جاباما
۱۱۶۲۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رسانه‌های عرب:

ایران - نیجریه؛ ضعیف‌ترین بازی جام جهانی

رسانه‌های عربی در اظهارنظری مغرضانه تساوی ارزشمند ایران برابر نیجریه را ضعیف‌ترین بازی جام‌جهانی برزیل تا الان لقب دادند.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل عملکرد خوبی داشت و موفق شد یک امتیاز ارزشمند برابر نیجریه به دست آورد. دیدار ایران برابر نیجریه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نخستین بازی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باشد که با بدون رد و بدل شدن گلی به پایان می‌رسد.

تساوی ایران برابر نیجریه بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت. ایران نخستین تیم آسیایی به شمار می‌آید که تا الان در جام جهانی برزیل امتیاز کسب کرده است اما رسانه‌های عربی دیدار ایران برابر نیجریه را بدترین بازی جام جهانی لقب دادند.

سایت الکاس قطر نوشت:‌ نخستین تساوی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین ایران و نیجریه بود. دو تیم در ۹۰ دقیقه نتوانستند دروازه همدیگر را باز کنند. دیدار این دو تیم بدترین بازی جام جهانی برزیل تا الان بوده است. این تساوی به سود هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود؛ چرا که در گروهی قرار گرفته‌اند که در آن دو تیم قدرتمند آرژانتین و بوسنی حضور دارند. مالکیت توپ ایران در این دیدار بیشتر از نیجریه بود اما در نهایت هیچ کدام از دو تیم شایسته پیروزی نبودند.

سایت جدید الیوم مصر هم نوشت: دیدار دو تیم ایران برابر نیجریه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نخستین تساوی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل رقم خورد. دو تیم نمایش ضعیفی داشتند و شایسته پیروزی نبودند. نیجریه در ۱۵ دقیقه نخست بازی را هجومی آغاز کرد اما بعد از آن همه چیز آرام شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند. دو تیم در حالی برابر هم به تساوی رضایت دادند که نتوانستند خطری را روی دروازه هم ایجاد کنند.

خبرگزاری کویت پس از تساوی ایران برابر نیجریه نوشت: دو تیم ایران و نیجریه در نخستین بازی خود در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا امتیازهای دو تیم در این دیدار تقسیم شود. این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سطح کیفی دو تیم پایین بود و در حد جام‌جهانی نبود؛ چرا که دو تیم با احتیاط زیادی بازی می‌کردند و توپ بیشتر در میانه میدان به گردش درمی‌آمد. نیمه نخست تنها یک فرصت داشت و آن هم گل نیجریه بود که داور آن را مردود اعلام کرد. در نیمه دوم نیجریه برای پیروزی شدن حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد اما تلاش آنها ثمری نداشت تا امتیازهای بازی تقسیم شود.

سایت الشباب مصر نوشت: دیدار دو تیم ایران با نیجریه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. در این دیدار نیجریه بازی را هجومی آغاز کرد با این حال نتوانست دروازه حریف را باز کند. این بدون هیجان‌ترین و ضعیف‌ترین بازی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود. دو تیم بازی خسته‌ کننده‌ای را به نمایش گذاشتند تا نخستین تساوی این جام رقم خورد.

سایت الریاض عربستان هم درباره بازی نوشت: در ضعیف‌ترین بازی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو تیم ایران و نیجریه برابر هم به تساوی بدون گل دست یافتند؛ تساوی‌ای که بدون شک به نفع هیچکدام از دو تیم نخواهد بود؛ چرا که آنها در گروه سختی قرار گرفته‌اند و باید برابر نیجریه و آرژانتین به میدان روند.

سایت عربی البدیل هم نوشت: بازی ایران و نیجریه بدترین بازی جام جهانی از آغاز تا کنون به شمار می‌آید. بدون شک این دیدار که با تساوی بدون گل به پایان رسید ضعیف ترین بازی از آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تا الان به شمار می‌آید. در این دیدار تمام آمارهای بدی که دوستداران فوتبال آن را اصلا دوست ندارند به وجود آمد. در دوازده دیداری که انجام شده است توپ از خط دروازها عبور کرده است و هیچ تساوی در تا الان رقم نخورد اما دیدار ایران برابر نیجریه نه تنها پیروز نداشت که توپی هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا امتیازهای بازی تقسیم شود. حتی در این دیدار فرصت جدی هم روی دروازه‌ها خلق نشد. دیدار ایران برابر نیجریه نخستین دیداری بود که دو تیم در آن فوتبال بازی نکردند.

این سایت در ادامه نوشت: نمایش ضعیف دو تیم حتی صدای اعتراض حاضران در ورزشگاه را درآورد. آنها می‌خواستند با این کار خود بازیکنان را تشویق کنند اما تلاش آنها ثمره‌ای نداشت و بازی با تساوی به پایان رسید. تیم ایران به آنچه می‌خواست دست یافت. کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران تیمش را دفاعی به میدان فرستاد و به دنبال تساوی بود که به این هدف خود دست یافت اما نقشه دیگر این مربی پرتغالی که ضدحملات بود جواب نداد و بازیکنان این تیم تنها کاری که کردند قطع کردن توپ و بازگرداندن آن به نیجریه‌ای‌ها بود. تیم ملی نیجریه در بیشتر زمان‌ها توپ را در اختیار داشت اما نمی‌دانست که باید با آن چه کار کند. با آن که چهره‌های سرشناسی در خط حمله نیجریه بود اما این تیم از فقر تاکتیکی رنج می‌برد و نتوانست فرصتی را روی دروازه ایران خلق کند. تنها دستاورد دو تیم رسیدن به یک امتیاز بود البته قرار گرفتن این دو تیم در رده دوم جدول به این معنا نیست که آنها این توانایی را دارند که برابر بوسنی قعرنشین به پیروزی برسند.

سایت عربی کوره هم در پایان بازی نوشت: سرانجام نخستین تساوی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل رقم خورد و دو تیم ایران و نیجریه به تساوی بدون گل دست یافتند. تیم ملی فوتبال ایران موفق شد تا حملات نیجریه را خنثی کند. تیم ملی فوتبال نیجریه نتوانست خط دفاعی ایران را دور بزند؛ هر چند که تیم سرتر میدان بود و بیشتر از حریف توپ را در اختیار داشت. ایران سیستم دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود و تنها با یک مهاجم بازی کرد. آنها چشم به ضدحملات دوخته بودند و به همین خاطر نقشه‌های هجومی نیجریه خنثی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حسودیشون شده بابا. این عربا کلا چشم ندارن ما ایرانیا پیشرفت کنیم

    • بدون نام

      من خوشحالم که تیم کشورم در بازی مقابل نیجریه نتیجه گرفت.اما بازی خیلی کیفیت پایینی داشت و ضعیف ترین بازی جام بود باید قبول کرد برای ما تساوی و بازی ساکن جذاب و راضی کننده بود اما برای تماشاچیان دیگر کشورها خیلی بازی کسل کننده ای بود آیا ما حاضر هستیم بازی دو تیم دیگر به جز کشور خودمان را با این سطح برای 5 دقیقه هم نگاه کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج