جاباما
۱۱۶۲۹۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عجیب‌ترین پیش‌فصل لیگ برتر فوتبال!

با وجود برداشتن محدودیت‌های کرونایی برای سفر به کشور‌های دیگر، ۱۴ تیم لیگ برتر تصمیم به برگزاری اردوی داخلی گرفتند و فقط تیم‌های کرمانی به اردوی خارج از کشور رفتند.

ایسنا: با وجود برداشتن محدودیت‌های کرونایی برای سفر به کشورهای دیگر، ۱۴ تیم لیگ برتر تصمیم به برگزاری اردوی داخلی گرفتند و فقط تیم‌های کرمانی به اردوی خارج از کشور رفتند.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از روز سه‌شنبه آغاز شده است. تیم‌های لیگ‌برتری برای آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت‌ها اقدام به برگزاری اردوی تدارکاتی کردند اما امسال به جز دو باشگاه، باقی به دلیل وضعیت بد اقتصادی نتوانستند اردوی خارجی برگزار کنند. البته تیم‌ها فصل گذشته هم نتوانستند اردوی برون‌مرزی داشته باشند اما دلیل آن بیشتر به خاطر شرایط سخت ورود به کشورها به دلیل شیوع کرونا بود.

تمام باشگاه‌ها برای پیش‌فصل لیگ بیست و یکم به سمت تهران آمدند و در پایتخت اردوی تدارکاتی برگزار کردند. البته تهران از نظر ارتفاع و شرایط آب‌وهوایی‌اش در هیچ فصلی مقصد اصلی تیم‌ها برای برگزاری اردوی پیش‌فصل نبود اما امسال در اتفاقی جالب توجه، تیم‌های فوتبال ترجیح دادند به تهران بیایند و از زمین‌های به نسبت با کیفیت‌تر پایتخت استفاده کنند. در ادامه محل اردوی پیش‌فصل تیم‌های لیگ برتری (به جز حضور در شهر خودشان) را مرور می‌کنیم:

مس رفسنجان: ترکیه، سرچشمه، تهران

گل گهر: ترکیه، تهران

فجر سپاسی: کیش، تهران

ذوب‌آهن: اراک، تهران

نساجی: سرعین، تهران

سپاهان: کردان، تهران

پیکان: تهران

هوادار: کردان، تهران

پرسپولیس: تهران

استقلال: تهران

تراکتور: تهران

نفت مسجد سلیمان: تهران

صنعت نفت آبادان: تهران

فولاد: کردان، تهران

پدیده: تهران

آلومینیوم: تهران

در بین تیم‌های لیگ برتری تنها دو تیم متمول کرمانی به اردوی برون‌مرزی رفتند و باقی تیم‌ها اردوی داخلی برگزار کردند. این دو تیم به همراه سپاهان که دیگر تیم صنعتی لیگ برتر محسوب می‌شود، عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشتند و با ثباتی که داشتند، زودتر از باقی تیم‌ها اردوی پیش‌فصلشان را آغاز کردند. با این اوصاف باید منتظر نمایش خوب تیم‌های کرمانی در لیگ بیست و یکم باشیم و احتمالا این دو تیم، مدعیان را به چالش می‌کشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج