۱۱۶۳۱۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ویسی: فریب شکست پرسپولیس را نمی‌خوریم

عبدالله ویسی می‌گوید فولاد تیمی خوش حساب است و هیچ بدهی‌ای ندارد و تمام کارهایش با حساب و کتاب انجام می‌شود.

ورزش سه: عبدالله ویسی می‌گوید فولاد تیمی خوش حساب است و هیچ بدهی ای ندارد و تمام کارهایش با حساب و کتاب انجام می‌شود.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: شرایط بازی، شرایط یکسانی برای همه تیم‌هاست چون شروع مسابقات است و تیم‌ها تقریبا شرایط نسبی دارند برای شروع بازی‌ها ولی پرسپولیس در مسابقات آسیا بوده و آماده تر از بقیه تیم‌هاست و ما این را به وضوح می‌دانیم و امیدوار هستم که با یک تیم بسیار خوب، مناسب، شایسته و با یک بازی خوب بتوانیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم و نهایت بهره را ببریم و سه امتیاز بازی را بگیریم و گول این را هم نمی‌خوریم که پرسپولیس از آسیا حذف شده و شاید از نظر روحی روانی بد باشد. به هرحال فوتبال همین است و پرسپولیس هم یک تیم حرفه‌ای است و برد و باخت برایش معمولی است هرچند بردها شیرین است و باخت‌ها اذیت می‌کند اما روز از نو و روزی از نو و این را می‌دانیم و با همه وجود می‌رویم که انشالله اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.

ویسی در واکنش به پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی گفت: تمام فوتبالی‌ها و کارشناسان و کسانی که فوتبال را رصد می‌کنند می‌دانند فولاد نقد است و اگر قولی بدهد نسبت به هر مساله‌ای عمل می‌کند و بچه‌ها ایمان دارند و برای همین همه بازیکنان دوست دارند به فولاد بیایند. تیمی که خوش حساب است و هیچگونه بدهی به هیچکسی ندارد و تمام کارهایش را با حساب و کتاب انجام می‌دهد. چه پاداش را داده باشند و چه نداده باشند می‌دانند در حسابشان هست و نگرانی ندارند.

وی درباره برنامه تیم فولاد برای جذب بازیکن بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: ما چون پنجره تیم‌مان بسته بود شاید حرفه‌ای گری کردیم شاید عجولانه تصمیم گرفتیم و سریع تمام بازیکنانمان را قرارداد بستیم. بازیکنانی که مورد نیاز کادرفنی بودند و می‌دانستیم بقیه تیم‌ها می‌خواهند و موقعی که پنجره ما باز شد و وقتی پنجره ما باز شد نقل و انتقالات تقریبا تمام شده بود تیم‌ها داشتند در بازی‌های دوستانه بازی می‌کردند و اواخر کارهای آمادگی‌شان بودند و روانه مسابقات می‌شدند‌. بازیکنی بیرون نمانده که ما بگیریم و اگر بازیکنی مانده و من بعنوان سرمربی فولاد بخواهم بگیرم حرف و حدیث در آن است. ما فقط یک بازیکن خارجی آسیایی می‌توانیم بگیریم و دنبال یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا هستیم که هنوز به توافق نرسیدیم ولی اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم برای نقل و انتقالاتمان برد آورده‌ایم هرچند در آن اوضاعی که پنجره باشگاه بسته بود مدیریت باشگاه و هیات مدیره بسیار خوب عمل کردند و همه بچه‌ها را نگه داشتند ولی هم جا نداریم هم واقعا بازیکنی نیست که بخواهیم بگیریم اما با همین وجود می‌توانیم یک بازیکن خارجی بگیریم که سفت و سخت دنبالش هستیم.

ویسی درباره انتقال بازیکن از فولاد نوین به تیمش توضیح داد: این بازیکنان منتقل شدند و مشکلی نداریم ولی بازیکنانی که از امید و زیر بیست سال آوردیم کارشان هنوز درست نشده و کارتشان صادر نشده و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

او افزود: دروازه‌بان آقای رضایی را از استقلال تهران گرفتیم که الان اردوی تیم ملی امید هستند و سه بازیکن دیگر آقای حزباوی، آقای جلالی و آقای باویه هم تیم ملی امید هستند که خوشحالیم از این بابت و امیدوارم سرحال برگردند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی فولاد در پایان به هواداران این تیم گفت: واقعا ما، باشگاه، کارخانه، هیات مدیره، تمام مسئولین رده بالای تیم و بچه‌ها تمام وجودمان را می‌گذاریم که خوشحالشان کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما هم وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم که مردم خوزستان را در هر جای دنیا نه فقط ایران بتوانیم با تیم فولاد و تیم‌های دیگر خوزستان خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج