جاباما
۱۱۶۲۵۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گروسی: خواستار دیدار با وزیر خارجه ایران هستم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به «فایننشال تایمز» گفت وی فوراً نیاز دارد که با وزیر امور خارجه ایران برای بحث در خصوص پیشنهادات به منظور تقویت برنامه نظارت «شکننده» این نهاد در ایران، دیدار و گفت‌وگو کند.

فارس: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» گفت وی فوراً نیاز دارد که با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای بحث در خصوص آنچه وی پیشنهادات به منظور تقویت برنامه نظارت «شکننده» این نهاد در ایران خواند، دیدار و گفت‌وگو کند.

گروسی گفت: من هنوز نتوانسته‌ام با وزیر خارجه [جدید] ایران صحبت کنم. باید در سطح سیاسی این تماس را داشته باشم. این امر ضروری است. بدون آن، ما نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم.

به نوشته فایننشال تایمز، وی در شرایطی که مذاکرات برای احیای برجام متوقف شده، کفت که اقدامات «موقتی» برای نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران دیگر «کامل» نیست.

گروسی همچنین به‌رغم تایید صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران در گزارش‌های متعدد ارائه شده از سوی نهاد تحت نظارت وی، گفت ایران چند ماه با داشتن مواد کافی برای سلاح اتمی فاصله دارد، اما افزود که فکر نمی‌کند تهران به دنبال آن باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج