جاباما
۱۱۶۳۵۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتظاری: نباید نوراللهی را از دست می‌دادیم

سهراب انتظاری می‌گوید پرسپولیس و استقلال دارای مشکلات زیادی هستند و یک بار برای همیشه باید به این مشکلات رسیدگی شود.

ورزش سه:سهراب انتظاری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی های آسیایی از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار نداشتند. شکست تلخی برای تیم ما بود و متاسفانه ما از مسابقات آسیایی هم حذف شدیم. فولاد هم تیم بسیار خوبی بود و قهرمان جام حذفی بود، تیمی که از دیسیپلین بسیار بالایی برخوردار است و تیم بسیار خوبی است و امکانات بسیار عالی و شرایط خوبی داشتند.

پرسپولیس در زمین فولاد بازی می‌کرد و بازی سختی برای پرسپولیس بود. در نیمه اول بازی چنگی به دل نزد ولی نیمه دوم پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و با تغییراتی که در تیم انجام شد به نظر من شرایط پرسپولیس چرخید و پرسپولیس توانست اولین گام مسابقات لیگ بیست و یکم را خوب بردارد و طبیعتا امتیاز گرفتن در اهواز برای هر تیمی سخت خواهد بود و اینکه پرسپولیس توانست سه امتیاز بازی را بگیرد یک سورپرایز برای هواداران بود‌.

وی درباره بازیکنان جذب شده توضیح داد: ما چند بازیکن کلیدی و اصلی تیممان جدا شدند و جایگزین هایی برایشان جذب شد و باید صبر کرد و به این بازیکنان تازه وارد فرصت داد تا خودشان را با شرایط باشگاه پرسپولیس وفق بدهند. به نظر بازیکنان شایسته و خوبی هستند ولی کاش شرایط و امکانات ما چه از نظر مالی و چه سخت افزاری و نرم افزاری خوب بود و ما بازیکنان خوبمان مثل احمد نوراللهی که سال ها برای تیم زحمت کشید، به راحتی از دست نمی‌دادیم و من فکر می‌کنم اگر مدیریت می‌کردیم و ایشان یا کنعانی‌زادگان یا بازیکنانی که رفتند را نگه می‌داشتیم قطعا در آسیا نتیجه بهتری می‌گرفتیم ولی مشکلات باشگاه ما زیاد است و پولی که این بازیکنان می‌‌خواستند باشگاه نتوانست تهیه و پرداخت کند و از تیم جدا شدند و امیدوارم بازیکنانی که جذب شدند هر چه سریع تر خودشان را با شرایط موجود وفق بدهند چون انتظارات از این بازیکنان زیاد است و با بازیکنان جدا شده مقایسه می‌شوند.

انتظاری با اشاره به نیاز تیم به جذب بازیکن عنوان کرد: دیروز شروع فصل بود و علاوه بر اینکه تیم ها در دوره بدنسازی هستند، پرسپولیس یک شرایط بحرانی هم به خاطر باختی که مقابل الهلال به دست آورد داشت ولی ما الان باید در بازی های آسیایی هم شرکت کنیم. بازیکنانی که جذب شده‌اند بسیار خوب هستند اما به نظر من باید هزینه شود و دو سه بازیکن با تجربه و با سطح بالا جذب تیم شوند. ما اگر با این شرایط بخواهیم به آسیا برویم به مشکل برمی‌خوریم همانطور که در بازی با الهلال به مشکل خوردیم. ما اگر چهار بازیکن سطح بالا داشته باشیم این مشکل پیش نمی‌آید. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و باید یک نیروی تازه به تیم تزریق شود و بازیکنان درجه یک جذب شوند که ما بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مهاجم سابق تیم پرسپولیس در خصوص موقعیت سوزی مهاجمان و عملکرد مهدی عبدی گفت: ما دیروز توانستیم بازی را ببریم و طبیعتا این ایرادات پنهان می‌شود و به چشم نمی‌آید. مهدی عبدی الان دیگر بازیکن جوانی نیست، او دو سه سال است در پرسپولیس بازی می‌کند و شرایط مثبتی دارد و با تجربه شده و نباید به راحتی از کنار این موقعیت ها بگذرد و باید با تجربه تر عمل کند و از موقعیت ها استفاده کند. دیروز بازیکنانی که آمدند توانستند توپ ها را به گل تبدیل اما اگر بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید مهدی عبدی زیر بار انتقاد می‌رفت. امیدوارم مهدی عبدی کمی با هوش تر و با تمرکز بیشتر بازی کند و از کنار موقعیت ها به راحتی عبور نکند.

وی ادامه داد: خدا را شکر پای حامد پاکدل به گلزنی باز شد اما قبل از گلزنی در عرض پنج وقیقه دو موقعیت تک به تک خیلی خوب داشت. نباید از کنار این موقعیت ها به راحتی بگذریم. شاید بعضی مواقع در بازی شاید یک یا دو موقعیت گیر هر فوروارد بیاید. فوروارد با تجربه کسی است که این موقعیت ها را تبدیل به گل کند.

او با اشاره به عملکرد عیسی آل‌ کثیر ادامه داد: عیسی در مدتی که وارد باشگاه پرسپولیس شده از اوایل کار در بازی های آسیایی خیلی خوب برای پرسپولیس کار کرد و بعد از محرومیت هم خیلی قدرتمند برگشت. من فوتبال آل کثیر را خیلی دوست دارم، خیلی فوتبالیست با انرژی و زحمت کشی است و به نظر من جزو فوروارد های خوب فوتبال ایران است. متاسفانه دیر به فوتبال ایران معرفی شده ولی دیروز خوب بود و در دقایق اندکی هم که وارد بازی شد خدا را شکر پایش به گلزنی باز شد و نشان داده فوتبالیست خیلی زحمتکش و گلزنی هم است.

سهراب انتظاری در پایان در واکنش به مشکلات مدیریتی باشگاه اظهار داشت: مشکل مدیریت فقط مختص الان نیست. ما حدود بیست سال است دست به گریبان همین مدیریت باشگاه هستیم و هر شش ماه، یک سال مدیر تغییر می‌کند و حتی بعضی مواقع هر سه چهار ماه. یک بار برای همیشه باید اساسی فکر کرد. نباید باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یا استقلال این مشکلات را داشته باشد. این دو تیم پر طرفدار هستند و نباید این مشکلات را داشته باشند. فکر می‌‌کنم در آسیا تیم هایی نباشند که اینطور هوادار داشنه باشند. در کشور ما هر تیمی نزدیک به سی میلیون هوادار دارد و این هواداران مظلوم هستند و گناه دارند. باید یک بار اساسی مشکل این دو تیم را حل کنند. نباید اول فصل بگوییم تیم مشکل مالی دارد، بازیکنان، مربیان و کادر یک فصل سخت و طولانی را باید سپری کنند و اگر الان بخواهیم با مشکل دست و پنجه نرم کنیم تا آخر فصل سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باید اساسی این مشکلات حل بشود و این باشگاه و بازیکنان و مربیان دغدغه مالی نداشته باشند. پول زیادی وارد باشگاه می‌شود و اینکه می‌گویند این دو باشگاه مشکل پول دارند خیلی جای سوال دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج