۱۱۶۳۰۵۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ساکت: فوتبال ایران فقط دو تیم نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اقدامات اجرایی‌مان را برای آوردن کمک داور ویدیویی شروع کرده‌ایم و با بعضی باشگاه‌ها هم همراه شده‌ایم، اما از فدراسیون می‌خواهیم انجام این مساله تسریع شود.

ایسنا: محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان صبح پنج‌شنبه در نشست خبری اصحاب رسانه به مناسبت هفته سپاهان اظهار کرد: این هفته به مناسب سالروز صعود سپاهان به جام باشگاه‌های آسیا از یکم تا هفتم هر سال نامیده شد. از کسانی که از سال ۱۳۳۲ با نام شاهین آغاز کردند و در ادامه با نام سیمان سپاهان و سپاهان ادامه دادند تشکر می‌کنیم.

در هفته پیش رو برنامه‌های مختلفی تا پایان هفته برگزار می‌شود. در کشور دو دسته باشگاه وجود دارد. فوتبال کلاب‌ها و اسپورت کلاب‌ها جزو این دو دسته هستند. فقط پنج باشگاه در کشور وجود دارند که SC و اسپورت کلاب هستند که باشگاه سپاهان از بهترین باشگاه‌های این دسته است. اهداف باشگاه استعدادیابی، سالم سازی جامعه و تلاش برای انجام مسوولیت‌های اجتماعی است. در بخش بانوان ۶۷ سپاهانی، در بخش‌های پایه ۱۱ سپاهانی و در بخش بزرگسالان ۴ سپاهانی به عضویت تیم ملی در آمدند.

او ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ گره کور سی ساله ورزشگاه نقش جهان باز شد و این ورزشگاه به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین ورزشگاه کشور شناخته شد و به مدت ۲۵ سال در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفت. کارکنان شرکت فولاد مبارکه در بخش کمک به بیماران کرونایی نیز زحمت می‌کشند و به بیمارستان‌ها کمک می‌کنند. سپاهان در ۲۳ رشته ورزشی فعالیت می‌کند و این نشان می‌دهد این باشگاه همراه با وزارت ورزش و جوانان مسیر خودش را ادامه می‌دهد. اولین باشگاهی هستیم که مستندات‌مان را به سازمان لیگ ارائه دادیم و همچنین نظام جامعه هواداری را تنظیم کردیم و به سازمان لیگ ارسال شد.

ساکت در رابطه با طرح دهکده المپیک باشگاه سپاهان گفت: شرکت فولاد مبارکه خودش را در بحث توسعه پیشرو می‌داند و این دغدغه را داریم تا این طرح را انجام دهیم.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با تیم والیبال سپاهان و استفاده از بومی‌ها گفت: رویکرد من و هیات مدیره را در فوتبال دیدید. معتقد هستیم که از ظرفیت‌های داخلی هم‌ باید استفاده شود. والیبال اصفهان دچار افول جدی شده است و در پایه‌های تیم ملی کم‌ترین نماینده را دارد اما با این وجود به پایه‌ها نگاه ویژه‌ای داریم. مهرداد سلطانی مربی اصفهانی در کنار کادر مربی‌گری سپاهان حضور دارد اما نگاه‌مان این است که اصفهانی‌های دیگری را هم بیاوریم. با معنوی‌نژاد هم صحبت کردیم که او را جذب کنیم اما او بیش‌تر تمایل دارد لژیونر شود.

ساکت درباره میزبانی‌ها در اصفهان گفت: ما ظرفیت خوبی داریم اما چرا نباید در هندبال یا بسکتبال میزبان باشیم؟ ۶ نفر از تیم هندبال ما پارسال کرونا گرفت. ما هم می‌توانیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم. فوتبال و والیبال شرایط میزبانی را فراهم کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم اما دیگر رشته‌ها هنوز در این مساله مشکل دارند.

او درباره کیفیت پایین تصویربرداری بازی‌های فوتبال گفت: مسوولان صدا و سیما هم‌چنین دغدغه‌ای دارند. صدا و سیما با کم‌ترین امکانات این تصاویر را آماده می‌کنند. همانگونه که استان فارس این امکانات را دارد، استان اصفهان هم نیاز به چنین شرایطی دارد. من هم همین دغدغه را دارم. این هفته واحد سیار هم قطع شد و با حداقل‌ها این تصاویر تهیه شده است. امیدوارم رییس جدید صدا و سیما این مشکل را حل کند. ضمن این‌که هماهنگی‌هایی هم بین فولاد مبارکه و روابط عمومی شده بود و امیدوارم شرایط فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حق پخش تلویزیونی و کمک داور ویدیویی گفت: حق پخش خیلی مهم است که در ایران داده نمی‌شود و یک مبلغ ناچیزی به باشگاه‌ها داده می‌شود. در رابطه با پخش تلویزیونی فوتبال ایران فقط دو تیم نیست و نمی‌شود تیم‌های دیگری مثل فولاد، سپاهان و تراکتور را نادیده گرفت. روز اولی که آمدم برای کمک داور ویدیویی اعلام آمادگی کردم و ما نباید از داشتنش محروم باشیم. فدارسیون امروز روی این موضوع دارد فعالیت می‌کند. اقدامات اجرایی‌مان را برای آوردن کمک داور ویدیویی شروع کرده‌ایم و با بعضی باشگاه‌ها هم همراه شده‌ایم اما از فدراسیون می‌خواهیم در انجام این مساله تسریع شود. ضمن این‌که برنامه ریزی سازمان لیگ مشکلات جدی دارد و ما باید بدانیم برنامه‌ بازی‌ها به چه صورت است تا تدارکات لازم را انجام دهیم.

او درباره ارتباطات سپاهان با باشگاه‌های خارجی گفت: این ارتباطات برای ما مهم است. ما در تعامل با باشگاه‌هایی مثل زنیت، سانتاکلارا و فرایبورگ هستیم و تعاملات مختلفی شامل جلسات مختلف در حوزه‌های مختلف، استعدادیابی، بازی‌های دوستانه و اردو و هم‌چین بحث رسانه جزو این تعاملات است. ما در بحث آموزش کار کردیم و بارها افرادی را برای یادگیری به کشورهای مختلف فرستادیم که بسیار مفید بود. ما می‌خواستیم با زنیت بازی کنیم اما برنامه‌های لیگ همه چیز را بهم ریخت. پیونیک ارمنستان به اصفهان خواهد آمد تا با ما بازی کند. نجف عراق از ما دعوت کرد تا با آن‌ها بازی کنیم اما برنامه‌ریزی‌ها مانع برگزاری این بازی است. همه این کارها با حساب انجام شده و نگاه‌مان به ارتباطات بین‌المللی است. پورتو هم جزو باشگاه‌هایی است که با شهر اصفهان خواهر خواندگی دارد و خودمان را موظف می‌دانیم که در بخش ورزشی با این باشگاه تعامل داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ویلموتس چه خبر پول مملکت روبه باد دادین زبون درازی هم میکنید الان توباید توسیاه چال باشی

    • مانا

      اقای ساکت زبون باز کرد؟؟؟شما بد نیست در مورد ویلموتس و پورسانت از بازیگنان سپاهان صحبت کنی.اونچه به عنوان پول چایی از بازیکنان موقع عقد قرارداد دریافت میشد..ضمناً سکه لای گز ها که بعضی داروان میگفتن چی بود ؟؟؟

    • پرسپولیسیم

      از خدا بترس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج