جاباما
۱۱۶۲۶۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کمالوند: امروز غیرتمندانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز یازده بازیکن غیرتمند برای اولین بار کنار هم بازی کردند آن هم بدون بازی تدارکاتی.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز یازده بازیکن غیرتمند برای اولین بار کنار هم بازی کردند آن هم بدون بازی تدارکاتی

فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه یک فصل دیگر را در لیگ برتر می توانیم از جذابیت‌ها و قشنگی فوتبال لذت ببریم. امیدوارم این بحث کرونا زودتر تمام شود و تماشاگران بازگردند. فوتبال بدون تماشاگر مثل غذای بی نمک است. امیدوارم با حضور تماشاگران لذت ببریم. همه از شرایط تیم ما مطلع هستند. امروز یازده بازیکن غیرتمند که ۹۰ دقیقه بازی کردند برای اولین بار کنار هم بازی کردند آن هم بدون بازی تدارکاتی، ما حدود ۲۰ روز است که تمرینات را شروع کردیم.

وی افزود: اکثر تیم ها بیش از ۱۰ بازی تدارکاتی داشتند اما ما حتی فصل بدنسازی هم نداشتیم و توانستیم در گام اول یک امتیاز بگیریم. باید یک تشکر ویژه از نماینده مردم شهرمان در مجلس و شورای تامین و فرماندار عزیز مسجدسلیمان داشته باشم زیرا همه سنگ تمام گذاشتند و کار عجیبی انجام دادند و در کمتر از ۲۰ روز تیم را آماده کردیم. فقط دو بازیکن از فصل گذشته در اختیار داشتیم و ۹۲-۹۳ درصد تیم ما تغییر کرده است. یک امتیاز بازی امروز برای ما حکم برد را داشت و امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج