۱۱۶۲۵۴۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قربانی: اینجا زمین فوتبال است، نه میدان تره‌بار!

تیم رایکا با هدایت پیروز قربانی در هفته نخست لیگ یک در خانه تیم استقلال ملاثانی با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شد.

ورزش سه: پیروز قربانی نسبت به اتفاقات رخ داده در این بازی گله مند است. به خصوص نسبت به رفتار سرمربی تیم حریف. یعنی ابراهیم اشکش. او در این باره می گوید: فرق زمین فوتبال و چاله میدان باید مشخص شود. زمین فوتبال قداست دارد و با میوه و تره بار فرق می کند. متاسفانه برخی به جای اینکه با استفاده از مغز و فکر خود استفاده کنند و بازی کنند و در نهایت امتیاز بگیرند راه دیگر را انتخاب کرده اند که این راه هوچی گری و توهین به داور است. اگر به دنبال فوتبال پاک هستیم و می خواهیم به فوتبال مدرن نزدیک شویم باید جلوی این رفتارها را بگیریم.

وی در مورد نتیجه ای که در این بازی رقم خورد؛ گفت: ابتدا از مدیریت و مالکان باشگاه تشکر می کنم که موجب شدند پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز شود و نفرات جدید به جمع ما اضافه شوند. به خوبی می دانید ما فصل گذشته و در چند هفته پایانی در جدول بازی ها باقی ماندیم. به مرور زمان به تیم بهتری تبدیل می شویم و انتظارات را برآورده خواهیم کرد. من در این زمینه به هواداران قول می دهم. ما زمان کمتری نسبت به سایر رقبا برای تیم سازی در اختیار داشتیم و حتی تمرینات تیم ما به نسبت سایر تیم ها دیرتر آغاز شد. اما با این حال بچه ها در بازی با استقلال ملاثانی و در ۳۰ دقیقه پایانی به گونه ای فوتبال کردند که ما انتظار داشتیم. مبنای ما ارایه بازی زیبا و نمایش فوتبالی درخور تحسین است تا به خوبی از حیثیت فوتبال بابل دفاع کنیم. این را هم بگویم از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم. به همین خاطر در پایان بازی و در رختکن همه ناراحت بودیم. از من گرفته تا بازیکنان. چون باید برنده از میدان خارج می شدیم.

سرمربی تیم رایکا در پایان گفت: ما در فصل جدید تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم. جوان ها به باتجربه ها اضافه شده اند و نیاز به زمان داریم تا به تیم هماهنگ تری تبدیل شویم. این تلفیق بدون شک بازخورد خوبی برای ما خواهد داشت. شک نکنید با گذشت زمان به تیم بهتری تبدیل می شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا کمتر غرغر کن کار بلد نیستی کی تو رو مربی کرده اصلا مدرک داری مطمنا نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج