جاباما
۱۱۶۳۳۹۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ترفند دختر جوان برای به دام انداختن طعمه‌هایش

دختر جوان که با ریختن ماده مخدر داخل سیگار و با همدستی دو پسر موتورسوار از طعمه‌هایش سرقت می‌کرد دستگیر شد.

روزنامه ایران: دختر جوان که با ریختن ماده مخدر داخل سیگار و با همدستی دو پسر موتورسوار از طعمه‌هایش سرقت می‌کرد دستگیر شد.

چندی قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد. او گفت: با دختر جوانی در اینستاگرام آشنا شدم، بعد از مدتی که از آشنایی‌مان گذشت او از من خواست همدیگر را ببینیم. زمانی که برای بار دوم به محل قرارمان که در منطقه سرخه حصار بود رفتم، ناگهان دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت به سمت ما آمدند. آنها با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه و پول هایم را سرقت کرده و همراه دختر جوان از محل متواری شدند.

با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت، کارآگاهان پلیس با شکایتی مشابه مواجه شدند.

باتوجه به شیوه و شگرد سرقت‌ها، کارآگاهان دریافتند که تمامی آنها از سوی اعضای یک باند صورت می‌گیرد. در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مخفیگاه دختر جوان شده و در عملیاتی ویژه او و یکی از موتورسواران را دستگیر کردند. به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری سومین عضو باند ادامه دارد.

گفتگو با متهم

سوژه‌ها را چطور شناسایی می‌کردی؟

در اینستاگرام صفحات افرادی را که به‌ نظر می‌رسید وضع مالی خوبی دارند دنبال می‌کردم. بعد از مدتی هم با آنها طرح دوستی می‌ریختم، اگر وضع مالیشان خوب بود در دومین ملاقات سرقت را اجرا می‌کردم.

به تنهایی سرقت می‌کردی؟

بله. زمانی که با سوژه قرار می‌گذاشتم به بهانه کشیدن سیگار به آنها سیگار تعارف می‌کردم، اما داخل سیگارها مواد مخدر می‌ریختم و آنها با کشیدن سیگار حالشان بد می‌شد و گوشی و پول‌هایشان را سرقت می‌کردم، اما بعد از اینکه پژمان و دوستش وارد تیم من شدند، آنها به محل قرار می‌آمدند و سرقت می‌کردند.

نمی ترسیدی دستگیر شوی؟

در جایی قرار می‌گذاشتم که دوربین نباشد. از طرفی بیشتر آنها افراد متأهل و ثروتمند بودند که به‌ خاطر ترس از آبرویشان شکایت نمی‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج