۱۱۶۳۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خمسه: دولت جدید برای ۸ سال بعد فکری کند

علیرضا خمسه از نبود فیلمنامه‌های خوب در سینما و تلویزیون سخن گفت و اینکه بازیگران حرفه‌ای برای گذران عمر مجبورند با همین آثار سر کنند و به این ترتیب هم سطح سلیقه‌ها و هم سطح دستمزدها پایین آمده است.

خبرگزاری مهر: علیرضا خمسه با اشاره به فیلمنامه‌های موجود سریال‌های تلویزیونی و سینمایی که امسال به او پیشنهاد شده است، گفت: اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود چراکه نه حتما قبول می‌کنم اما کار خوبی که آدم راغب شود و انگیزه پیدا کند وجود ندارد.

وی در واکنش به اینکه دنبال نقشی متمایز از بابا پنجعلی است یا چنین نقش‌هایی را دوست دارد، گفت: بله حتما باید متمایز باشد. نقش‌ها و سوژه‌های جدید، قصه جدید و آدم‌هایی دیگر.

این بازیگر درباره پیشنهادهایی که امسال داشته است، عنوان کرد: امسال چند کار سینمایی به من پیشنهاد شد که آنها را دوست نداشتم و بعضی هم که بهتر بودند درمورد دستمزد به توافق نرسیدیم. فیلمنامه‌های سینمایی قصه‌های متوسطی دارند با بودجه‌هایی ضعیف که نه قصه‌ها شاهکار است و نه دستمزدها ایجاد انگیزه می‌کند و نه محیط پرنشاطی برای کار وجود دارد.

بازیگر سریال «پایتخت» درباره شرایط فعلی کار بیان کرد: فیلمنامه‌ها خوب نیستند در چنین شرایطی آنها که حرفه‌ای هستند و زندگیشان از حرفه بازیگری می‌گذرد مثل خود من مجبورند با همین کارها سر کنند اما آنها که امکان صبوری دارند و می توانند، صبر می‌کنند تا شرایط بهتری فراهم شود. در حال حاضر که هم سطح سلیقه‌ها و هم سطح دستمزدها پایین آمده است.

خمسه در پایان با بیان اینکه اوضاع مالی فعلی صداوسیما در ادامه برنامه‌های پیش آمده هشت سال گذشته است، گفت: دولت جدید اگر بخواهد کاری کند باید برای ۸ سال بعد فکر کند نه ۴ سال بعد، شرایطی که پیش آمده و چیزهایی که ریخته شده است برای جمع کردنش حداقل هشت سال زمان لازم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج