جاباما
۱۱۶۲۷۶۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی و جورجینا رودریگس نامزدش که از پولدارترین زوج‌های فوتبالی هستند، همواره با هزینه کردن پول‌های‌شان برای کار‌های مختلف و به‌خصوص گرفتن هدایای خاص، خبرساز شده‌اند.

خبرورزشی: اگر قرار باشد به دختری که همه چیز دارد هدیه بدهید، چه چیزی می‌خرید؟ اگر ثروت رونالدو را داشته باشید پاسخ ساده است؛ یک صندوق جواهرات ۱۰۵ هزار پوندی لوئی ویتون.

اسطوره ۳۶ ساله منچستریونایتد نامزد ۲۷ ساله‌اش جورجینا رودریگس را با هدیه‌ای که چندی پیش برایش خرید سورپرایز کرد. البته اصلاً جای تعجب ندارد که این زوج رابطه عاشقانه عجیب و غریبی داشته باشند. آن‌ها زندگی خیلی لوکسی دارند باید خلاصه این پول‌ها را به طریقی خرج کنند

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

نشریه «سان» نگاهی به زندگی پر زرق و برق این دو نفر می‌اندازد که باهم در ادامه می‌خوانیم.

بهترین هدیه تولد

جورجینا بسیار سخاوتمند است. فقط کافی‌ست از رونالدو بپرسید که فروشنده سابق گوچی که الان نامزدش شده برای جشن تولد ۳۵ سالگی رونالدو چه هدیه‌ای به او داد. آن‌ها اول برای صرف شام به رستورانی در تورین رفتند و هدیه رونالدو پشت در رستوران در انتظارش بود. رونالدو هنگام خروج از رستوران مرسدس جی‌کلاس باراباس SUV خیلی زیبایی را مشاهده کرد که ارزشش ۳۰۰ میلیون پوند است. این هدیه ارزشمند با روبانی قرمز تزئین شده بود.

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

تعطیلات رؤیایی

من و شما هنگام تعطیلات با «بنیدورم» (شهری ساحل در جنوب اسپانیا) رفتن کلی خوشحال می‌شویم اما تعطیلات جورجینا و رونالدو کمی متفاوت است و البته پیچیدگی‌های بیشتری هم دارد. این زوج در سال‌های اخیر با سفر بر آب‌های مدیترانه در قایق سوپرلوکس ۵٫۵ میلیون پوندی خود بسیار تفریحات لذتبخشی را تجربه کردند. پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ کریستیانو، جورجینا را به مدیرا برد و در آنجا سوار قایق «آزیموت گرانده» شدند. این قایق دارای ۵ کابین لوکس و ۶ حمام شیک است. یک آشپزخانه مدرن، دو اتاق ریلکسیشن، سالنی بزرگ و ناهارخوری مجلل هم از دیگر بخش‌های این قایق است. قبل از آن، این زوج پولدار در عمارتی که قیمت اجاره هر شبش ۱۰ هزار پوند است ساکن شده بودند، این عمارت در مایورکا قرار دارد و دارای هلی‌پد، زمین تنیس و اسپا است. رونالدو و جورجینا عاشق یونان هم هستند و موقعی که به کاستا ناوارینو رفته بودند به کارکنان هتل ۱۸ هزار پوند انعام دادند.

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

جواهرات

کریستیانو و جورجینا مجموعه جواهراتی برای خود جمع‌آوری کرده‌اند که می‌شود برای آن‌ها مُرد! قبلاً ارزش خرده‌ریزهای‌شان را حدود ۳ میلیون پوند تخمین زده بودیم. سال گذشته، رونالدو به جورجینا انگشتر نامزدی کارتیه به ارزش ۶۱۵ هزار پوند هدیه داد. این انگشتر دارای یاقوت کبود بزرگی است که با الماس محصور شده و تا به حال گران‌بهاترین جواهری‌ست که یک فوتبالیست به همسرش هدیه داده است. عشق رونالدو به جواهرات از دو گوشواره الماسی که در گوش خودش دارد بیشتر است. در مراسم «دبی گلوب» گران‌ترین ساعت رولکس تاریخ بر روی مچ کریس مشاهده شد؛ GMT Master Ice ۳۸۰ با ارزش ۳۸۰ هزار پوند. اما رونالدو ساعتی گران‌تر از این ساعت هم دارد. او در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی یوونتوس مقابل یونایتد ساعت ۱٫۲ میلیون پوندی فرانک مولر پوشیده بود.

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

هزینه‌های زندگی

اگر کریستیانو رونالدو همسرت باشد هیچ محدودیتی در خرج کردن نخواهی داشت. خوش به حال جورجینا! وقتی رونالدو با درآمد سالیانه ۲۸ میلیون پوندی برای یوونتوس بازی می‌کرد آینده جورجینا تضمین شد. طبق گزارشی در ایتالیا، بهترین گلزن تاریخ ماهیانه مبلغ ۸۰ هزار پوند برای کمک خرجی به جورجینا در نظر گرفت. جورجینا از رونالدو یک دختر ۲ ساله به نام آلانا مارتینا دارد و برای ۳ فرزند دیگر رونالدو هم مادری می‌کند. با این حال مُد و فشن برایش بسیار اهمیت دارد. در تابستان ۲۰۲۰ در قایق تفریحی مجلل‌شان لباسی ۲۵۰۰ پوندی بر تن داشت. سر تا پا پوشیده از لباس‌هایی که توسط طراحان ایتالیایی آماده شده بود. قیمت جوراب‌هایش به تنهایی ۱۴۰ پوند بود. شلوارکش ۵۱۰ پوند، کفش‌هایش ۷۰۵ پوند و ژاکت چرمی‌اش ۱۱۲۰ پوند قیمت داشت. این دختر خوش‌شانس عاشق کیف دستی است و در مجموعه کیف‌های گران قیمتش که در اینستاگرام هم به نمایش می‌گذارد کیف پوست تمساح ۱۴۶ هزار پوندی بیرکین هم پیدا می‌شود.

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

حیوان خانگی

کریستیانو و جورجینا عاشق گربه هستند. اسطوره پرتغالی در سال ۲۰۱۸ مبلغ ۲۶۰۰ پوند برای خرید یک گربه بدون مو یا نژاد «اسفینکس» هزینه کرد؛ بخش تزئینی غیر قابل چشم پوشی در هر عمارت شاهانه‌ای. این موجود کچل به خاطر دوست و هم‌بازی رونالدو در تیم ملی پرتغال و رئال‌مادرید «په‌په» نام‌گذاری شده و اغلب در عکس‌های این زوج حضور دارد. در سال ۲۰۲۱ گربه از عمارت تورین فرار کرد و در اثر تصادف با یک ماشین مجروح شد. اما خوشبختانه از این حادثه جان سالم به در برد و بعد از مداوا با هواپیمای خصوصی به اسپانیا برده شد!

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

عاشقانه عجیب و غریب کریستیانو رونالدو و جورجینا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نانا تایگر استقلالی

      الان مثلا ما هم ادمیم و داریم زندگی میکنیم خواهش میکنم این جور مطالب رو نزار من که با خوندنش احساس پوچی کامل کردم و شرمنده بچه هام شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نقشه هوشمندانه بریز واسه زندگیت تلاش کن

    • sayns.bahrami

      میگم رونالدو پسر نمیخاد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج