۱۱۶۲۸۶۱
۶۳۷۱۰
۶۳۷۱۰
پ

محتوای حمایت شده

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

کراتینه مو یکی از بهترین روش‌ها برای صاف کردن موهای کسانی است که از حالت موهای خود رضایت ندارند. کراتینه مو زنان از محبوبیت بیشتری نسبت به مردان برخوردار است. لازم است پیش از اقدام نکاتی را بدانید.

برترین‌ها: آیا می‌دانید آمار کراتینه مو زنان بیشتر از مردان می‌باشد؟ چرا که زنان روی زیبایی حساسیت بسیار زیادی دارند، به ویژه اینکه مو‌ها نیز در زیبایی موثر هستند. گروه‌های سنی مختلف به ویژه زنان از مو‌های مجعد و فر رنج می‌برند که قطعا این قضیه روی روحیات آن تاثیرات بسیار منفی دارد. حتی دیده شده که در برخی از افراد، مو‌های فر منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی مو شده است. اما کراتینه مو یک روش بسیار موثر و مناسبی است که می‌توان جهت بهبود این وضعیت از آن استفاده کرد. اما قبل از کراتینه کردن بهتر نیست ابتدا کمی درباره کراتینه مو زنان و نکات مربوط به آن اطلاعاتی کسب کنید؟

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

برای تماس و بهرمندی از 30 درصد تخفیف خدمات سالن زیبایی الهه ونوس همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۱۴۹۵۶

۰۹۱۹۰۸۵۰۸۷۹

منظور از کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو یک روش اصولی و کاملا مناسب جهت رسیدن به موی ایده آل است. درواقع کراتین نوعی پروتئین است که روش کراتینه را به منظور صاف و برق کردن مو‌ها انجام می‌دهند. کراتین به عنوان یک ماده پروتئینی موثر حدود ۸۸ درصد از حجم مو‌ها را تشکیل می‌دهد. این ماده وظیفه حفظ و درخشندگی مو و حتی صاف کردن مو‌های حالت دار را دارد. تحت تاثیر شرایط مختلف یا حتی مشکلات ژنتیکی ممکن است کراتین مو‌ها کاهش پیدا کند که تغذیه نامناسب، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب شدید و گرد و غبار نیز نمونه‌ای از این موارد می‌باشند. اما شما با روش درمانی کراتینه کردن مو‌هایی صاف و کاملا یکدست خواهید داشت. قطعا درخشندگی و شادابی مو‌ها در زیبایی تاثیر زیادی دارد و چه بسا اینکه این مسئله برای خانم‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگرچه کراتینه یک روش مناسب برای مردان و زنان در سنین مختلف است، اما به دلیل حساسیت زنان، کراتینه مو زنان بیشتر از مردان انجام می‌شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که این روز‌ها شایعات بسیار زیادی درباره کراتینه و ضرر‌های آن وجود دارد. اما این مسئله در صورتی است که شما به یک مرکز معتبر مراجعه نکرده باشید و یک فرد نابلد برای شما این کار را انجام دهد. حتی کیفیت موادی که جهت کراتینه استفاده می‌کنند با نوع روش‌های کراتینه مو نیز می‌توانند در تاثیر خوب یا بد موثر باشند. پس بهتر نیست، به جای گوش دادن به شایعات درباره مراکز قابل اعتماد تحقیقات بیشتری انجام داده و از یک روش مناسب برای کراتینه موی خود استفاده کنید؟

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

 

مزایای کراتینه مو زنان

  • کراتینه کردن، چین و چروک مو را از بین می‌برد.
  •  مو‌های فر، پرتر نشان داده می‌شوند؛ اما مو‌های صاف و براق زیباتر دیده خواهند شد
  • تمدید کراتینه، کیفیت مو‌های جدید کراتینه شده را افزایش می‌دهد.با کراتینه مو زنان مو‌هایی زیبا خواهند داشت
  • ​ خشکی موهایشان کاهش یافته و وز شدن مو‌ها تا حدود زیادی بین می‌رود.
  • ​کراتینه مو‌ها را در برابر شکستی و آسیب‌های دیگر حفظ می‌کند.

نکات مهم کراتینه مو زنان

برای کراتینه مو زنان بایستی نکات مهمی را به خاطر بسپارند و طبق دستور خواسته شده نیز عمل کنند. این نکات در افزایش کیفیت و نتیجه مطلوب‌تر به شما کمک خواهد کرد.

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زناننکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

عدم کراتینه مو در دوران بارداری و شیردهی

کراتینه روشی برای صاف کردن مو‌ها است حال مخاطب می‌تواند آقا یا خانوم باشد. اما همانگونه که اشاره شد، معمولا خانوم‌ها در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند. اما سوالی که شاید در کراتینه مو زنان دغدغه اکثر مردم باشد، این است که آیا کراتینه مو زنان باردار و شیرده امکان پذیر است؟ ابتدا باید بدانید که دوران بارداری و شیردهی خود بر سلامت مو‌ها تأثیر مستقیمی دارد. چرا که در این دوران در بدن زنان تغییرات هورمونی به وجود می‌آید که باعث تغییر در ساختار مو‌ها می‌شود. زنان نیز به دلیل حساسیتی که دارند، اقدام به روش‌های درمانی همچون کراتینه کردن می‌کنند، اما آیا کراتینه مو زنان در دوران بارداری و شیردهی کار درستی است؟ با توجه به گزارش پزشکان متخصص کراتینه کردن مو در این دوران‌ها به دلیل خطرات جدی که به همراه خواهد داشت، ممنوع خواهد بود.

چرا که در این دوران بدن زنان به مواد شیمیایی حساسیت بیشتری نشان داده و ممکن است این ترکیبات شیمیایی با جذب از طریق پوست سر وارد به بدن منتقل شوند. حتی از طریق استنشاق دودی کراتینه به دلیل شیمیایی بودن نیز ایمنی مادر و جنین به خطر خواهد افتاد. اگرچه برخی معتقدند بعضی از محصولات برای زنان شیرده بی خطر است، اما این فرضیه درستی نیست.

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

عدم رنگ کردن مو تا زمانی مشخص بعد از کراتینه

باید بدانید رنگ مو دارای موارد شیمایی زیادی است که تاثیرات مخربی بر روی جنس مو به جای می گذارید. به همین دلیل رنگ کردن مو بعد از انجام کراتین می‌تواند تاثیرات کراتین مو را به کلی از بین برده و آسیب جدی به موهای شما وارد کند.بهترین زمان سه ماه پس از انجام کراتین درمانی می‌باشد.

خودداری از رفتن به استخر و دریا تا زمانی مشخص بعد از کراتینه مو

یکی دیگر از نکاتی که باید بعد از انجام کراتین مو باید به آن توجه داشته باشید،  نرفتن به استخر است. کلر موجود در آب استخر می‌تواند جذب شدن کراتی به موهای شما را متوقف کند به همین دلیل بهتر است تا دو هفته بعد از کراتین مو استخر نروید.

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

عدم استفاده از اتوی مو به صورت مداوم و زیاد بعد از کراتینه مو

استفاده مداوم از وسایل حرارتی یا اتوی مو باعث خشکی و وز شدن موها و از بین رفتن کراتین خواهد شد.

استفاده از شامپوهای مخصوص کراتین مو

خرید شامپوی کراتین مو یکی از اقدامات مهم بعد از کراتین کردن موهاست که باید آن را تهیه کنید. این شامپو با حفظ کردن تاثیر کراتین بر روی موهای شما کمترین آسیب را به مو وارد می‌کند و حالت طبیعی آن را حفظ می‌کند.

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

عدم استفاده از گلسر و گیرسر تا زمانی مشخص بعد از کراتینه مو در زنان

استفاده از گلسر و گیره می‌تواند حالت موهای شما را تغییر دهد.برای جلوگیری از این تغییر حالت بهتر است  بعد انجام کراتین، تا دو هفته از گیره و گلسر استفاده نکنید.

عدم شستوی موی کراتینه شده با آب داغ

به طور کلی آب داغ می‌تواند تاثیرات منفی زیادی بر روی موی شما داشته باشد.  بعد از انجام کراتین مو باید استفاده نکردن از آب داغ را جدی‌تر بگیرید.

استفاده از ماسک مو برای تقویت موهای کراتینه شده

بسیاری از افراد بعد از انجام کراتین مو شاهد ضعف در موهای خود هستند. به همین دلیل بهتر است بعد از انجام کراتین استفاده از ماسک مو برای تقویت موهای کراتینه شده را فراموش نکنید.

لزوم درمان موخوره در موهای بلند بانوان قبل از کراتینه 

باید بدانید موخوره یکی از عواملی است که از تاثیرگذاری کراتین جلوگیری می‌کند. باید قبل از انجام کراتین این مو خوره‌ها به طور کامل از بین بروند تا موها برای کراتین آماده باشند.

سالن زیبایی الهه ونوس

با ۲۱ سال سابقه کار در زمینه مراقبت پوست

  • ترمیم ناخن ۱۳۰ با لاکژل ۲۵۰
  • ترمیم اکستنشن مژه از ۳۵۰
  • کاشت مژه ۲۵۰

برای نوبت دهی کلیک کنید.

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۱۴۹۵۶

۰۹۱۹۰۸۵۰۸۷۹

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

نمونه ها و تخفیف ها مناسبتی را از اینستاگرام دنبال کنید.

Shabnamati_colorandkeratin@

نکاتی مهم درباره کراتینه مو زنان

هروی، میدان شریفی، پلاک ۹۶۴، طبقه اول

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج