جاباما
۱۱۶۳۳۰۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

امام‌جمعه رشت:

برخی آقازاده‌ها خون مردم را در شیشه کرده‌اند

امام جمعه رشت با بیان اینکه محاکمه برخی از مدیران امید را در جامعه و مردم ایجاد کرده است، گفت: عدم وجود خط قرمز در محاکمه خائنان یکی از مطالبات مهم مردم از قوه قضاییه است زیرا برخی از آقازاده‌ و یقه سفیدها برای خود حاشیه امن ایجاد کرده‌اند زیرا برخی از آقازاده‌ها ۴۰ سال خون مردم را در شیشه کرده و کشور را به این روز انداختند.

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت با بیان اینکه محاکمه برخی از مدیران امید را در جامعه و مردم ایجاد کرده است، گفت: عدم وجود خط قرمز در محاکمه خائنان یکی از مطالبات مهم مردم از قوه قضاییه است زیرا برخی از آقازاده‌ و یقه سفیدها برای خود حاشیه امن ایجاد کرده‌اند زیرا برخی از آقازاده‌ها ۴۰ سال خون مردم را در شیشه کرده و کشور را به این روز انداختند.

آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با بیان اینکه دولت باید به خنثی‌سازی تحریم در کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی رفع و لغو تحریم را کار کشورهای غربی ولی خنثی‌سازی تحریم را وظیفه دولت دانسته و دولت وقت را مأمور به انجام این کارکرد ولی متأسفانه دولت هیچ توجه‌ای به آن نکرد.

برخی آقازاده‌ها خون مردم را در شیشه کرده‌اند

وی با اشاره به سیطره آمریکا بر ایران در دوران طاغوت گفت: در زمان طاغوت آمریکا در ایران ۱۲۰ هزار نیرو و مستشار داشته است که هدف تمامی آنان به ذلت کشاندن مردم و غارت اموال این کشور بوده است.

امام‌جمعه رشت مخالفت امام راحل(ره) با قانون ذلت‌بار کاپیتولاسیون را نقطه عطف در تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: چهار آبان سال ۴۳ مجلس شورای ملی ایران قانون بسیار تأسف‌بار کاپیتولاسیون را تصویب کرد که بر آن اساس تمامی نیروهای آمریکایی حاضر در ایران در صورت بروز جرم و جنایت باید در کشور خود محاکمه می‌شد که امام راحل(ره) با جدیت با آن مخالفت کرده و با پیروزی جمهوری اسلامی این قانون لغو و تمام نیروهای آمریکایی ایران را ترک کردند.

فلاحتی، دولت تدبیر و امید را دولتی لیبرال دانست و گفت: نگاه دولت گذشته حل مسائل مختلف نگاهی لیبرالی بوده است زیرا برای خنثی‌سازی تحریم و حل مشکلات اقتصادی همواره نگاهشان به غرب بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه دولت جدید به ظرفیت‌های داخلی به‌منظور بهبود شرایط اقتصادی کشور بیان کرد: دولت جدید باید از اعتماد به کشورهای غربی خودداری و به ظرفیت‌های داخلی توجه کند زیرا در کشور جوانان خوش‌فکر و دارای ایده بسیار خوبی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه وابستگی بودجه به نفت باید توس دولت کاهش یابد، افزود: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته کاهش وابستگی بودجه به نفت است چون تحقق این امر منجر به رشد اقتصادی و گسترش و توسعه صنعت در کشور می‌شود.

فلاحتی با انتقاد از افزایش قیمت برخی از کالاهای صنعتی تولید داخل در کشور بیان کرد: برخی از تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در کشور در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار حمایت تولید داخل شده و مقام معظم رهبری هم با نامه‌ای حمایت کامل خود را از لوازم‌خانگی تولید داخل اعلام کردند ولی در چند روز اخیر برخی از این لوازم با افزایش قیمت مواجه شده است، که جای تعجب دارد زیرا مردم از تولیدکنندگان کیفیت خوب و با قیمت مناسب می‌خواهند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه محاکمه برخی از مدیران امید را در جامعه و مردم ایجاد کرده است، گفت: اقدام قوه قضاییه در محاکمه برخی از مدیران بسیار مؤثر و تأثیرگذار بوده است ولی مردم منتظرند تا محاکمه افراد دانه‌درشت که در حساب بانکی آنان هزاران میلیارد پول است را مشاهده کنند.

فلاحتی با اشاره به انتظارات قوه قضاییه از مردم در خصوص محاکمه با عاملین وضع وجود در کشور افزود: عدم وجود خط قرمز در محاکمه خائنان یکی از مطالبات مهم مردم از قوه قضاییه است زیرا برخی از آقازاده‌ و یقه‌سفیدها برای خود حاشیه امن ایجاد کرده‌اند زیرا برخی از آقازاده‌ها ۴۰ سال خون مردم را در شیشه کرده و کشور را به این روز انداختند.

وی انتصاب مدیران به دلیل نسبت فامیلی را یک آفت در جامعه دانست و گفت: مدیران بالادست باید مسؤولان میانی خود را بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب کنند ولی بعضاً در برخی مواقع شاهدیم که مدیران به‌محض روی کار آمدن پسرخاله، پسرعمه و اقوام خود را صاحب‌منصب می‌کنند که جای تأسف دارد.

امام‌جمعه رشت، با تأکید بر لزوم توجه به حفظ حقوق بیت‌المال در جامعه افزود: حمایت و کمک به دوستان و اقوام در قرآن و احادیث مختلف سفارش شده است ولی این کمک نباید از حقوق بیت‌المال انجام شود لذا مدیران باید به این امر توجه جدی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج