۱۱۶۳۱۰۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

آقای طارمی؛ شما امر بفرمایید بزرگ‌تر فوتبال ایران!

اسکوچیچ گفته: «بازیکنان ایرانی از تکنیک و فیزیک خوبی برخوردارند، اما در بحث تاکتیکی کمی ضعف دارند.» مهدی طارمی هم با یک توییت کنایه‌آمیز از خجالت او درآمده تا برای چندمین بار نشان بدهد از این مربی خوشش نمی‌آید.

ورزش مدیا: اسکوچیچ گفته: «بازیکنان ایرانی از تکنیک و فیزیک خوبی برخوردارند، اما در بحث تاکتیکی کمی ضعف دارند.» مهدی طارمی هم با یک توییت کنایه‌آمیز از خجالت او درآمده تا برای چندمین بار نشان بدهد از این مربی خوشش نمی‌آید. این توییت حتی در اروپا هم بازتاب داشته. ما اما چند سوال ساده از بهترین بازیکن حال حاضر ایران داریم.

یک- بگذارید بدترین حالت ممکن را تصور کنیم. فرض بفرمایید اسکوچیچ دزد، دلال، بدون تاکتیک، بی‌اقتدار و فاقد کارنامه است، سفارشی بازیکن دعوت می‌کند و با آدم‌های فاسد معاشرت دارد. خوب شد؟ از این بدتر که دیگر ممکن نیست. هست؟ خب الان وسط انتخابی جام‌جهانی، شمشیر کشیدن طارمی روی او چه سودی دارد؟ یعنی تا بیست آبان که بازی بعدی است باید یک مربی دیگر بیاوریم؟ اگر نمی‌شود، چرا آرام نمی‌گیرید که لااقل از این مرحله رد شویم؟

دو- همه چیزهایی که می‌گویند اسکوچیچ ندارد، مارک ویلموتس داشت. کارنامه و اسم و رسم مربی بلژیکی باعث شد آب از لب و لوچه خیلی‌ها آویزان شود؛ آخرش چه شد؟ بله، یادمان نبود در دقیقه شصت بازی با عراق همین آقای طارمی را بیرون کشید!

سه- طارمی سال دوم حضورش در پرسپولیس می‌گفت: «من بزرگتر تیم هستم»؛ بنابراین عجیب نیست امروز با خودش فکر کند بزرگتر کل فوتبال ایران شده. کاش ایشان راهنمایی کنند در این مقطع زمانی کدام مربی را برای تیم ملی مناسب تشخیص می‌دهند؟ یادتان که نرفته فدراسیون شش میلیون یورو بدهی بالقوه به ویلموتس دارد و قبل از اسکوچیچ هم گزینه اصلی نیمکت تیم ملی، امیر قلعه‌نویی بود.

چهار- اگر گفتید این جملات مال کیست: «اسکوچیچ سیستم جدیدی آورده. او موقع غذا خوردن هم توضیح فنی می‌دهد. دراگان شوق زیادی برای آموزش بازیکنان دارد. او برای تک‌تک بازی‌ها برنامه دارد.» گوگل کنید؛ همه اینها همین چند ماه پیش از دهان طارمی درآمده. بالاخره چی شد استاد؟ با خودت چند چندی؟ صلاح می‌بینید مردم به کدام ساز شما برقصند؟

پنج- کارلوس کی‌روش هم به دفعات از نقص تاکتیکی بازیکنان ایرانی و ضعف لیگ داخلی سخن گفت. او بارها همه را تشویق به حضور در فوتبال اروپا (در هر سطح و کشوری) کرد. چرا آن زمان خبری از کلفت شدن رگ گردن‌ها نبود؟

شش- از همه مهم‌تر؛ خداوکیلی طارمی به خودش اجازه می‌دهد در پورتو چنین رفتاری داشته باشد؟ حتی اوایل فصل گذشته که کونسیسائو او را نیمکت‌نشین کرده بود، جرات داشت یک توییت شبیه این بزند؟ برای هزارمین بار؛ کاش مرامت هم به قشنگی فوتبالت بود...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سامان قدوس هم کنایه زد طارمی کنایه زد بقیه شون هم خواهند زد اینارو باید کریم باقری جمع و جورشون کنه و گرنه دیگه اسکوچیچ نمی تونه رختکن کنترل کنه

    • قیصر

      آفرین عالی بود ...دوتا گل زدی هول ورت داشت .تو لیگ دسته دو اروپا بازی میکنی و لوغوز میخونی اگه جای سون تو تاتنهام بودی چیکار میکردی

    • naser

      درود،عالی بود

    • بدون نام

      چقد پول بهت دادن دلالها که این مطلب رو بزنی

    • حسن

      آقای طارمی چیزی که به تو مربوط نیست دخالت نکن هنوز اینقدر بزرگ نشدی به کار سر مربی اهتراز کنی اگ اندازه علی دایی علی کریمی کریم باقری شدی آن موقع همه را میاندازی بیرون خودت تنها در تیم ملی کار میکنی خدایا نگزارد گدا محتبر شود

    • آریایی.

      نمیدام شماچرابزرگش میکنیدچقدرپول گرفتی که این متن رابنویسی وازجانب طارمی صحبت میکنیدطارمی انقدرحرفه ای وبزرگ منش هست که تهمت های شمابهش نمی چسبه بزاریدطارمی برای ایران اعتبارگسب کنه وایران رابه جهانیان معرفی کنه

    • بانام

      از تیم خط بزنه

    • بدون نام

      دمتون گرم گزارش عالی بود برسد به دست آقای طارمی.

    • بدون نام

      طارمی هیچی نیست جز بردن تیم به حاشیه من جای دراگان بودم از تیم ملی اخراجش میکردم مربی که نتیجه خوبی گرفته جای بسیار تقدیر داره نه اینهمه انتقاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج