۱۱۶۲۹۱۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خرمگاه: یک گل بچگانه خوردیم

مربی تیم صنعت نفت آبادان درباره شکست مقابل ذوب آهن، گفت: دقیقه ۹۲ گل خوردن، بچگانه بود.

ایسنا: مربی تیم صنعت نفت آبادان درباره شکست مقابل ذوب آهن، گفت: دقیقه ۹۲ گل خوردن، بچگانه بود.

محمد خرمگاه در نشست خبری پس از بازی با تیم ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: به تیم ذوب آهن برای این پیروزی تبریک می گویم. ما می دانستیم که تیم ذوب آهن از نظر بدنی از نا خیلی جلوتر است اما تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تلاش کردیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم اما دقیقه ۹۲ روی یک غفلت نتیجه را از دست دادیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: پیش بینی می شد که بازیکنان ما از روی خستگی اشتباه کنند و در طول هفته نیز بر روی این مساله تاکید کردیم که اگر اشتباه نداشته باشیم از ذوب آهن گل نخواهیم خورد اما متاسفانه یکی دو نفر در صحنه می توانستند باتجربه تر عمل کنند و در صحنه فنا نشوند.
وی ادامه داد: کادر فنی مقصر است که نتوانست بازیکنان را بیشتر از این توجیه کند. وقتی باخت است همه تیم باخته است زیرا ما یک تیم هستیم.

خرمگاه افزود: امیدواریم در چند روز باقی مانده بتوانیم برای بازی با تیم تراکتورسازی شرایط خیلی خوبی را رقم بزنیم. از بزرگتر های تیم انتظار داشتیم تا جوانتر ها را آگاه کنند زیرا دقیقه ۹۲ گل خوردن، بچگانه بود.
وی گفت: ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و امیدواریم در بازی های بعدی باهوش تر عمل کنیم و بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان این که متاسفانه در بازی امروز در دقیقه ۹۲ همه چیز را دادیم، ادامه داد: به همه بچه های تیم خسته نباشید می گویم و امیدوارم آقای منصوریان هرچه سریعتر به تیم اضافه شود.

وی افزود: هدایت از راه دور برای ما و آقای منصوریان سخت است ولی بودن و حضور ایشان به ما انرژی مضاعفی خواهد داد تا بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

خرمگاه در خصوص شرایط مالی باشگاه نیز گفت: من فقط درباره مسایل فنی صحبت می کنم و به خودم اجازه نمی دهم درخصوص مسایل مالی باشگاه حرف بزنم زیرا در حیطه کاری من نیست.

وی عنوان کرد: شرایط بدنسازی و آماده سازی تیم خوب نبوده است و از نظر بدنی شرایط خودمان را می دانستیم. ما در بازی به دنبال کنترل بازی بودیم تا بتوانیم از موقعیت ها و اشتباهات حریف استفاده کنیم. در این کار تا دقیقه ۹۲ موفق بودیم اما متاسفانه برحسب یک اشتباه ذوب آهن برنده بازی شد.

مربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: نباید برای بازی بعد اشتباهات امروز را داشته باشیم. اشتباه کادر فنی است که نتوانسته خوب تیم را هدایت کند. از بازیکنان بزرگتر تیم انتظا داریم تا بتوانند تیم را در درون زمین هدایت کنند و مثل لیدر عمل کنند.

وی گفت: ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد. ما از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم اما بهانه نمی آوریم و شرمنده هواداران خوب آبادانی هستیم و از آن ها عذرخواهی می کنیم.

خرمگاه عنوان کرد: ما فوتبال را باختیم اما دستان مان را روی پایمان می گذاریم و بلند خواهیم شد و فوتبالی که مد نظر هواداران آبادان است را بازی خواهیم کرد.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص برنامه تیم برای خط حمله نیز افزود: شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی است و وقتی بر روی نیمکت نشست بالا آورد و این مساله نشان می دهد که ما از نظر بدنی خیلی عقب هستیم و این مساله به ما خیلی لطمه زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج