جاباما
۱۱۶۲۹۶۹
۲ نظر
۵۰۲۸
۲ نظر
۵۰۲۸
پ

آخر هفته چه فیلم‌هایی از تلویزیون پخش می‌شود؟

در روزهای پایانی مهر ماه ۴۲ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما پخش می شوند؛ «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «عملیات کف دریا»، «احساس خفگی» و «هدیه» چهار اثر جدیدی هستند که این هفته از شبکه های سیما پخش می شوند.

پایگاه اطلاع رسانی سیما: در روزهای پایانی مهر ماه ۴۲ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما پخش می شوند؛ «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «عملیات کف دریا»، «احساس خفگی» و «هدیه» چهار اثر جدیدی هستند که این هفته از شبکه های سیما پخش می شوند.

آخر هفته چه فیلم‌هایی از تلویزیون پخش می‌شود؟

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «مرد مورچه ای»، «مثل یک سر آشپز»، «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»، «پرونده سرقت»، «دامبو»، «لبخند ماهی‌ها»، «شیر و عسل»، «پرواز جی ال ۵۰»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «سه ثانیه»، «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «محمد رسول الله»، «عملیات کف دریا» ،«ماشین جنگ»، «دنیس شیطونه»، «بهاران»، «احساس خفگی»، «آخرین مترو»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «کوچه پشت کلانتری»، «پیش به سوی کوه اسرار آمیز» ،«پسر کاراته باز»، «سرآشپز» ،«زندگی آدلاین»، «اژدهای پیت»، «من هنوز ترینیتی هستم»، «حالا می بینی»، «ماموریت»، «بچه را بزرگ کردم»، «نامادری»، «دیوار آتشین»، «خیزش شاهین»، «پرواز»، «زرافه کوچک من»، «رنگو»، «سه احمق ۳»، «بازی اسرار آمیز ۲»، «مناظره»، «قصه داوود و قمری»، «مینی بوس»، «هدیه» و «نابغه» پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» به کارگردانی «ریتون رید»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم با بازی پائول رود، مایکل داگلاس وکوری استول؛ درباره هنری پیم دانشمندی است که توسط آزمایشاتش به فرمولی می رسد که با استفاده از آن می تواند سایز بدنش را به بزرگی یک گودزیلا و یا به کوچکی یک مورچه تبدیل کند و به همین دلیل به او لقب مرد مورچه ای می دهند و......

فیلم سینمایی «مثل یک سر آشپز» به کارگردانی «دانیل کوهن»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ژان رنو، مایکل یون و سالومه استونا آمده است: یک آشپز که دیگر رستورانش آن محبوبیت قدیم را ندارد سعی دارد با آوردن یک آشپز جوان دوباره محبوبیت گذشته خود را بازگرداند و ...

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به کارگردانی «سیدرضا صافی»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ‌۷:۵۰ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: همایون پسر نوجوان دلواری، به عشق تصاحب جایزه برتر خاطره نویسی، عزم خود را برای تحقیق پیرامون شخصیت رئیسعلی دلواری جزم می کند. تحقیق تاریخیِ همایون، ما و او را به دنیای شاد، پر حادثه و فانتزی این فیلم می برد ...

در «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»؛ حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیکفر، اصغر جوادی، احمد قربانی و علیرضا میرشکاری بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «پرونده سرقت» به کارگردانی «زک برف»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۰۱:۴۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی مورگان فریمن، مایکل کین، آلن آرکین و آن مارگرت؛ در مورد سه دوست میانسال است که در بحران شدید مالی به سر می برند و دیگر نمی توانند از پس هزینه های زندگی برآیند. به همین دلیل نقشه ای می کشند تا به یکی از بانک های بزرگ شهر دستبرد بزنند که در این میان اتفاقات جالب و خنده داری به وقوع می پیوندد...

فیلم سینمایی «دامبو» به کارگردانی «تیم برتون»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۷:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کالین فارل، میشل کیتون و دنی دی ویتو خواهیم دید: هولت مرد ستاره سیرک پس از بازگشت از جنگ در حالی که یک دست خود را از دست داده، از طرف مکس صاحب سیرک مامور می شود تا از دامبو فیل کچولو با گوش های عجیب و بزرگ مراقبت و نگهداری کند. فرزندان هولت به زودی درمی یابند که گوش های بزرگ فیل کوچولو به او توانایی پرواز می دهد و این باعث معروفیت سیرک آنها در سراسر کشور و پیدا شدن سر و کله سودجویان می شود. یک سیرک بزرگ با قول استخدام تمام افراد سیرک، مجموعه سیرک مکس را تحت عنوان خود در می آورد و قصد دارد تا با همراه کردن ستاره خود بانو کولت، با فیل کوچولو از آنها ستاره های موفقی بسازد. اما ...

فیلم تلویزیونی «لبخند ماهی‌ها» به کارگردانی «سعید بصیری»، شنبه ۱ آبان ماه ساعت ۰۰:۳۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی‌اش دستخوش تغییرات شدید اجتماعی می‌شود.

حامد وحید، سعید پیردوست، مهران رجبی، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی، سیامک قاسمی، فریده دریا مجد، مهدی فقیه، عزت الله رمضانی فر و سولماز حصاری در فیلم تلویزیونی «لبخند ماهی‌ها» بازی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «شیر و عسل» به کارگردانی «آرش معیریان»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره پیمان جوانی است که به دلیل مشکلات مالی به گروهی که از عوامل سرقت طلافروشی‌ها هستند می‌پیوندد و طی جریانی وارد خانه‌ای می‌شود و در نقش شاهرخ خان، جوانی ۳۰ ساله و هندی تبار که بعد از درگذشت مادرش به همراه مباشرش آمیتا به ایران برمی گردد تا طبق وصیت‌نامه ارثیه اش را از دایی اش تحویل بگیرد که ...

پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، افسانه پاکرو و فتحعلی اویسی در فیلم سینمایی «شیر و عسل» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «پرواز جی ال ۵۰» به کارگردانی «شلیندر ویاس»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی آبهای دئول، پانکاج کاپور، ریتیکا انند، پیوش میشرا، راجش شارما و بردلی جی استاکل خواهید دید: پرواز ای.او. ۲۶ خطوط هواپیمایی هند سقوط می کند. در این پرواز افراد مهمی حضور داشته اند. شانتانو که افسر ویژه پلیس است به همراه گارانگو مأمور بررسی این پرونده فوق محرمانه می شوند.

فیلم سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» به کارگردانی «یداله صمدی»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: ماشاءالله ایرانمنش از کرمان راهی پایتخت می شود تا ارث پدری اش، آپارتمان شماره ۱۳ را بفروشد و کارگاه تراشکاری کارفرمای خود را در زادگاهش خریداری و با دختر محبوبش ازدواج کند؛ اما آپارتمان به دلیل وجود ساکنان مجتمع که آدم های بدقلقی هستند فروش نمی رود.

جمشید اسماعیل خانی، علیرضا خمسه، کتایون ریاحی، مریم معترف، صدیقه کیانفر، نیلوفر محمودی و سیروس گرجستانی در فیلم سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «سه ثانیه» به کارگردانی «آنتون میگردیچف»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جیمز تراتس، کیریل زایتسف، ایوان کولسنیکوف و ولادیمیر ماشکوف خواهیم دید: تیم بستکتبال شوروی خود را برای بازی های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ آماده می کند که فدراسیون تصمیم می گیرد مربی شناخته شده تیم را برکنار کرده و مربی جدیدی انتخاب کند.

فیلم سینمایی جدید «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو» به کارگردانی «دای وی»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لی هوو هو، جی یان و لانی ژانگ خواهید دید: بیست سال پیش هوو ژنشان و برادرش با مردی شرور درگیر شده و برادر هوو ژنشان کشته می شود. این مرد شرور سال ها پیش به همسر برادر هوو ژنشان علاقه داشته ولی وقتی به او نمی رسد تصمیم می گیرد شوهر و خانواده او را از بین ببرد. هوو ژنشان به خانه برادرش می رود تا از خانواده او حفاظت و مراقبت کند اما دیر می رسد.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به کارگردانی «مجید مجیدی»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم سینمایی از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی ‌طالب آغاز می‌ شود و سپس به دوره پیش از تولد پیامبر اسلام باز می ‌گردد. این فیلم رخدادهای پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی و صحنه ‌های دوره شیرخوارگی و خردسالی پیامبر را پیش چشم مخاطبان به تصویر می کشد.

علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور و نسرین نصرتی از بازیگران این فیلم هستند در فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» هنرنمایی کرده اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «عملیات کف دریا» به کارگردانی «ویلیام اوبنک»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستین استوارت، ونسان کسل و جسیکا هنویک آمده است: گروهی از محققان اقیانوسی که برای یک شرکت حفاری در اعماق دریا کار می کنند، سعی می کنند پس از زلزله ای مرموز، مرکز تحقیقات و حفاری آب های عمیق خود را که در انتهای گودال ماریانا واقع شده است، تخریب کنند و خود را به ایستگاهی دیگر به سطح دریا برسانند. در آستانه تخریب ایستگاه، آنها گرفتار موجودات عجیب دریایی می شوند.

فیلم سینمایی «ماشین جنگ» به کارگردانی «دیوید میشد»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی برد پیت، آنتونی مایکل هال، توفر گریس و ویل پولتر آمده است: سال ۲۰۰۹، سرهنگ ارتش آمریکا گلن مک ماهون که سابقه حضور در جنگ عراق داشته، برای نبرد در جبهه افغانستان دعوت می شود. او با داشتن این دیدگاه که این جنگ برای افغانستان دموکراسی، آزادی و امنیت فراهم خواهد آورد، به جنگیدن در این کشور اعتقاد دارد گلن معتقد است باید چهل هزار نیرو برای حفظ منافع در افغانستان به او داده شود. رایزینی های او بی نتیجه می ماند. گلن تصمیم می گیرد به هر قیمتی که هست این تعداد نیرو را فراهم کند. وقتی از برخورد سرد رئیس جمهور (اوباما) سرخورده می شود به پاریس و آلمان می رود تا از ارتش آنها کمک بگیرد. او در گفتگو با یک مقام آلمانی متوجه می شود این آرمان های ساختگی و شعاری، واقعیت ندارند و این جنگ ارمغانی جز مصیبت برای مردم افغانستان به همراه نخواهد داشت. با این حال او با پشتیبانی نیروهای فرانسوی و آلمانی، رهبری یک عملیات را در خاک افغانستان به عهده می گیرد ولی ...

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «دنیس شیطونه» به کارگردانی «چارلز تی کانگانیز»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دان ریکلز، جورج کندی، جاستین کوپر و بتی وایت آمده است: دنیس پسر بچه بسیار شیطانی است که همسایه پیرشان جورج مدام از دست او عصبانی است و به پدرش شکایت می کند. آلیس مادر دنیس به یک مسافرت کاری می رود و قرار است که جورج و مارتا از دنیس نگهداری کنند که یک دزد به خانه آنها می آید و دنیس را هم می دزدد.

انیمیشن سینمایی «بهاران» به کارگردانی «حامد حاج ملا علی»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: حاج حبیب به اتفاق چند تن از جوانان جهاد برای جاده سازی یک روستا رفته اند و کشور در حال جنگ با عراق است. در روستا حشمت خان که محصولات کشاورزان را به قیمت پایین می خرد نمی خواهد که جاده ساخته شود چون در آن صورت کشاورزان می توانند محصولاتشان را خودشان به شهر ببرند و یا برای خرید لوازم کشاورزی و بذر به شهر بروند و می خواهد هر طور شده جلوی ساخت جاده را بگیرد ولی ...

فیلم سینمایی جدید «احساس خفگی» به کارگردانی «آنوراگ کاشیاپ»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سیامی کر، روشن متیو و امروتا سابهاش خواهیم دید: سوشانت و ساریتا زن و شوهری با مشکلات مالی هستند. سوشانت کار ثابتی ندارد و درآمد ساریتا از کارمندی بانک کفاف زندگی شان را نمی دهد و همین، موجب اختلافات شان شده است. این دو قبلاً نوازنده های یک گروه موسیقی بوده اند، اما در یک مسابقه موسیقی، ساریتا با روشن شدن چراغ های صحنه اعتماد به نفس خود را از دست داده و نتوانسته هم نوازی را با گروه ادامه دهد. آنها مسابقه را باخته اند و سوشانت پس از این از موسیقی ناامید شده و آن را رها کرده است و از آن به بعد اختلافات این زوج هنری آغاز شده و عمیق تر شده است.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «آخرین مترو» به کارگردانی «فرانسوا تروفو»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کاترین دنوو و ژرار دپاردیو خواهید دید: پاریس سال ۱۹۴۲ لوکاس استینر یهودی مجبور است کشور را ترک کند همسر او ماریون که بازیگر است تئاتر را مدیریت می کند او تلاش می کند با اجرای نمایشی تئاتر را زنده نگه دارد او برای نقش اول برنارد را استخدام می کند از طرفی در واقع لوکاس در زیرزمین آنجا مخفی شده است و ...

فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» به کارگردانی «پوران درخشنده»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ملیحه بر اثر ضربه روحی در کودکی قدرت تکلم را از دست داده است و با یادآوری گذشته دچار تشنج عصبی می‌شود. اما معلم او تصمیم دارد ملیحه را هر طور شده آموزش دهد ...

امین تارخ، زنده یاد هما روستا، زنده یاد جمیله شیخی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «کوچه پشت کلانتری» به کارگردانی «عمار خطی»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: طلا زن سالخورده ای است که دختر و نوه اش را به خاطر بدهی مالی دامادش و هجوم طلبکاران به منزل، برای مدت طولانی ندیده است و او که بیمار است و توانایی کار کردن ندارد از تنهایی رنج می برد تا اینکه با ورود سربازی برای رسیدگی به شکایت یکی از طلبکاران ...

شهرام خطی، مصطفی کلاته، مریم آران، علی نجم الدین، اسفندیار بهاری، سلمان خطی، ریحانه بارانی و حمیدرضا هدایتی در فیلم تلویزیونی «کوچه پشت کلانتری» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پیش به سوی کوه اسرار آمیز» به کارگردانی «اندی فیک‌من»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دیان جانسون و جک برونو خواهیم دید: یک راننده تاکسی روزی توسط دختری و دو مسافر فضایی، به کلبه‌ای قدیمی در بیرون از شهر کشانده می‌شود و طی این موضوع ماجراهای عجیب و غریبی برای او به وقوع می‌پیوندد....

فیلم سینمایی «پسر کاراته باز» به کارگردانی «هارالد زوارت»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی جکی چان، جادن اسمیت و تاراج پی هنسون؛ درباره کودک سیاه پوستی است که به همراه مادرش از آمریکا به چین مهاجرت کرده و در آنجا که مهد هنرهای رزمی جهان است با دیگران درگیر می شود و چون از هنرهای رزمی هیچی بلد نیست مدام از دیگر بچه ها کتک می خورد. این روال آنقدر او را اذیت می کند که تصمیم می گیرد هر جور شده به کشورش بازگردد ولی ناگهان با استاد کونگ فویی آشنا می شود که تصمیم می گیرد به او هنرهای رزمی را آموزش دهد.

فیلم سینمایی «سرآشپز» به کارگردانی «راجا منون»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سیف علی خان، پادماپریا و دانیس کارتیک خواهید دید: راشان از کودکی در آرزوی سرآشپز شدن است و بعد از سال ها سختی و کارگری به آرزوی خود می رسد اما او هنوز راضی نیست و برای پیشرفت کاری با وجود داشتن یک پسر کوچک، از همسرش جدا شده و در یک رستوران آمریکایی مشغول به کار است. اما پس از سال ها هنوز به آرامش و شرایط دلخواهش نرسیده است و به دلیل تفاوت های فرهنگی بارها و بارها با مشتری ها و همکارانش درگیر شده تا اینکه صاحب رستوران او را اخراج می کند.

فیلم سینمایی «زندگی آدلاین» به کارگردانی «لی تولند کریگر»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی بلیک لایولی و میکیل هیوزمن آمده است: آدلین در حال رانندگی است که به دلیل بارندگی به درون رودخانه پرت می‌شود. در حالت بیهوشی و خفه شدن در آب ناگهان رعد و برق هم به او اصابت می کند. این حادثه تغییر بزرگی در زندگی او پدید می‌آورد. او پس از سال ها متوجه می شود که دیگر پیر نمی شود.

فیلم سینمایی «اژدهای پیت» به کارگردانی «دیوید لاوری»، پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی برایس دالاس هاوارد، اوکس فگلی و رابرت ردفورد خواهید دید: پیت، پسرک ۱۱ ساله‌ای است که از ۵ سالگی در جنگل گم شده است. او در یک سانحه‌ی رانندگی پدر و مادر خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون توسط یک اژدهای سبز با چشمانی زرد رنگ و بال‌هایی بزرگ محافظت می‌شود.

فیلم سینمایی «من هنوز ترینیتی هستم» به کارگردانی «انتسو باربونی»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی ترنس هیل و باد اسپنسر؛ درباره دو قهرمان وسترن ایتالیایی است که با هم یک گروه می شوند تا یک گروه تبهکار را از بین ببرند.

فیلم سینمایی «حالا می بینی» به کارگردانی «لویی لتریر»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جسی ایزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، ملانی لوران، ایسلا فیشر، دیو فرانکو، مایکل کلی، کامن، مایکل کین و مورگان فریمن خواهیم دید: چهار شعبده باز خیابانی، دنیل اطلس، مریت مک کینی، هنلی لیوز و جک وایلدر توسط یک خیر ناشناس گرد هم می‌آیند و یک سال بعد در لاس وگاس تحت عنوان چهار سوارکار به اجرای نمایش می‌پردازند. اسپانسر آنها شخصی به نام آرتور ترسلر است. در پایان بخش نمایش آنها از یک تماشاگر برای اجرای برنامه استفاده می‌کنند و ...

فیلم سینمایی «ماموریت» به کارگردانی «حسین زندباف»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: دختر آقای سعادت با مهندس مهران قرار ازدواج گذاشته است. آقای سعادت، که آدم بدگمانی است،‌ آقا تقی خیالاتی و دست و پا چلفتی را مأمور می کند تا مهران را زیر نظر بگیرد. آقا تقی ادعا می کند که مهران عضو باند قاچاق هروئین است. به زودی معلوم می شود که قاچاقچی مورد نظر فرد دیگری است شبیه مهران که در ساختمان محل سکونت او زندگی می کند اما ...

اکبر عبدی، مهین شهابی و علی شعاعی در فیلم سینمایی «ماموریت» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «بچه را بزرگ کردم» به کارگردانی «رندل کلایسر»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ریک مورانیس، مارشا استراسمن، لوید بریجز، رابرت الیوری، جان شی و کری راسل خواهیم دید: خانواده زالیسنکی دوباره بازگشتند. حالا یک فاجعه خنده داره دیگر اتفاق می افتد و تلاش برای آزمایشی منجر به این می شود که پسر خانواده بسیار بزرگ شود و ...

فیلم سینمایی «نامادری» به کارگردانی «کریس کلمبوس»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سوزان ساراندون، جولیا رابرتس، جنا مالون و لیام ایکن خواهیم دید: جکی سرپرستی دو بچه اش را به عهده دارد. شوهر سابقش، لوک که یکشنبه ها بچه ها را پیش خودش می برد، با زنی به نام ایزابل، عکاس درجه یک مد زندگی می کند؛ اما از آن جایی که لوک همیشه به دلایل کاری ناچار به سفر کردن است، زحمت آماده کردن بچه ها برای رفتن به مدرسه (وقتی خانه ی پدرشان هستند) به عهده ایزابل می افتد و او هم زنی نیست که این کار را بلد باشد. زندگی به همین منوال می گذرد تا این که جکی متوجه می شود به سرطان مبتلا شده است...

فیلم سینمایی «دیوار آتشین» به کارگردانی «ریچارد لانکرین»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هریسون فورد، پل بتانی، ویرجینیا مادسن، مری‌لین رایسکوب، جیمی بنت، کارلی شرودر، رابرت فورستر، رابرت پاتریک، نیکولای کاستر-والدو، وینس ویلوف، آلن آرکین و تای اولسون خواهیم دید: یک متخصص امور امنیتی برای پرداخت بدهی خانوادگی مجبور می شود به بانکی که مسئول حفظ امنیت آن است دستبرد بزند ....

فیلم سینمایی «خیزش شاهین» به کارگردانی «ریچ رونات و یاروسلاو وویتسهک»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی رابرت پاتریک، تامی فلاناگان و آلیسون دودی؛ خواهیم دید: قلمرو پادشاهی مغول‌ها با گسترشی بی‌سابقه، به شرق اروپا رسیده و مردم در بسیاری از مناطق محاصره شده‌اند. در همین زمان، اهالی یک روستا تصمیم به دفاع از خود و نبرد برای آزادی می‌گیرند و...

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «پرواز» به کارگردانی «پیت داکتر»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

این انیمیشن در مورد پیرمردی است که در شهری بزرگ زندگی می‌کند و از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به‌سرمی‌برد. خانۀ کوچک او در میان آسمان‌خراش‌هایی است که هر روز بلندتر می‌شوند و اکنون شهرداری می‌خواهد خانۀ او را تخریب و تخلیه کند. اما پیرمرد حاضر نیست خانه‌اش را به هیچ‌وجه ترک کند؛ به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه‌اش وصل کرده‌است به پرواز درمی‌آید تا سفر پُرماجرایی را آغاز کند.

فیلم سینمایی «زرافه کوچک من» به کارگردانی «باربارا بریدرو»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: دوست صمیمی پترسون کوچک، یک زرافۀ گردن‌دراز به نام راف است که از بچگی باهم بزرگ شده‌اند. خانوادۀ پپ در یک باغ‌وحش زندگی می‌کنند. در روز تولد فرزند این خانواده، زرافه‌ای هم در باغ‌وحش متولد می‌شود؛ به همین خاطر پترسون و راف با هم دوستی عمیقی دارند. حالا پسربچۀ کوچولو بزرگ شده و امسال باید به مدرسه برود؛ اما ...

شبکه امید

فیلم سینمایی «رنگو» به کارگردانی «گور وربینسکی»، چهارشنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این انیمیشن، داستان زندگی یک آفتاب پرست (بزمچه) خانگی است که دچار بحران هویت می باشد. این فیلم که حال و هوایی وسترن و کمدی دارد با نقش بازی کردن آفتاب پرست در یک آکواریم آغاز می شود و با بیرون آمدن اتفاقی اش از آکواریوم، وی وارد دنیایی متفاوت می شود.

فیلم سینمایی «سه احمق ۳» به کارگردانی «راج کومار هیرانی»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی امیر خان، مد هاوان و مونا سینق؛ از این قرار است که: دو دوست در جست و جوی رفیق دوران دانشگاه شان رانچو هستند. طی این مدت آن ها خاطرات تلخ و شیرینی که با رانچو داشته اند را به یاد می آورند، کسی که باعث شد آن ها در مورد همه چیز متفاوت فکر کنند، و به همین دلیل تمام اطرافیان شان آن ها را احمق خطاب می کردند اما ...

فیلم سینمایی «بازی اسرارآمیز ۲» به کارگردانی «اسکار سانتوس»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کلودیا وگا، دانیل کرزو، خاویر گوتیه‌رس آلبارس و رائول ریواس خواهیم دید: کریسمس شده است و بار دیگر زیپ و زپ با حقه های قدیمی شان بازگشته اند اما این بار آنها زیاده روی کرده اند و مجازات آن ها کریسمس بدون تعطیلات است. همچنین مجبور به یک سفر ظاهرا خسته کننده با قایق به همراه پدر و مادرشان شده اند...

شبکه افق

فیلم سینمایی «مناظره» به کارگردانی «دنزل واشنگتن»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دنزل واشنگتن، فارست ویتاکر و کیمبرلی الیس آمده است: ملوین بی تالسون استاد دانشگاه تگزاس در خلال سال‌های دهه ۱۹۳۰ امریکاست. او دانشجویان خود را در تیم‌های مناظره کننده تربیت می کند تا در آینده وارد بازی سیاست در آمریکا شوند. در سال ۱۹۳۵ یکی از تیم‌های مناظره کننده ای که او تربیت کرده برای انجام مذاکره ای با یک تیم مناظره کننده از دانشگاه هاروارد مناظره کرده و ...

فیلم تلویزیونی «قصه داوود و قمری» به کارگردانی «آیدا پناهنده»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: مردی به نام داوود که صدابردار تلویزیون است، بنا به دلایلی مجبور می‌شود که صدای یک قمری را ضبط کند اما در این حین با مشکلات زیادی رو به رو می شود.

هومن سیدی، حدیث میرامینی، علی راضی و رضا مولایی در فیلم تلویزیونی «قصه داوود و قمری» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مینی بوس» به کارگردانی «سید محسن میرحسینی»، پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره نصرت شکرریز راننده یک مینی بوس است که فوت کرده و حالا زیاد به خواب همسرش خدیجه خانم می آید، نصرت که مینی بوس را قسطی خریده بوده و حالا اقساطش مانده و ورثه نمی توانند آن را بفروشند مگر سندش را آزاد کنند، خدیجه خانم که مخالف فروش ماشین است به دامادش پیشنهاد می دهد که روی ماشین کار کند اما داماد فوبیای رانندگی دارد و موفق نمی شوند.

حبیب دهقان نسب، صفا آقاجانی، سیاوش مفیدی و فهیمه سلیمانی در فیلم تلویزیونی «مینی بوس» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی جدید «هدیه» به کارگردانی «مسعود فرخنده»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: حسن درصدد تهیه هدیه ای برای معلم خود است‌. بین حسن و همکلاسی هایش رقابتی برای تهیه بهترین هدیه برای معلم شکل گرفته است. حسن که خانواده اش اوضاع مالی مناسبی ندارند، برای به دست آوردن پول و تهیه هدیه مناسب، دست به کار می شود که او را دچار چالش‌های بزرگی می کند.

حمید ابراهیمی، بیتا خردمند، آرمین جداخانی، مستعان کابلی و ماهان ژاله در فیلم تلویزیونی «هدیه» بازی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «نابغه» به کارگردانی «مارک وب»، جمعه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در این فیلم با بازی کریس اوانس، مک کنا گریس و لیندسی دانکان خواهیم دید: مری دختر بچه ۷ ساله ای است که استعداد عجیبی در ریاضی دارد. مادر او نیز استعداد شگرفی در ریاضی داشت اما زود از دنیا رفت. مری با دایی اش فرانک زندگی می کند. کسی سراغ مری نمی آید ولی وقتی متوجه می شوند که او نابغه ریاضی است مادربزرگ (اولین) او به سراغ مری می آید و می خواهد حضانت مری را به عهده بگیرد. اولین به دخترش فشار می آورده تا مسئله خاصی از ریاضی را حل کند ولی ...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالهاست حتی یک ثانیه تلویزیون ،این دستگاه دروغ پراکنی رو تماشا نکردم ...

    • بدون نام

      خیلی عالی ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج