۱۱۶۳۲۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دو آزمون بزرگ رئیسی بعد از کرونا

یک چهره اصولگرا عنوان کرد: امروز نشانه‌هایی از حیات امید و تحقق امید دیده می‌شود و نتیجه آن رفته رفته بیشتر مشخص می‌شود، اقای رئیسی بعد از کرونا آزمون بزرگی در پیش دارند. بحث تورم و مهار و مدیریت فضای اقتصادی بی حساب کتاب کشور و تامین کالاهای مورد نیاز مردم از جمله اقدامات مهم دولت است.

خبرآنلاین: یک چهره اصولگرا عنوان کرد: امروز نشانه‌هایی از حیات امید و تحقق امید دیده می‌شود و نتیجه آن رفته رفته بیشتر مشخص می‌شود، اقای رئیسی بعد از کرونا آزمون بزرگی در پیش دارند. بحث تورم و مهار و مدیریت فضای اقتصادی بی حساب کتاب کشور و تامین کالاهای مورد نیاز مردم از جمله اقدامات مهم دولت است.

«مرتضی طلایی»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگویی،در مورد عملکرد آیت‌الله رئیسی و دولت او درایجاد امید درجامعه گفت: با توجه به سوابق رئیسی در قوه قضائیه و همچنین مواضعی که در دوره انتخابات ریاست جمهوری داشت، همه در کنار هم موجب ایجاد نقطه امیدی در بدنه جامعه شد. البته نسبت برداشت‌ها برای امیدواری، متفاوت است و همه به یک اندازه امیدوار نشده‌اند از کسانی که صددرصد امیدوار شدند، تا کسانی که امید در آنها زنده شد.

او افزود: بعد از قرار گرفتن ایشان در راس قوه مجریه اقدامات عملی ایشان در مورد واکسن و پاسخ به این نیاز مردم و جامعه اقدامی خوب و پاسخی به این امید بود. در ادامه سفرهای بدون تشریفات و بدون سر و صدای ایشان و حضور در جامعه و به ویژه استان‌ها، موثر بود و این اقدام ایشان می‌تواند این پیام را داشته باشد که هم از پائین به بالا و هم از بالا به پائین مسیر اصلاح امور و رسیدگی به مشکلات مردم ، را دنبال می‌کنند. در کنار آنها مواضع کلامی ایشان در بحث مذاکرات و برجام و مباحث گوناگون داخلی و خارجی تماما واکنشی مثبت به انتظارات اقشار مختلف و دیدگاه های گوناگون مردم است.

برخی در قیمت‌گذاری خودسرانه عمل می‌کنند/ موضع رئیسی در سیاست خارجی موضع نظام است/ مجریان در مقاطع مختلف از مسیر نظام در حوزه سیاست خارجی خارج شدند

این چهره اصولگرا همچنین تاکید کرد: اگر این موارد را در کنار هم قرار بدهیم می توان گفت اگر با به قدرت رسیدن ایشان حس امیدی بوجود آمد امروز نشانه‌هایی از حیات امید و تحقق امید نیز دیده می‌شود و نتیجه آن رفته رفته بیشتر مشخص می‌شود ایشان بعد از کرونا آزمون بزرگی در پیش دارند. بحث تورم و مهار و مدیریت فضای اقتصادی بی حساب کتاب کشور و تامین کالاهای مورد نیاز مردم از جمله اقدامات مهم دولت است.

طلایی ادامه داد: امروز به روشنی مشخص است هر کسی چه در دستگاههای دولتی و چه در بخش خصوصی هر مدلی که دوست دارد، برای کالاهایش نرخ می‌گذارد. به‌طور مثال ببینید ایران خودرو چه می‌کند؟ یا حوزه ساخت و ساز و یا صنعت فولاد یا سایر بخش‌ها که در قیمت گذاری خودسرانه و صعودی عمل می‌کنند. اگر ایشان با برنامه‌ای مشخص بتوانند قدرت مدیریت خود را در مهار تورم نشان بدهند و ترکیبی از اجرای سیاست‌های درست و تصمیمات درست را نشان بدهند و اقداماتی درست نیز صورت بگیرد می‌توان به شکلی جهشی، شاهد مراحل بعدی امیدواری در سطح جامعه بود.

او افزود: در سیاست خارجی موضع ایشان موضع جمهوری اسلامی است. ایشان در پیاده‌سازی منویات نظام جمهوری اسلامی موضع‌گیری می‌کنند و حرف می‌زنند و عمل می‌کنند. متاسفانه مجریان ما در مقاطع مختلف به هر دلیلی از این مسیر خارج شدند و هزینه‌هایی سرسام‌آور و نابخشودنی را به کشور، نظام و ملت تحمیل کردند.

طلایی در پایان گفت: اگر این ثبات و پایداری در مواضع ما دیده شود و جامعه بین المللی ببیند که ما ضمن آمادگی برای مذاکره می‌خواهیم مذاکره‌ای ثمربخش با نتیجه برد- برد داشته باشیم از این رو پنج بعلاوه یک و اروپا و آمریکا، نمی‌تواند مثل گذشته گمان ببرد که می‌توان از ایران امتیازی گرفت.غرب اگر به دنبال حل مسئله است و خواهان حل مسائل و مشکلاتش با ایران است باید پشت میز مذاکره‌ای بنشیند که نتایج آن عادلانه و ثمربخش باشد. مواضع رئیس جمهور به این که غرب تکلیفش را با ما روشن کند کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج