جاباما
۱۱۶۲۶۹۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۰۷.۲۸‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. عینک بدبینی به چشمتان زده‌اید و دنیا را تیره و تار می‌بینید. ادامه این رویکرد چیزی غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بدبینی را کنار بگذارید و نیمه پر لیوان را ببینید. در این سال فرصت‌های مهمی برای ایجاد تغییرات در زندگی شما فراهم می‌شود. این فرصت‌ها را جدی بگیرید و از تغییرات هراسی نداشته باشید. سال تولدتان،‌ زمان کاروتلاش بیشتر شماست. در این سال همتی مضاعف به خرج دهید. مطمئن باشید زحمتی که در سال تولدتان می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. دیری نخواهد پایید که مزد تلاشهای شبانه‌روزیتان را دریافت کنید. اواخر امسال فرصتی برای استراحت فراهم می‌شود. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید نظم‌و‌ترتیب بیشتری به زندگی بدهید و این سال را با برنامه‌ریزی دقیقی به پایان برسانید.تا به سکویی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل شود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. قبل از انجام کار جدیدی که در سر دارید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. امروز در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کنید و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید. احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. روز خوبی را برای انجام کارها در پیش دارید و به مشکل خاصی بر نخواهید خورد. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را با این رفتار دلخور کنید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. امروز از آن روزها است که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. عازم سفری هستید، اما سفر پرخرجی را در پیش‌رو دارید و اگر مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان نباشید، در این سفر حسابی ولخرجی خواهید کرد. با این حساب در این سفر بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید و به گونه‌ای خرج کنید که در انتهای سفر از هزینه‌های سرسام‌آور آن پشیمان نشوید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج