جاباما
۱۱۶۲۶۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسینی: پیش‌بینی این سبک بازی نفت را می‌کردیم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت که پیش‌بینی این نمایش از تیم حریف را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت که پیش‌بینی این نمایش از تیم حریف را داشته است.

سیدمجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در مصاحبه قبل از بازی، پیش‌بینی این سبک بازی را کرده بودم. می‌دانستم آنها در برخی خطوط بازیکنان باتجربه دارند که می‌توانند کار را برای ما سخت کنند و با آن تجربه و پختگی راه بستن بازی را بلد بودند.

وی افزود: حریف ما فقط برای دفاع کردن آمده بود و اگر در اتفاقات فوتبالی توانست، به ما ضربه بزند. پیش‌بینی این بازی را داشتیم، اما باز هم توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم. در این مدل بازی‌ها همیشه گل کم است و اگر تک موقعیت‌هایی را که ایجاد کردیم، تبدیل به گل می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم.

«باید از بازیکنانم تشکر کنم که با وجود جوانی، خیلی انرژی در زمین گذاشتند». سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان این جمله تأکید کرد: بازی اول همیشه جزو سخت‌ترین بازی‌هاست و مطمئنم که تیم ما می‌تواند در آینده شکل بهتری بگیرد.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا معضل این تیم برای دادن بازیکن به تیم امید همزمان با شروع لیگ حل خواهد شد یا نه، گفت: تیم ما یک تیم کم هزینه است. پایه تیم ما در این فصل روی بازیکنان جوان بوده و اگر این سه بازیکن را به تیم امید بدهیم، باید چه کار کنیم؟ ما کادر بزرگی از بازیکنان نداریم و تیم ثروتمندی نیستیم. اکثر بازیکنان ما از لیگ دسته اول و دسته دوم آمده‌اند یا بازیکنان جوان فصل قبل‌مان هستند. وقتی تیمی روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده است، نباید ضربه بخورد. ما نه می‌خواهیم تیم امید ضربه بخورد نه تیم خودمان که تیمی جوان و کم هزینه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج