۱۱۶۲۵۶۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

واکسیناسیون اصناف الزامی شد

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه صنوف و همه شاغلین صنوف باید تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند.

خبرگزاری تسنیم: اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۰، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.

واکسیناسیون اصناف الزامی شد

بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است. لذا ضروری است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.

شایان ذکر است فعالیت کلیه مشاغل وبه ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده(١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می گردند، ازابتدای آبان ماه سالجاری،مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلین دراین صنوف وکسب وکارها خواهد بود.

همچنین از اول آبان ماه سالجاری؛صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب وکارها، اعم ازکسب وکارهای خصوصی وعمومی وخدمات دهندگان، نظیررانندگان انواع ناوگان حمل ونقل بار و مسافر (اعم از درون شهری وبرون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول وادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر،حداکثرتا پایان بهمن ماه 1400 می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج