جاباما
۱۱۶۳۰۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: منابع مالی پرداخت بدهی گابریل کالدرون تامین و به زودی با ایشان و دستیارش تسویه حساب خواهد شد و در پی آن، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز می‌شود.

خبرآنلاین: سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می‌کند، به وعده خود عمل کرد و با تامین منابع مالی آن، بزودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

صدری که در روزهای گذشته و با تلاش فراوان و رایزنی‌های متعدد، جهت رفع مشکل بوجود آمده در تلاش بود تا هر چه زودتر این مشکل رفع گردد، اعلام کرد؛ انشاالله طی هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره‌های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی هواداران، مسیر باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار شود.

سید مجید صدری در پایان گفت: پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران، روز جمعه در اهواز در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود و امیدواریم در گام اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، موفق باشیم و به سوی قهرمانی حرکت کنیم.

لازم به ذکر است؛ بدهی کالدرون و دستیارش از مدیران اسبق پرسپولیس به جا مانده بود که صدری از روز نخست فعالیت در سرپرستی مدیرعاملی تلاش زیادی کرد این مشکل بزرگ را حل کند تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج