۱۱۶۲۴۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فلاحت‌زاده: تغییرات استقلال را به فال نیک می‌گیریم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قرار گرفتن موسوی در لیست خروج استقلال، اشتباه است.

خبرگزاری میزان: فرشاد فلاحت‌زاده درباره قرار گرفتن دو بازیکن استقلال در لیست خروج این تیم اظهار داشت: به نظرم سید احمد موسوی بازیکن خوبی است و هر وقت در ترکیب قرار گرفته، به سمت راست نظم خوبی داده است. به نظرم قرار گرفتن موسوی در لیست خروج استقلال، اشتباه است. از بابک مرادی کمتر استفاده شده است. قبل از پیوستن به استقلال، تعریف و تمجید زیادی از مرادی می‌شد و انتظارات از وی بالاتر بود.

وی افزود: فرهاد مجیدی به دنبال بازیکن خارجی خوب و تاثیرگذار بود و در آخر هم خریداری کرد. من بازی‌های یامگا را ندیده‌ام؛ امیدوارم بتواند در ترکیب استقلال تاثیر مثبتش را نشان بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ کس قول قهرمانی نداده است. با حضور آجورلو ارتباط مدیریت با سرمربی تیم متفاوت شده است. هواداران مجیدی را دوست دارند و تیم به آرامش رسیده است. فضا طوری است که بیشتر تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد. در گذشته بیشتر تمرکز او روی مسائل جانبی تیم بود. طبیعتاً در این شرایط فضای تیم بهتر پیش می‌رود.

فلاحت‌زاده درباره بازگشت روزبه چشمی به تیم استقلال عنوان کرد: بعد از خروج مسعود ریگی، روزبه چشمی یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌تواند به تیم کمک کند. او به فوتبال ایران و جو استقلال به خوبی آشنا است، بنابراین به تیم مجیدی می‌تواند کمک کند. در کنار تمام شرایط خوبی که حین مصاحبه به آن اشاره کردم، انتخاب بیژن طاهری به عنوان سرپرست می‌تواند کمک زیادی به تیم باشد. این مسائل نشانگر انگیزه مدیریت برای اصلاح شرایط تیم است؛ این تغییرات را به فال نیم می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج