جاباما
۱۱۶۲۴۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکذیب حفر چاه در حریم مجموعه پاسارگاد

فرماندار شهرستان پاسارگاد در واکنش به مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مصوبه سفر استانی دولت برای حفر چاه در حریم آثار تاریخی پاسارگاد گفت: این مطالب صحت ندارد و حفر چاه در حریم این مجموعه ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو در هیچ بخشی از مصوبات سفر استانی دولت نیست.

ایرنا: فرماندار شهرستان پاسارگاد در واکنش به مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مصوبه سفر استانی دولت برای حفر چاه در حریم آثار تاریخی پاسارگاد گفت: این مطالب صحت ندارد و حفر چاه در حریم این مجموعه ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو در هیچ بخشی از مصوبات سفر استانی دولت نیست.

صادق فلاحی اظهار کرد: من صراحتا عرض می کنم که این خبر شایعه ای بیش نیست و این جوسازی از سوی کسانی است که به دنبال ملتهب کردن فضای جامعه هستند.

فرماندار شهرستان پاسارگاد، ادامه داد: به هیچ عنوان مجوز چاه زدن صادر نشده و چاه زدن در حریم پاسارگاد جزو مصوبات هیأت دولت در سفر به استان فارس نبوده است.

فلاحی با بیان اینکه برای دستیابی به اطلاعاتی که به نیاز خبری جامعه پاسخ دهند باید به منابع موثق مراجعه شود، گفت: متأسفانه برخی از افراد در فضای مجازی اقدام به انتشار شایعات و اطلاعات نادرست می کنند. مردم نباید به این شایعات توجه کنند و اخبار موثق بایستی از طریق رسانه ها و خبرگزاری های معتبر دنبال شود.

در پی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر احتمال فرونشست زمین در پی حفر چاه در محدوده پاسارگاد، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۲۵ مهرماه در سخنانی تاکید کرد: با اولویت پاسارگاد در دولت، اعتبار مصوب شده و در صدد حفر چاه در کنار مقبره کوروش نیستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج