بازی کرده‌ایم اما در مقابل الهلال هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و ۹۰ دقیقه بلاتکلیف بودیم. پرسپولیس در این بازی هیچ طرح و برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشت؛ شاید هم توان اجرای برنامه هایش را نداشت.

* این الهلالی که پرسپولیس را برد قوی‌تر از آن تیمی بود که مقابل استقلال بازی کرد. آنها بسیار آماده تر شده بودند و در خانه خود با حمایت هزاران هوادار توانستند شرایط سختی را برای پرسپولیس رقم بزنند. باخت پرسپولیس به الهلال اصلا شبیه باخت استقلال به الهلال نبود.

* صحنه درگیری و مشاجره لفظی دو بازیکن پرسپولیس واقعاً حالم را خراب کرد. چطور بازیکنان متوجه نیستند که بازی دارد از طریق رسانه ها پخش می شود. به کار بردن برخی الفاظ در چنین مسابقاتی نسبت به یکدیگر اصلاً کار درستی نیست خصوصاً اینکه از بین ۴۰ میلیون هواداری که بازی را می‌دیدند شاید چند میلیون کودک و نوجوان پای تلویزیون نشسته بودند. به اعتقاد من وقتی ما نام باشگاه را فرهنگی - ورزشی می‌گذاریم باید قاطعانه جلوی این مسائل بایستیم و اجازه ندهیم دوباره اتفاق بیفتد.

* از لحاظ فنی معتقدم ترکیب اصلی که وارد زمین شد اصلا خوب نبود. حتی تعویض ها نیز گره از کار پرسپولیس باز نکرد. معتقدم مهدی عبدی باید در ترکیب ثابت بازی می کرد چرا که او نشان داده بود در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی گل می‌زند. چه بسا اگر وحید امیری در نیمه دوم به بازی می آمد خیلی شرایط بهتر بود اما او را که خیلی هم خسته بود در ترکیب اصلی گذاشتیم و اواخر نیمه دوم دیگر نای راه رفتن نداشت و مجبور به تعویض شدیم.

* متاسفانه این روزها بخواهیم انتقاد کنیم مورد حمله خیلی‌ها در فضای مجازی قرار می‌گیریم اما پرسپولیس با وجود اینکه پنج قهرمانی پی در پی کسب کرده نیاز به انتقادات سازنده دارد تا بتواند در ادامه مسیر نیز موفق عمل کند. امیدوارم با پیشکسوتان اگر انتقادی می‌کنیم مورد حجمه و حملات ناجوانمردانه در فضای مجازی قرار نگیریم چرا که ما هم زندگی خود را برای این تیم گذاشته ایم و بیش از یک دهه خالصانه و جانانه برای پرسپولیس بازی کرده‌ایم و دلسوز تیم هستیم.

* بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان زیادی دارند تا با تیم هماهنگ شوند. بدون انجام بازی تدارکاتی درست و حسابی به مصاف الهلال رفتیم و بازیکنان جدید هم حرفی برای گفتن نداشتند. بازیکنانی چون اسدی باید بیشتر برای موفقیت تیم تلاش کنند و سرشان را جلوی توپ بگذارند. متاسفانه برخی بازیکنان در داخل زمین به جای این که ۹۰ دقیقه بجنگند بیشتر به تیپ و قیافه خود فکر می‌کنند که مبادا به هم بخورد.

* متاسفانه الهلالی‌ها اینقدر خوشحال نیستند که استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس خوشحال شده اند. من همیشه گفته‌ام که دشمن در خانه است. متاسفانه بسیاری از استقلالی‌ها انگار نه انگار که پرسپولیس متعلق به این آب و خاک است و در مسابقات بین المللی باید حمایت شود. آنها به نماینده کشورمان پشت می‌کنند و در فضای مجازی حتی بیشتر از خود عربستانی‌ها ابراز خوشحالی می‌کنند که واقعاً جای تاسف دارد.

* به خدا قسم وقتی استقلال به الهلال باخت خود من ناراحت شدم چرا که به هر حال استقلال نماینده پرچم کشورمان بود و باید حمایت می شد. بسیاری از پرسپولیسی‌ها نیز از شکست استقلال مقابل الهلال ناراحت شدند اما متاسفانه حالا که پرسپولیس با الهلال بازی داشته اکثر استقلالی‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند به طوری که حتی الهلالی‌ها نیز اینقدر خوشحال نبودند.

* درباره مهدی برادرم چه بگویم او دوست دارد در فضای مجازی مرا نیز درگیر کارهایش کند (با خنده). نمی دانم معنی هشتگی که راه انداخته است چیست. اینکه «میگی نه از مرتضی بپرس!» معنی اش را نمی‌دانم. مهدی عاشق فضای مجازی است و حالا هم دارد اینطوری خودش را در فضای مجازی مطرح می کند اما باور کنید هیچ استقلالی اصیل حاضر به شکست نماینده کشورش نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چی آقا مرتضی بگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج