۱۱۶۲۸۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روستایی: از پرسپولیس جدا شدم تا بازی کنم

امیر روستایی علت جدایی اش را علاقه به بازی بیشتر و حضور بیشتر در زمین می‌داند.

ورزش سه: امیر روستایی خرید جدید نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با پیکان توضیح داد: بازی خیلی خوبی و اینکه هفته اول لیگ بود و تیم ها کمی محتاط عمل می‌کردند و اینکه تیم ما کمی دیر بسته شد و از نظر شرایط بدنی از بقیه تیم‌ها عقب‌تر بودیم ولی باز هم خدا را صدر هزار مرتبه شکر که توانستیم یک بازی خوبی را ارائه بدهیم با نکته‌هایی که کادرفنی و آقای کمالوند گفتند و انشالله بتوانیم بازی بعدی در مسجدسلیمان مقابل سپاهان نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد خودش مقابل پیکان گفت: درشرایطم خیلی خوب بود خدا را شکر. ۹۰ دقیقه در زمین بودم و توانستم خوب بازی کنم و رضایت کادرفنی خودمان را داشته باشم و شرایط خوب بود.

روستایی با اشاره به حضور کرار در نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: کرار بازیکن خیلی خوبی است و مخصوصا پاسور خیلی خوبی است. کرار الان چند سال است در فوتبال ایران است و همه او را می‌شناسند و نیازی نیست من از او تعریف کنم. انشالله بتوانیم بازی‌های بعد با هم هماهنگ‌تر بشویم و بتوانیم نتیجه لازم را برای نفت مسجدسلیمان و مردم خوب مسجدسلیمان داشته باشیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان راجع به جدایی از پرسپولیس اظهار داشت: من دوست داشتم بازی کنم و تصمیم گرفتم جدا بشوم و بتوانم در شرایط بازی باشم و هیچ مشکل خاصی هم نه با کادرفنی و نه با باشگاه داشتم و خیلی محترمانه جدا شدم و انشالله بتوانم مسیر پیشرفت را ادامه بدهم.

او درباره کارکردن با فراز کمالوند گفت: وقتی که آقای کمالوند به من گفت که به تیم مسجدسلیمان بروم من خیلی استقبال کردم چون ایشان هم مربی خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی است و در این مدت که با ایشان کار کردم خیلی چیزها یاد گرفتم و انشالله که بتوانم جوا زحمت‌های ایشان و کادرفنی را بدهم و شرمنده مردم مسجدسلیمان نشوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج