جاباما
۱۱۶۳۳۶۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سخنرانی ضرغامی پس از شایعه سکته

ضرغامی که خبرهایی درباره سکته قلبی‌اش در سفر اردبیل منتشر و بعد تکذیب شد، در نشست مهمانان خارجی شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی شرکت کرد و درباره گردشگری اسلامی و تاثیر گردشگری در ایران‌هراسی و وحدت سخنرانی کرد.

ایسنا: ضرغامی که خبرهایی درباره سکته قلبی‌اش در سفر اردبیل منتشر و بعد تکذیب شد، در نشست مهمانان خارجی شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی شرکت کرد و درباره گردشگری اسلامی و تاثیر گردشگری در ایران‌هراسی و وحدت سخنرانی کرد.

سخنرانی ضرغامی پس از شایعه سکته

سیدعزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ پس از اخباری که از ناتمام ماندن سفرش به استان اردبیل، به علت سکته قلبی منتشر شده بود، در توئیتر نوشت: «در میان برنامه‌های فشرده اردبیل، یک سرم تقویتی زدم و مجددا ساعت‌ها در سرعین با مردم بودم!

شایعه امروز خیلی خوب بود!

اجمالا فهمیدم خیلی‌ها نگران من هستند!

امشب برای مهمانان خارجی در برج میلاد سخنرانی دارم.»

روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم با تکذیب خبر سکته ضرغامی، علت ناتمام ماندن سفر او را این چنین شرح داده بود: «عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس برنامه قرار بود شب گذشته (پنجشنبه ۲۹ مهرماه) از سفر اردبیل به تهران برگردد که به‌دلیل شرایط نامساعد جوی پرواز به امروز صبح موکول شد و هم‌اکنون در صحت کامل است و امروز (جمعه ۳۰ مهرماه) در برج میلاد در مراسم شرکت‌کنندگان کنفرانس وحدت سخنرانی می‌کند.»

بنا به گزارشی که وب سایت خبری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (میراث‌آریا) منتشر کرده است، ضرغامی جمعه شب ۳۰ مهرماه در نشست مهمانان خارجی شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی حاضر شد و در سخنرانی خود اظهار کرد: در حال حاضر در دنیا استکبار جهانی تلاش می‌کند عظمت و قدرت را از ما بگیرد.

او آیه ۵۵ سوره نور را در این مراسم خواند و ادامه داد: دشمنان تلاش‌شان این است که وحدت را بگیرند. برای همین به انواع بهانه‌ها، یک اسلام تکفیری راه انداختند، اما به نتیجه نرسیدند. خداوند در قرآن آیاتی دارد که این‌ها بشارت‌های قرآنی است. ان‌شاءالله بتوانیم به آن‌چه شایسته است و قرآن وعده داده است، عمل کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین گفت: گردشگری یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای پیاده کردن افکار و بستر وحدت است. گردشگری حق همه مردم دنیاست و نیاز همه آحاد مردم است.

ضرغامی اظهار کرد: حق گردشگری یک مطالبه فطری است. جهان اسلام باید از این موقعیت استفاده کند. بنابراین به دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیشنهاد می‌دهم که در این مجمع، بخش گردشگری اسلامی را راه‌اندازی کنند تا بتوانیم از این طریق، در جهان اسلام وفاق ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه کشورهای اسلامی از موقعیت گردشگری یکدیگر اطلاع ندارند و باید تعاملات ایجاد شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین گفت: ایران‌هراسی که به طور مکرر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور پیاده شده است یکی از نقشه‌های دشمن است. هر توریستی که به ایران می‌آید، کلا نظرش درباره ایران عوض می‌شود و این به یک ایران‌دوستی مبدل شده است.

وی افزود: گردشگران وقتی می‌آیند، می‌بینند که کشور به خوبی اداره می‌شود، به ما می‌گویند مگر شما تحریم نبودید؟

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه اظهار کرد: زمینه‌های اعتقادی و علقه‌های مشترک ما زیاد است. همان‌طور که غذای حلال در دنیا تبدیل به برند جهانی شده است، در حوزه گردشگری خانواده‌محور نیز می‌توانیم فعالیت کنیم.

ضرغامی گفت: اکنون خانواده‌ها در کشورهای اسلامی می‌خواهند انواع تفریحات نشاط‌آور سالم را داشته باشند. در جمهوری اسلامی همه این موارد فراهم شده است و امکانات ویژه رفاهی برای خانواده‌ها و بانوان فراهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پاشنه اشیل ریسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج