جاباما
۱۱۶۳۴۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل به خودی اومتیتی قبل از ال‌کلاسیکو

مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با انتشار یک عکس در فضای مجازی به منتقدانش برای زیر سؤال بردن صلاحیت او جهت بازی در تیم آبی‌و‌اناری‌پوش کاتالونیا بهانه‌ای جدید داد.

خبرگزاری تسنیم: ساموئل اومتیتی بدون شک یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه بارسلونا بوده است، حداقل به سبب مدت زیادی که او به خاطر مصدومیت‌های متوالی خانه‌نشین بوده و نتوانسته به خط دفاعی تیم آبی‌و‌اناری‌پوش کاتالونیا کمک کند. او یکی از بازیکنانی بود که به نظر می‌رسید جدایی‌اش از کاتالان‌ها در تابستان امسال قطعی است اما گریه‌های ملتمسانه‌اش در حضور خوان لاپورتا رئیس باشگاه برای اعتماد دوباره به این بازیکن فرانسوی، سبب شد که یک بار دیگر این فرصت را به دست تا خودش را ثابت کند.

اومتیتی یکی از بازیکنانی است که رونالد کومان سرمربی بارسلونا برای بازی فردا (یکشنبه) مقابل رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در اختیار خواهد داشت اما او هنوز بازی شروع نشده یک گل به خودی زده است.

اومتیتی در صفحه شخصی خود در توئیتر تصویری از کفش‌های جفت شده‌ مابین پاهای خود منتشر کرده تا از آمادگی‌اش برای رفتن به میدان خبر بدهد غافل از اینکه همین عکس سبب می‌شود که خیلی‌ها او را دست بیندازند و شایستگی‌اش برای حضور مهمترین بازی فوتبال باشگاهی اسپانیا را زیر سؤال ببرند. چیزی که سبب شده این اتفاق رخ دهد، اشتباه اومتیتی برای پوشیدن جوراب‌هایش است که آنها را لنگه به لنگه پوشیده است.

گل به خودی اومتیتی قبل از ال‌کلاسیکو

اشتباه اومتیتی با کلی بازتاب طنزآمیز در فضای مجازی همراه شده است و در این میان برخی از کاربران این اتفاق را توجیه کننده عدم اعتماد کادر فنی بارسلونا برای اعتماد به مدافع فرانسوی دانسته‌اند، کسی که در این فصل حتی یک دقیقه هم برای آبی‌و اناری‌ها به میدان نرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج